danilovic Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Endret 23. november 2010 av danilovic Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det er vel ikke så lurt å kjøpe fake tror jeg. Holder vel generelt dårlig kvalitet. Kroatia er da blitt et respektabelt reisemål for Vestlige folk nå, så det er sikkert ordentlige utsalgssteder. Sikkert mye billigere enn i Norge uansett. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Endret 23. november 2010 av danilovic Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Få dem til å raske med seg noen OK-utseende Rolex klokker du kan selge på qxl Vet at forlovedden til kusina mi gjorde det da de var i Thailand, noen rolexer og noen slags golf t-skjorter og vips så hadde han tjent like mye som turen kosta Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Da jeg skal flytte til Bergen, fant jeg det nødvendig å kjøpe en vanntett frakk til, endte opp med en fra Burberry. Kostet rundt 7000,-, om noen lurer. Bildet yter ikke rettferdighet på noen måte; snittet er langt penere enn det som synes, og den ser vanvittig mye bedre ut når en får på beltet. Endret 1. august 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Da jeg skal flytte til Bergen, fant jeg det nødvendig å kjøpe en vanntett frakk til, endte opp med en fra Burberry. Kostet rundt 7000,-, om noen lurer. Bildet yter ikke rettferdighet på noen måte; snittet er langt penere enn det som synes, og den ser vanvittig mye bedre ut når en får på beltet. Regner jo ikke så mye her da ... Jeg kjøpte meg nye sko i dag! - et stort hull i bunnen, og veldig ubehaglig å gå i Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Vær nå stille og la meg tro jeg har gjort et godt og nødvendig innkjøp! Kjøpet var for så vidt godt uansett, frakkene er nærmest evigvarende og tidløse. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Vær nå stille og la meg tro jeg har gjort et godt og nødvendig innkjøp! Kjøpet var for så vidt godt uansett, frakkene er nærmest evigvarende og tidløse. joa, men .... kan minne deg på at det har vært blå himmel og sol her i hele dag! Var ikke det på Østlandet Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Sånn frakk skal jeg ønske meg til sølvbryllupet mitt. Dead serious. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er det forresten Steven Seagal som er avbildet? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Frakk blir hva man gjør det til -- selvfølgelig kan man kombinere det med halvtrøtte plagg og se ut som verdens kjedeligste person, men det er ikke noe i veien for å unngå disse klisjeene heller. Dessuten er det utrolig deilig med et godt og varmt plagg når en er utendørs, samtidig som man har mulighet til å ha klær som ikke er utpreget praktiske under (paraplyer skjermer dårlig for horisontalt regn...). Jeg tror det må være Seagals mindre kjente tvillingbror på bildet, men, som sagt, den ser kjipere ut på bildet enn den er i virkeligheten. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Da jeg skal flytte til Bergen, fant jeg det nødvendig å kjøpe en vanntett frakk til, endte opp med en fra Burberry. Kostet rundt 7000,-, om noen lurer. Bildet yter ikke rettferdighet på noen måte; snittet er langt penere enn det som synes, og den ser vanvittig mye bedre ut når en får på beltet. Akkurat sånn frakk har mamma i jenteversjon Den er ihvertfall tidløs og pen Og i mamma sin er kan man ta av et "lag" inni med varmt materiale så den passer til forksjellige årstider. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nok engang; Skinnjakke. Levi's 501. Skinnsko. Langt hår. Teh mote. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nok engang; Skinnjakke. Levi's 501. Skinnsko. Langt hår. Teh mote. Haha. Til og med den lokale bikerklubben hadde ledd av deg i noe sånt Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Akkurat sånn frakk har mamma i jenteversjon 10 karmapoeng utdeles herverd til moren din, og 8 til deg for å ha lagt merke til det i utgangspunktet! Har andre frakker til vinterbruk, så det er ikke noe aktuelt problem (med fôr) for min del. Hva er galt med skinnsko Loeve? Kikket forresten på noen Replay jeans i dag, men klarer ikke finne noen jeg liker, jeg synes egentlig det er litt synd for jentemodellene deres er fantastiske. Endret 1. august 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Skinn er utrolig mye forskjellig, men nå fikk jeg masse sadomasochist-bilder i hodet :] Er ikke noe galt med pene sko i skinn, nei. Har et par Lacoste-sko i skinn selv. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Nok engang; Skinnjakke. Levi's 501. Skinnsko. Langt hår. Teh mote. Haha. Til og med den lokale bikerklubben hadde ledd av deg i noe sånt Øy. Jeg er kool. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 ahh, salg: BUKSER: Lindeberg: 700 (1400,-) D&G: 800 (1500,-) Diesel: 700 (1300,-) GENSER: Lindeberg: 600 (1300,-) T-SKJORTE: D&G: 250 (800,-) ----------- Meget godt fornøyd med kjøpene. Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Innkjøpt i dag: Blazer, tiger of sweden (2995) Belte, tiger of sweden (699) Skjorte, tiger of sweden (800) liker det merket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå