Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er på jakt etter en halvstilig skulderveske med plass til en 15" laptop, men har ikke snøring på hvor jeg skal lete etter en.

Snubla meg gjennom mange klesbutikker og slikt i Trondhjem i helgen som evt. kunne selge de som accessories, men var heller dårlig med slike som fenget min interesse. Går ut i fra at jeg burde vært innom en veskebutikk, men har ikke snøring for fem flate på slikt.

Skal til Oslo i helgen, noen tips til hvor jeg kan plukke opp en flott skulderveske - gjerne sort / mørk grå - med plass til 15" laptop, noen bøker og ei colaflaske?

Lenke til kommentar
Er på jakt etter en halvstilig skulderveske med plass til en 15" laptop, men har ikke snøring på hvor jeg skal lete etter en.

Skal til Oslo i helgen, noen tips til hvor jeg kan plukke opp en flott skulderveske - gjerne sort / mørk grå - med plass til 15" laptop, noen bøker og ei colaflaske?

Jeg har en messengerbag fra Crumpler, som jeg kjøpte på MacHouse i Amsterdam

Den kostet så latterlig lite som 60 euro, og listepris i Norge er rundt 1.000 kroner.

Ihvertfall - jeg er veldig fornøyd med den, men den er bare for 12" og 13.3" laptoper. Men Macen min passer veldig fint oppi der, og veska er god.

Så også på en annen bag fra Crumpler, for 15.4", og den hadde god plass, og var god å bære rundt på.

Så se litt på Crumpler sine bagger, de er gode, og har god kvalitet.

Støtter også tipset om å se litt på Samsonite, de lager veldig bra produkter.

Nesten alle baggene våre her hjemme er Samsonite, og de holder kjempebra. Kjøpte nettopp en sekk fra Samsonite, og den er veldig komfortabel.

Anbefaler deg å se litt på Samsonite sin Laptop Pillow-veske, den har memory foam cushion, så dataen ligger kjempegodt inni!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...