Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nylig kjøpt en mørkeblåbukse, men..

Er det noe forskjell på lyse og mørkeblå bukser? eller er det bare pga den er helt ny.. fordi

jeg har en lyseblå buske som har samme størrelse som den bukse jeg har kjøpt nå og den passer helt fint og er lite baggy fra kneskåla til livet , mens den mørkeblåe er baggy og føles litt "stor" Jeg husker ikke helt om jeg syntes det samma når jeg kjøpte den lyesblå men jeg tror jeg gjorde det:p åja det er samme merke bare litt annet design

anyway, jeg har hørt at hvis jeg vasker den så vil den "krympe" litt? eller at den blir litt mindre stiv:P hva vet jeg, hah?

Ja, det pleier ofte å være litt forskjell i "stretchen" på lyse og mørke bukser. Det kan nok hjelpe å vaske buksen, ja. Men som oftest vil mesteparten vide seg ut ved en liten stunds bruk igjen.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en plain hettegenser i går til 250 spenn på H&M. Har aldri kjøpt klær der, men den genseren er elskbar så god og varm :D God kvalitet på den å.

Var en hettegenser med glidelås med merket L.O.G.G.

Kjøper vanligvis klær hos Bertoni eller Jack&Jones.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
wtf bacon?: Kan det ha noe med at den baggy buksen er ment for å være løsere, for tipper det ikke er samme modell?

Hvike bukser er det, merke og modellnavn?

Billigbukse til 599. og merket er ukjent, HC(henry Choice) :S?

vet ikke helt hva du mener med modellnavn. Men ja, kan hende den er "ment" for det:S

Den lyseblå(rocket jeans) mens mørkeblå er Stoltz jeans. Kjøpte de på Boys of Europe

Rett meg hvis jeg tolket modellnavn feil;O

Endret av wtf bacon?
Lenke til kommentar
wtf bacon?: Kan det ha noe med at den baggy buksen er ment for å være løsere, for tipper det ikke er samme modell?

Hvike bukser er det, merke og modellnavn?

Billigbukse til 599. og merket er ukjent, HC(henry Choice) :S?

vet ikke helt hva du mener med modellnavn. Men ja, kan hende den er "ment" for det:S

Den lyseblå(rocket jeans) mens mørkeblå er Stoltz jeans. Kjøpte de på Boys of Europe

Rett meg hvis jeg tolket modellnavn feil;O

Hvis det er forskjellig modell så er det jo ikke så rart..

Lenke til kommentar
Mulig, men det er nok ikke så lett. Du kan jo ringe en skredder og høre hva han/hun mener om saken. Finnes ikke det andre bukser i andre butikker da?

Joda. Men nå er ikke jeg den typen som går rundt å kjøper klær så ofte, kjøpe mange bukser++ sammedag, så kan det ta 2-3uker før jeg gidder å kjøpe noe nytt igjen. Takler ikke å gå rundt fra butikk til butikk.

men ja, kan jo ringe;)

aaaargh! ;((((((((((((((

Lenke til kommentar
Noen som har noen erfaringer med klesbutikken Nova? (Bergen, Strandgaten)

Så en råstilig frakk der, men nå som vinteren er over oss, vet jeg ikke om det er så lurt å investere i en frakk.

Anyways, noen som har kjøpt noe derfra og kan si noe om kvalitet o.l.?

Viss du vet hvilken merker de har der, er det sikker mennesker her som kan svare deg uten å ha besøkt butikken:-)

Lenke til kommentar
Noen som har noen erfaringer med klesbutikken Nova? (Bergen, Strandgaten)

Så en råstilig frakk der, men nå som vinteren er over oss, vet jeg ikke om det er så lurt å investere i en frakk.

Anyways, noen som har kjøpt noe derfra og kan si noe om kvalitet o.l.?

Ser ikke helt logikken i den setningen der. Er det ikke om vinteren man bruker frakk da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...