Xtra Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei Har lyst på et par sko, men finner absolutt ingen. De skal ikke være altfor casual heller. Bor i England, 40 min unna London. Pris: 700-1600 ca Har du tatt turen inn til London? Fantastiske shoppemuligheter der Trenger noen tips til en festantrekk med vest som en slags basis. (altså hvor bør jeg kjøpe, hva slags type/merker osv) Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Hei Har lyst på et par sko, men finner absolutt ingen. De skal ikke være altfor casual heller. Bor i England, 40 min unna London. Pris: 700-1600 ca Har du tatt turen inn til London? Fantastiske shoppemuligheter der Trenger noen tips til en festantrekk med vest som en slags basis. (altså hvor bør jeg kjøpe, hva slags type/merker osv) Tenkte man skulle ta seg en tur, hadde faktisk half-term forrige uke å skulle dit. Men neida, den gamle uvanen med å ikke komme seg opp tok meg nok engang. Får vell ta en dagstur å se da Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Da skal nye vintersko handles inn, pris max 1500,- Ønsker å kjøpe enten i Oslo eller på nett. Noen anbefalinger? Har sett litt på Timberland, erfaringer med de? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 på mostue har de nå fått inn Lacoste vintersko ! sinnsykt fete =) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 på mostue har de nå fått inn Lacoste vintersko ! sinnsykt fete =) Bilde? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Noen som vet om noen kule sko til gutt som likner på Niek blazer?? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Digg, da har vi fått oss Brandstad i Arendal også. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Digg, da har vi fått oss Brandstad i Arendal også. Gratuleler Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Jeg må bare si at jeg kjøpte tidenes søteste/mest sexy kjole i dag for en slikk og ingen ting. Nydelig rød silkekjole med sorte detaljer, 200 kr! Jeg er forelsket. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Må ha i mine inlegg, så jeg husker og delta ved en senere anledning Jeg er jo typen til og overse sticy`s Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Jeg har bare webcam, så det ble litt dårlig bilde. Litt nattkjoleaktig, jeg vet ikke helt i hvilke anledninger jeg skal bruke den egentlig. Kanskje jeg kan ha den på i sengen så jeg kan føle meg sexy når jeg sover Endret 2. november 2007 av Skilpadde Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 no offence men minnet sterkt om en nattkjole Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 no offence men minnet sterkt om en nattkjole Det er jo utelukkende positivt Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Ser ikke påenget med nattkjoler.. Hvem sover med slikt? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Ser ikke påenget med nattkjoler..Hvem sover med slikt? mange... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Vært å handlet eller Haute? Er spendt nå jeg;p Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Nei, vi skal i morgen. Skal ut å spise nå. Du skal få se bilder Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 LYkke til =) Du får kose deg:) Da får jeg vel begynne å tenke på hva jeg skal ha på meg på russekroen i dag da =/ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Veit noen om det fins forskjellige pels på Canada Goose jakkene? Evt åssen farge det er på pelsen på den modellen i år. Snakker om Chilliwack. Endret 2. november 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå