Roberto Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Den jakka var jo faktisk litt pen. Er ikkje så fan av stålfarga knapper på den type tøy, så det er vel det som stopper meg fra å ha lyst på den. Kven er den fra? Er ikke helt sikker, men jeg tror Tiger hadde en slik jakke? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Den jakka var jo faktisk litt pen. Er ikkje så fan av stålfarga knapper på den type tøy, så det er vel det som stopper meg fra å ha lyst på den. Kven er den fra? http://www.smartguy.dk/butik/VisVare.asp?I...346&mid=137 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Likte jakka godt, bortsett fra glidelåsen. Skal si meg enig der. Synes ikke den passet helt der den satt. En glidelås passer ikke på den jakka i det hele tatt Må si meg enig, glidelåsen trekker ned, da jakken ellers var ganske så pen. Mener jeg har sett en ToS jakke som ligner en del. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Noen som vet hvor man kan kjøpe en skjorte? Ikke sånn typisk fin skjorte som må strykes når man skal ut på byen osv men en litt mer vanlig "dasse" skjorte, som man bruker mer til vanlig? bor i en liten by med få klesbutikker så noen som vet om no på nettet? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 De eneste jeg kommer på som har sånne skjorter er Jack&Jones. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Hennes og Mauritz kan kanskje ha også? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Carlings har da også flere slike skjorter, dog noe dyrere enn J&J og H&M. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen som vet om en stilig hettegenser med glidelås til en rimelig pris et sted, har så få igjen av dem.? Vil ikke ha noe sånn dyr hettegenser. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Moods Of Norway er vel ikke rimelig, 1000 kroner, men de har utrulig fete hettegensere, både med og uten glidelås Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Prøv jack and jones, hennes og mauritz og cubus Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Jack and Jones sin kvalitet er til å bli flau av. Genserene holder jo såvidt. H&M har jo helt kurante gensere, som er greie til å daffe rundt med - men jeg hadde aldri gått med de i byen. Samme med Cubus. Ta en tur på en ordentlig klesbutikk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Åh, gud. Tenk om noen ser deg med en genser fra H&M eller Cubus! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 H&M og Cubus har du helt rett i, men tror ikke du har handlet på Jack & Jones før vis du sier at det er daffe. Det er billig, og god kvalitet som holder der. Men fant en stilig på Bertoni, 599 kr. Får se hva jeg finner på Mandag. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvem er det som kan se på en genser uten logo at den er fra H&M eller Cubus? Og hvorfor spiller det en rolle? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg kan se det, men for min del spiller det ingen rolle! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er helt og holdent opp til personen selv å bestemme i hva han/hun skal gå i? Noen prioriterer klær lite, andre setter mote og klesmerker ganske høyt. Helt riktig som Darkness sier. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvem er det som kan se på en genser uten logo at den er fra H&M eller Cubus? Og hvorfor spiller det en rolle? Man kan jo selfølgelig kjøpe en genser ''plain'' og da tror jeg ikke folk legger merke til det. Man får jo fine priser på H&M på gensere som er plaine, så får se om hva jeg gjør Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg får tak i lærarmbånd? Nettet eller i Bergensområdet. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei Har lyst på et par sko, men finner absolutt ingen. De skal ikke være altfor casual heller. Bor i England, 40 min unna London. Pris: 700-1600 ca Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Var innom en butikk og kom over denne t-skjorta i dag, og siden jeg har en liten fetish for dum-morsomme t-skjorter måtte jeg bare kjøpe den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå