SurfingElite Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Noen som vet en amrikansk side hvor jeg kan kjøpe Lacoste Piquer, har virkelig ikke tid til å dra i butikken denne uken. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 East Bay eller noe deromkring - så lenge du ikke skal ha str 2. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Er på jakt etter en halvstilig skulderveske med plass til en 15" laptop, men har ikke snøring på hvor jeg skal lete etter en. Snubla meg gjennom mange klesbutikker og slikt i Trondhjem i helgen som evt. kunne selge de som accessories, men var heller dårlig med slike som fenget min interesse. Går ut i fra at jeg burde vært innom en veskebutikk, men har ikke snøring for fem flate på slikt. Skal til Oslo i helgen, noen tips til hvor jeg kan plukke opp en flott skulderveske - gjerne sort / mørk grå - med plass til 15" laptop, noen bøker og ei colaflaske? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Min erfaring er at skuldervesker er kult å ha til vanlig, men virkelig ikke noe smart til pc og skolebøker. Blir lett enormt tungt å drasse med seg og ryggen og skuldrene dine vil lide etter en stund. Bare et lite tips. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Sjekk SAS' webshop. Jeg mener de hadde noen ok halv-fancy vesker, vet ikke om de fortsatt har det. Selv har jeg en svært så lite fancy Samsonite-veske til vanlig bruk... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Snublefot, joda, men jeg er så usannsynlig lei av å gå rundt med sekk på ryggen. Har haugevis med PC-sekker, alt i fra Nike til Jansport, jeg er lei av sekk. Jeg hadde skulderveske en gang i tiden, men den forsvant i England, tar gjerne en igjen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Fikk kjøpt meg en ny frakk på lørdag -- men vurderer seriøst en stooor vinterjakke. Litt kort for min smak, men fin fasong. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Stilig frakk, RobbieDeluxe. Ikke helt min type jakke, (vofif) men har du bilder av de andre fargene? nei har ikke bilde av de andre fargene men noen som vet hva denne buksa koster og hvor de har den i oslo området? merket er cheap monday og modellen heter 4 Pkt Regular Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Er på jakt etter en halvstilig skulderveske med plass til en 15" laptop, men har ikke snøring på hvor jeg skal lete etter en.Skal til Oslo i helgen, noen tips til hvor jeg kan plukke opp en flott skulderveske - gjerne sort / mørk grå - med plass til 15" laptop, noen bøker og ei colaflaske? Jeg har en messengerbag fra Crumpler, som jeg kjøpte på MacHouse i Amsterdam Den kostet så latterlig lite som 60 euro, og listepris i Norge er rundt 1.000 kroner. Ihvertfall - jeg er veldig fornøyd med den, men den er bare for 12" og 13.3" laptoper. Men Macen min passer veldig fint oppi der, og veska er god. Så også på en annen bag fra Crumpler, for 15.4", og den hadde god plass, og var god å bære rundt på. Så se litt på Crumpler sine bagger, de er gode, og har god kvalitet. Støtter også tipset om å se litt på Samsonite, de lager veldig bra produkter. Nesten alle baggene våre her hjemme er Samsonite, og de holder kjempebra. Kjøpte nettopp en sekk fra Samsonite, og den er veldig komfortabel. Anbefaler deg å se litt på Samsonite sin Laptop Pillow-veske, den har memory foam cushion, så dataen ligger kjempegodt inni! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Crumpler ser ut til å være noe. Titter rundt på sidene nå, og ser mange jeg kunne tenkt meg Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 vofif: De fleste CM bukser ligger på 500kr, sjekk ut Sole Service. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 East Bay eller noe deromkring - så lenge du ikke skal ha str 2. http://www.eastbay.com ? Minnet ikke om en lacoste selgene butikk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 http://www.eastbay.com/catalog/advancedSea...keyword=lacoste Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) http://www.eastbay.com/catalog/advancedSea...keyword=lacoste Jeg trenger en side der jeg slipper å se i kataloger og ringe selv. Kjøpte 4 stk fra en annen side nå, men si i fra om dere har noen forslag. Endret 17. oktober 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Selges ikke Cheap Monday på Pepper? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Selges Cheap Monday noen plasser i Trondheim? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 jaja da ble det ny jakke på meg i dag da =) ble en Dolomite karakorum dunjakke, i blå. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Sjølv om eg aldri i verda hadde kjøpt ei liknande jakke: Gratulerer. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Sjølv om eg aldri i verda hadde kjøpt ei liknande jakke: Gratulerer. hehe forskjellig smak vettu =) men men takk Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 http://www.eastbay.com/catalog/advancedSea...keyword=lacoste Jeg trenger en side der jeg slipper å se i kataloger og ringe selv. Kjøpte 4 stk fra en annen side nå, men si i fra om dere har noen forslag. Bestill Eastbay-katalogen. De har ihvertfall basic lacoste piquer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå