Homme Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Han mente sannsynligvis at en frakk ikke var varm nok, og at han var ute etter noe varmere Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Noen som har noen erfaringer med klesbutikken Nova? (Bergen, Strandgaten) Så en råstilig frakk der, men nå som vinteren er over oss, vet jeg ikke om det er så lurt å investere i en frakk. Anyways, noen som har kjøpt noe derfra og kan si noe om kvalitet o.l.? Viss du vet hvilken merker de har der, er det sikker mennesker her som kan svare deg uten å ha besøkt butikken:-) Hadde ikke tid i dag, tenker å sjekk butikken en av de nærmeste dagene. Noen som har noen erfaringer med klesbutikken Nova? (Bergen, Strandgaten) Så en råstilig frakk der, men nå som vinteren er over oss, vet jeg ikke om det er så lurt å investere i en frakk. Anyways, noen som har kjøpt noe derfra og kan si noe om kvalitet o.l.? Ser ikke helt logikken i den setningen der. Er det ikke om vinteren man bruker frakk da? Det er en losjakke, og den så ikke ut til å være foret. Så da blir det nok heller en sensommer/tidlig høst jakke enn en vinterjakke Er ikke helt sikker selv, er en losjakke tynnere enn en frakk? Evt. hva er forskjellen? Endret 14. november 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Er sjølv under den oppfatninga at jakke ikkje er den største faktoren til kulde om vinteren. Så lenge ein har ein god merinoullgenser under (i ditt tilfelle) peacoat-en er du godt utrusta. Litt for stramme jeans og dårlig bruk av skjerf/hansker/gode sko er ofte ein meir utgjerande faktor. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Jeg ville satsa på en Canada Goose Jacket istedenfor en losjakke. Merker at min begynner å bli i kaldeste laget, men så er ikke jeg spess fan av kulde heller da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Er kanskje bare jeg som tenker litt annerledes når jeg hører ordet "frakk". Tenker på ullfrakker o.l. Spørsmålet er jo hva man skal bruke det til. Canada Goose og frakk er jo to vidt forskjellige ting, som passer til forskjellig bruk? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Ja, han får vel bestemme seg om han ønsker noe mer klassisk, eller noe mer hm.. "boblete" og varmt. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Ahh gleder meg til i morgen, har time til velværemasasje =) Er få ting som er bedre enn en god masasje etterfulgt av shopping =D føler meg som en liten unge på lille julaften Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 kolleckio Første gang jeg har vært misunnelig på en av forummedlemmene. Er det noe jeg kunne trengt om dagen er det en profesjonell massasje. Eksamensnervene har gitt meg knuter som ikke ligner. Gode minner om tyrkisk bad henger igjen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Da ville jeg gjort det så enkelt som å tatt en massasje;) Går inn i to forferdelige uker med 6heldagsprøver og masse store innleveringer (bla særemne) så trenger massasjen for å komme meg igjennom rett og slett. Skjønner ikke hvorfor "ingen" gutter tar massasje egentlig, funker jo perfekt til å løse opp og stresse ned i en hektisk hverdag. Men det er vel kanskje en av tingen man automatisk blir homofil av etter å ha gjort.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Hehe det er vel noen med slike vrangforestillinger om maskulinitet. Akkurat samme som solarium. Men i mitt tilfelle går det vel mer på at hvis jeg skal ta meg en massasje må jeg leve på nudler i 2 uker Sa opp jobben for å kunne fokusere mer på eksamener, så lever minimalt frem til jul. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Da kontakter du en vennine evn. moren din Massasje byttes mot en flask vin =D Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Venniene mine er ikke gode nok til å gjøre noe med problemet. At selve kroppskontakten massajse gir gjør at det blir behagelig, er er annen sak. Kanskje jeg bare skal skjekke opp en massøse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Skjønner ikke hvorfor "ingen" gutter tar massasje egentlig, funker jo perfekt til å løse opp og stresse ned i en hektisk hverdag. Men det er vel kanskje en av tingen man automatisk blir homofil av etter å ha gjort.. Eneste to jeg kjenner som får regelmessig massasje er en marinejeger og en bodybuilder, så jeg har ikke det femi-inntrykket som mange kanskje har. Jeg får forøvrig massasje en gang i uken selv, men det er som regel vond triggerpunktmassasje. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Folk tenker vel først og fremst at det er dyrt. Er det ikke det, så er vel kanskje noen gutter redd for at det ikke "bare" er massasje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Uansett pris er massasje noe alle burde unne seg fra tid til annen. Det kan kombineres med behandling av fysioterapeut for eksempel. De behandler og masserer. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Vet vel om minst hundre ting som er mer fornuftig å bruke pengene sine på. Men det er sikkert en flott ting å ta i ny og ne. Er ikke noe jeg hadde giddet å tatt fast, men er jo mange som får sånt i gavekort til bursdag og jul og det er jo kjekt. Hadde nok syntes det hadde vært litt rart da, være halvnaken for en eller annen fremmed fyr/dame. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Hvor mye pleier en vanlig massasjetime å koste? Sånn ca? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Jeg betalter 650,- for en time velværemassasje, og 550 for en time vanlig massasje. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Finnes jo også mange forskjellige typer massasje. Noen er jo med bare oljer, noen er mer thai inspirert, svensk massasje. Så finnes jo det i hvertfall en annen type hvor man blandt annet bruker varme steiner. Etter det jeg har sett så varierer prisene på 60 minutter alt fra 400-800. Så du får vel egentlig bare forhøre deg litt rundt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Hvis man sliter med stiv nakke og stramme muskler, så vil jeg faktisk si at massasje er en fornuftig investering fremfor å gå så lenge med problemet at man får hodepine og søvnproblemer. Så det er nok ikke en dum investering Personlig fikk jeg aromaterapi-gavekort for en stund tilbake, men jeg synes det var litt småvondt, for jeg er så pinglete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå