wailer Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 http://www.side2.no/mann/article1435846.ece noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt de klærene som er på første bilde nede i bilde serien eller noe lignende Lenke til kommentar
jalla9 Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Noen som vet hvilket merke og hvor jeg kan få kjøpt 2 av de hettegenserne erik og kriss bruker(hvet ikke hvem som er hvem, men han samme som bruker begge) i den musikkvideoen her: 1 genser ser slik ut: http://christian.mobilblogg.no/images/dsc0..._1129987147.jpg Den andre er en mørk genser med stjerner på. som han bruker på 02.16 Om noen klarer disse blir jeg glad Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Finnes det noen måter på å "minske" bredden på bukser?, at de tilpasser seg litt mer etter leggen eller at de bare blir litt mindre?(fra kneskåla og nedover så er det helt greit.) Fordi jeg fikk en størrelse for stor ip bredden men ellers så er lengden grei. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Går jo fint å sy den inn, send den til bestemoren din eller noe. Pleier jeg å gjøre Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Ja sant det;P men hu bor langt så jeg får det blir litt vanskelig.. men hvordan syr jeg den in? jeg må vel vrenge buksa og deretter følge etter sømmen eller? men hvordan gjør jeg den mindre.. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Du spretter opp sømmen og syr den sammen igjen slik du ønsker å ha den. Og da bør du nesten bruke en symaskin, tror det kan bli vanskelig for hånd. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) kk. Får vel teste det på en annen bukse før jeg gjør det på den buksa:S Men om det skulle gå galt,, hvor mye er det koster hvis jeg levere den til en skredder? Endret 10. november 2007 av laffe Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 ca 150-250 for å sy inn bukse hos skredder Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Hvilken sum er det jeg skal ta.. er det den inneste eller den ytterste(den mot høyere og den mot venstre right?) Og hvis det er den ytterste er det vanskligere hvis det er tre tråerrr? ;O Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Gå til en skredder, du Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Kjøpte meg noen nye sko her om dagen, Lacoste Swerve Keyline til kroner 1100. Jeg kjøpte de fordi de var stilig og også fordi de er sikkert de skoene jeg har sett minst av. (altså sett minst folk bruke) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 http://www.side2.no/mann/article1435846.ece noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt de klærene som er på første bilde nede i bilde serien eller noe lignende Her har du noe liknende. Synes den er tøff. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Gå til en skredder, du Ja, jeg får vel det:p Men en annen ting, Hvor er det jeg får kjøpt bukser som er "rippa" opp. Spesielt en bukse som har 4-5streker på leggen og lyseblå olabukse. Man ser ikke huden men det er noe under ^^ Hvem selger, hvor og pris?;pp takk edit: Hva er garantifristen på klær? den har bare blitt brukt 3-4ganger inne(av og på) Endret 12. november 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Man får i svært sjeldne tilfeller levert tilbake klær, for å få penger tilbake. Det man får er tilgodelapp eller at man bygger i et annet plagg når man er å lever tilbake. Hvis det er innen kort tid, og buksa ikke har noen synlige merker går det helt fint. Husk å sett på eventuelle lapper som var festa i buksa. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Fikk kjøpt meg en ny frakk på lørdag -- men vurderer seriøst en stooor vinterjakke. Måtte berre ha den sjølv. ...og desse to: Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Nederste genseren er nydelig, lurer litt på den selv fortiden. Hvor kjøpte du den? S&S? Littegranne skeptisk til den første, fikk litt vel familietur på hytten feeling =/ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Nederste genseren er nydelig, lurer litt på den selv fortiden. Hvor kjøpte du den? S&S? Littegranne skeptisk til den første, fikk litt vel familietur på hytten feeling =/ Macy's, LA, faktisk. Veit ikkje om dei har den på S&S (Robbie?). Den første av dei to minte meg sånn om denne genseren at eg måtte berre ha den! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Henrik: Hvor mye måtte du ut med for alt til sammen, og for hvert plagg? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Henrik: Hvor mye måtte du ut med for alt til sammen, og for hvert plagg? Jakka var vel rundt $450, genserane var rundt $200 kvar. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Har nylig kjøpt en mørkeblåbukse, men.. Er det noe forskjell på lyse og mørkeblå bukser? eller er det bare pga den er helt ny.. fordi jeg har en lyseblå buske som har samme størrelse som den bukse jeg har kjøpt nå og den passer helt fint og er lite baggy fra kneskåla til livet , mens den mørkeblåe er baggy og føles litt "stor" Jeg husker ikke helt om jeg syntes det samma når jeg kjøpte den lyesblå men jeg tror jeg gjorde det:p åja det er samme merke bare litt annet design anyway, jeg har hørt at hvis jeg vasker den så vil den "krympe" litt? eller at den blir litt mindre stiv:P hva vet jeg, hah? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå