Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg skal flytte til Bergen, fant jeg det nødvendig å kjøpe en vanntett frakk til, endte opp med en fra Burberry. Kostet rundt 7000,-, om noen lurer.

 

Bildet yter ikke rettferdighet på noen måte; snittet er langt penere enn det som synes, og den ser vanvittig mye bedre ut når en får på beltet.

post-63-1122917043_thumb.jpg

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Da jeg skal flytte til Bergen, fant jeg det nødvendig å kjøpe en vanntett frakk til, endte opp med en fra Burberry. Kostet rundt 7000,-, om noen lurer.

 

Bildet yter ikke rettferdighet på noen måte; snittet er langt penere enn det som synes, og den ser vanvittig mye bedre ut når en får på beltet.

Regner jo ikke så mye her da ...

 

Jeg kjøpte meg nye sko i dag! - et stort hull i bunnen, og veldig ubehaglig å gå i :p

Lenke til kommentar

Frakk blir hva man gjør det til -- selvfølgelig kan man kombinere det med halvtrøtte plagg og se ut som verdens kjedeligste person, men det er ikke noe i veien for å unngå disse klisjeene heller. Dessuten er det utrolig deilig med et godt og varmt plagg når en er utendørs, samtidig som man har mulighet til å ha klær som ikke er utpreget praktiske under (paraplyer skjermer dårlig for horisontalt regn...).

 

Jeg tror det må være Seagals mindre kjente tvillingbror på bildet, men, som sagt, den ser kjipere ut på bildet enn den er i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Da jeg skal flytte til Bergen, fant jeg det nødvendig å kjøpe en vanntett frakk til, endte opp med en fra Burberry. Kostet rundt 7000,-, om noen lurer.

 

Bildet yter ikke rettferdighet på noen måte; snittet er langt penere enn det som synes, og den ser vanvittig mye bedre ut når en får på beltet.

Akkurat sånn frakk har mamma i jenteversjon :p

 

Den er ihvertfall tidløs og pen :) Og i mamma sin er kan man ta av et "lag" inni med varmt materiale så den passer til forksjellige årstider.

Lenke til kommentar
Akkurat sånn frakk har mamma i jenteversjon :p

10 karmapoeng utdeles herverd til moren din, og 8 til deg for å ha lagt merke til det i utgangspunktet! Har andre frakker til vinterbruk, så det er ikke noe aktuelt problem (med fôr) for min del.

 

Hva er galt med skinnsko Loeve? :p

 

Kikket forresten på noen Replay jeans i dag, men klarer ikke finne noen jeg liker, jeg synes egentlig det er litt synd for jentemodellene deres er fantastiske.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...