Tee-Zee Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg ville sagt at høstens farger er grått, sort og hvitt. Tee-Zee: Hvor bor du? Bor for tiden i Wolverhampton. Ikke akkurat et sted for mote. Hehe. Må inn til B´ham hvis jeg skal ha meg noe årleite klær. :/ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 Dagens innkjøp: jeans, mørke på Bertoni for kr 899, v-hals genser kr. 600 også så jeg på sko, men jeg fant ingen pene. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 kan noen her prisen på de tettsittende armani t-shirtsene du får kjøpt i 2 pack (pakka ligner på boksershorts pakka..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Daffer du også rundt på HiNT, wh1te? Daffer og daffer. Går på idrett, så det blir mer sykling og løping. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor var det man fikk tak i Björn Borg 2-pack i Bergen? Fant bokserne, men ikke i 2-pack som dere snakket om. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Daffer og daffer. Går på idrett, så det blir mer sykling og løping. Du og du, ikke verst. Det ble en koksgrå duffel coat på meg. Og et blå og grå-rutet skjerf, samt en sixpence, også grå. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Fikk kjøpt meg en ny frakk på lørdag -- men vurderer seriøst en stooor vinterjakke. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Den var stilig, Robbie! Kven er den fra? RL? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Stemmer vel med RL vil jeg tippe Kanskje litt frekt å spørre, men hvor mye måtte du ut med? Er på leting etter liggnendes frakk selv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvor var det man fikk tak i Björn Borg 2-pack i Bergen? Fant bokserne, men ikke i 2-pack som dere snakket om. Tipper at JC har dem, men jeg bor ikke i Bergen lenger, så jeg skal ikke si det for sikkert. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Kanskje litt frekt å spørre, men hvor mye måtte du ut med? Er på leting etter liggnendes frakk selv. Det stemmer, frakken er fra Ralph Lauren. Jeg kjøpte den på Tatler (Paleet) og mener den kostet 4800 eller noe deromkring. Tips til store vinterjakker mottas med takk, har vært over hele byen etter fine Moncler-jakker men har ikke funnet noe brukbart. Jeg vurderer en Canada Goose til - denne gangen en Expedition Parka... Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Kanskje litt frekt å spørre, men hvor mye måtte du ut med? Er på leting etter liggnendes frakk selv. Det stemmer, frakken er fra Ralph Lauren. Jeg kjøpte den på Tatler (Paleet) og mener den kostet 4800 eller noe deromkring. Tips til store vinterjakker mottas med takk, har vært over hele byen etter fine Moncler-jakker men har ikke funnet noe brukbart. Jeg vurderer en Canada Goose til - denne gangen en Expedition Parka... Hvorfor ikke bare gå for en Snow Mantra? Da er du beredt selv om du havner på nordpolen... Expedition er forsåvidt et litt mer fornuftig valg, er tross alt ikke ofte -30 i Oslo. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvor var det man fikk tak i Björn Borg 2-pack i Bergen? Fant bokserne, men ikke i 2-pack som dere snakket om. Tipper at JC har dem, men jeg bor ikke i Bergen lenger, så jeg skal ikke si det for sikkert. Sjekker der da, takk Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Kanskje litt frekt å spørre, men hvor mye måtte du ut med? Er på leting etter liggnendes frakk selv. Det stemmer, frakken er fra Ralph Lauren. Jeg kjøpte den på Tatler (Paleet) og mener den kostet 4800 eller noe deromkring. Tips til store vinterjakker mottas med takk, har vært over hele byen etter fine Moncler-jakker men har ikke funnet noe brukbart. Jeg vurderer en Canada Goose til - denne gangen en Expedition Parka... Hvorfor ikke bare gå for en Snow Mantra? Da er du beredt selv om du havner på nordpolen... Expedition er forsåvidt et litt mer fornuftig valg, er tross alt ikke ofte -30 i Oslo. Hehe. Men Snow Mantra ser kul* ut den. Hva med noe fra North Face, Robbie? Edit: *kul. Endret 15. oktober 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Stumble Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i True Religion og Seven for All Mankind jeans i Norge ? Har sett litt rundt men ser ikke ut til å finne noe annet en utenlandske internett sider (som gjør det hele svært dyrt med frakt osv). Norske sider funker også bra da Endret 15. oktober 2007 av Stumble Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Voga fører True Religion viss jeg ikke tar feil, litt usikker når det gjelder Seven For All Mankind, men ville kikket på Voga, Zenon etc. Endret 15. oktober 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 har 4500 kr å bruke klær på nå... har veldig lyst på Dolomite karakorum dunjakka.. lurer bare på hvilken farge det er denne jakka her er bare så utrolig usikker på hvilken farge.. hvilken syns dere? Rød, mørkeblå eller brun? har ikke lyst på svart eller grønn.. jakka koster 3600 så da har jeg endel igjen.. trenger nye t-shirts, så er det noen fine/fete dere kan anbefale meg som ikke koster mer enn ca 400 kr stk ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Er alle fargene like blanke i stoffet? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Stilig frakk, RobbieDeluxe. Ikke helt min type jakke, (vofif) men har du bilder av de andre fargene? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fikk kjøpt meg en ny frakk på lørdag -- men vurderer seriøst en stooor vinterjakke. Stilig. Endret 15. oktober 2007 av Zeph Skjult-tag takk :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå