Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen sentre som er verdt en tur innom: Selfridge, Harrods, Liberty og Harvey

Viss du er ute etter "eksklusive" butikker burdte du ta turen til "Bond Street" og "New Bond Street", og har hørt at "Regent Street" er en grei gate med litt lavere prisklasser.

Shit, min ser ikke sånn ut, er bare hvit pels på min. Lurer på om det kan være fake :hmm:

Hvor kjøpte du den? Kan jo hende de har en versjon med kaninpels, men tror ikke det, uten at jeg skal si noe sikkert.

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan Nudie sin Thin Finn sitter?

Så den til 500,- i går, men har ikke hatt tid til å prøve den enda.

Jeg lurer da på hvordan den vil sitte fint på en som bruker 30/31 i livet? Den var 32/32.

Har en Lee Knox og en Diesel Larkee som sitter veldig fint, hvordan er Thin Finn sammenlignet med de?

Lenke til kommentar

Det blei ikke så mye på meg i går, kollecio :) Fikk en brun Gant v-neck. Fant ikke så mye mer. De kom rett fra Amerika, så jeg fikk 2 Ralph Lauren piqueer også. En svart og en blå. (Standard)

Sko fant jeg ikke. Må nesten ta meg en tur alene en annen gang.

Her er hvertfall gant v-necken. Dog kjøpte jeg i en litt mørkere farge...

post-78419-1194174048_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Så har jeg omsider kjøpt mitt første "norske" plagg! :)

Kjøpte en bukse i går fra Mardou & Dean som visstnok skal bestå av en norsk og italiensk designer. Spennede greier, synes buksen var kul så håper de kommer med en del nytt (ble forresten kjøpt på Steen og Strøm).

post-7722-1194177488_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Så har jeg omsider kjøpt mitt første "norske" plagg! :)

Kjøpte en bukse i går fra Mardou & Dean som visstnok skal bestå av en norsk og italiensk designer. Spennede greier, synes buksen var kul så håper de kommer med en del nytt (ble forresten kjøpt på Steen og Strøm).

Buksen var fin. Det var skoene også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...