Ingar Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 passer slimme bukser til feite folk? Slimme bukser bør være forbeholdt folk med en relativt slank kroppsform. Det betyr imidlertid ikke at de som har litt fett på kroppen skal gå i store baggy bukser. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 passer slimme bukser til feite folk? Helst ikke - da ser man jo bare feitere ut vil jeg nesten påstå? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Det viktigste er at buksen sitter bra - og det gjelder uansett om man er tynn eller kraftig. Noen lurer seg selv til å tro at store bukser skjuler store ting, men det er helt feil. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Tror det var i dag R. Cavalli kolleksjonen skulle komme til H&M butikker. Noen som har sett? Isåfall, noe spennende? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Kjolene er ganske heftig^^ Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Ligger ut noen bilder på www.hm.com/no Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Er ikkje ofte ein finn bukser til 2500,- på HM, iallfall. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Tar opp spørsmålet igjen, noen som har vært eller handlet på HM og sett det fra Cavalli? Har verken sett noen i rl eller på bilder, men har en liten skeptiker i meg, så uten å ha sett noe som helst som jeg kan basere det grunnlaget på, tror jeg Cavalli ikke var rett mann. Gahh skulle klippe meg idag, så spør den faste frisøren min og det var greit en lærling prøve seg litt, siden det bare skulle taes litt og hun skulle jo selfølgelig overvåke alt.. Det først hun smånervøse jenta sier er: Vil du jeg skal tynne det ut litt for deg? Å herregud, jeg har allerede det tynneste håret i verden (nesten)... Da prøvde jeg å være så høflig som mulig å be hun om å flytte seg og la frisøren min fikse det. Konklusjon: Aldri stol på en lærling, men jeg hadde flaks siden hun ikke rakk å gjøre noe skade Endret 8. november 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har sett bilder av alt som kommer ut hos H&M. Det er ikke som forventet, for å si det sånn, da. De kunne kanskje valgt en annen designer også, ja... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 De burdte nok valgt en som lager litt mer moderate og enkle plagg i likhet med HM, f.eks Ralph Lauren, men tror nok ikke det skjer med det første. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 De burdte nok valgt en som lager litt mer moderate og enkle plagg i likhet med HM, f.eks Ralph Lauren, men tror nok ikke det skjer med det første. Never say never. Det er jo lov å håpe, kollecio Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Hmm en kvartett med Ralph Lauren, Heidi Slimmane, Galliano og Lagerfeld for HM kunne blitt saker =D *drømme* Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Ja, det hadde vært no det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har fått LUGG i dag Vært hos frisøren nå nettopp. Resultatet ble ganske bra tror jeg. Men jeg er spent på hvordan det blir når jeg vasker håret neste gang.. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 er ikke det barnesveis? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Ikke hvis du er jente Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Jeg har fått LUGG i dag Vært hos frisøren nå nettopp. Resultatet ble ganske bra tror jeg. Men jeg er spent på hvordan det blir når jeg vasker håret neste gang.. Kult, Jeg vil tro du kler pannelugg ganske godt faktisk! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Det er sånn skrålugg da. Vanlig rett-over-panne-lugg kler jeg ikke. Våknet i dag morges med håret til alle kanter. Dette kan bli et spennende prosjekt Håret mitt vil sjelden ligge som jeg vil. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Where is the picture? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Jeg tok et bilde i går, men det ble så fælt. Og akkurat nå så har dere IKKE lyst til å se håret mitt Får se hva det blir til etter jeg har vasket det og fønt det på nytt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå