tigerdip Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg ser disse selger solbriller, men det var ikke det jeg var på jakt etter... Googles, altså alpinbriller hvis du skjønner hva jeg mener Goggles. Det hender unitedshades har dem, men akkurat nå har de "bare" fete prada: http://sunglasses2000.com/product.asp?idmodel=ps04cs Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Goggles. Det hender unitedshades har dem, men akkurat nå har de "bare" fete prada:http://sunglasses2000.com/product.asp?idmodel=ps04cs Hehe, selvfølgelig heter det goggles Min feil... Jeg er på jakt etter Oakley, dessverre, så Prada er intet alternativ for meg, men takk for opplysningen! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Artig hvordan Amrikanere syntes det er dyrt med 70$ for Polo og Lacoste Pique. De er for godt vant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Artig hvordan Amrikanere syntes det er dyrt med 70$ for Polo og Lacoste Pique. De er for godt vant. Artig hvordan du ikke skjønner at lønningene generelt er mye lavere i USA enn Norge. Du er for godt vant. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Artig hvordan folk klarer å krangle over noe så ubetydelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Artig hvordan folk kan anse en diskusjon som en krangel Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Artig hvordan du ikke skjønner at lønningene generelt er mye lavere i USA enn Norge. Du er for godt vant. Artig at du ikke vet hva jeg snakker om, da de jeg snakker om er meget velstaaende. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Uansett hvor velstående de er, er det veldig kjedelig at det skal være sånn som du påpeker det, SurfingElite. Jeg syntes det er tullete at velstående mennesker skal klage over priser. De har da mange andre alternativer, men om de først skal ha Lacoste elller Polo, må de dessverre gi noen kroner for det. De kan ikke forvente å få klær gratis, kan de? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det ironiske er at kansje nettop fordi Lacoste er et dyrere merke, vil velstående kjøpe det. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Tror egentlig Europeiske land er langt mer villig enn USA til å betale litt ekstra for klær. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Argh! Jeg hater virkelig chavs i UK. De har ødelagt merker som Lacoste og Burberry. I dag ble jeg faktisk nektet inngang på et utested fordi jeg hadde på meg Lacoste-sneakers. Av denne typen: (Mine er helt svarte). Dette var fordi de hadde en dresscode som nektet visse merker, blant annet Lacoste, Burberry og Fred Perry. De tre som gikk inn foran meg hadde på seg hvite superstars som lyste opp lokalet, og ikke så bra ut i det hele tatt. Det betyr at de siler folk på merker, og ikke på stil. Irriterende er et mildt ord. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Med kurs på 5.2 pr. dags dato ble jeg overtalt av meg selv til å bestille litt klær fra USA. 2 lacoste piqueer og en Lacoste-jakke ble innkjøpt idag. Kosta tilsammen 186 dollar, og med dagens kurs vil vel det si rundt 980 kroner. Ikke verst det, vil jeg si. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen må snart fortelle meg hva som er så ille med baggy pants. Det er jo så usannsynlig behagelig. Men, men. Det var ikke det jeg kom innom her for å jabbe om nå. Jeg skal til Trondhjem i dag, for å investere i en duffel coat, men er fortsatt litt usikker på farge. Jeg går stort sett i mørke klær, så går ut fra at jeg ender med koksgrå eller mørk brun eller sort eller noe, bare ikke helt sikker på hva som passer meg. 77% av klesskapet mitt er mørke/sorte klær, 20% er hvite t-skjorter, sokker og boksere og resten er random farga ting som sjelden brukes. Men tenkte at denne gangen kunne jeg kombinere det å holde meg varm med å se litt fasjonabel ut der jeg går fra HiNT til hybelen med colaflaska i lomma og sneipen i kjeften/snusleppa, så hvilke farger er "in" nå for tiden, og ang. skjerf og hatt, hvilke farger passer til f.eks. en koksgrå, sort eller mørkebrun coat? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg liker brunt, spesielt nå på høsten. Skal se etter om jeg ser deg på HINT Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Brunt ja. Hmm, vi får se hva Arne Rønning - mote for menn har å tilby meg. Daffer du også rundt på HiNT, wh1te? Vanskelig å se meg så lenge jeg ikke går i kjole og den har jeg per dags dato ikke hatt på på skolen ennå edit: Etter en telefon til min bestemor, tror jeg ikke jeg kjøper skjerf likevel, da jeg kan få et av bestefars gamle - også kjøpt på Arne Rønning, bare noen tiår eldre. Mulig jeg snapper opp en tweedjakke også, må bare prøve den først. Endret 13. oktober 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen må snart fortelle meg hva som er så ille med baggy pants.Det er jo så usannsynlig behagelig. Men, men. Det var ikke det jeg kom innom her for å jabbe om nå. Jeg skal til Trondhjem i dag, for å investere i en duffel coat, men er fortsatt litt usikker på farge. Jeg går stort sett i mørke klær, så går ut fra at jeg ender med koksgrå eller mørk brun eller sort eller noe, bare ikke helt sikker på hva som passer meg. 77% av klesskapet mitt er mørke/sorte klær, 20% er hvite t-skjorter, sokker og boksere og resten er random farga ting som sjelden brukes. Men tenkte at denne gangen kunne jeg kombinere det å holde meg varm med å se litt fasjonabel ut der jeg går fra HiNT til hybelen med colaflaska i lomma og sneipen i kjeften/snusleppa, så hvilke farger er "in" nå for tiden, og ang. skjerf og hatt, hvilke farger passer til f.eks. en koksgrå, sort eller mørkebrun coat? Vel hvis vi snakker sagge-bukser som 50 Cent og gutta bruker så virker det som om de ikke har vett til å lese lappen der det står S, M, L, XL osv. Men baggy-kolleksjonen til Levis ser greit ut på enkelte. Coats er vel for det meste i jord-farger, noe jeg synes er penest. Hvis ikke må du nok ty til en snowboard- eller boblejakke. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Med kurs på 5.2 pr. dags dato ble jeg overtalt av meg selv til å bestille litt klær fra USA. 2 lacoste piqueer og en Lacoste-jakke ble innkjøpt idag. Kosta tilsammen 186 dollar, og med dagens kurs vil vel det si rundt 980 kroner. Ikke verst det, vil jeg si. Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Må man ikke legge til toll? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Jeg ville sagt at høstens farger er grått, sort og hvitt. Tee-Zee: Hvor bor du? Endret 13. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Jeg bestilte herifra : Lacoste Kjenner ei som bor i USA, så bestilte til henne først, så sender hun det til meg. Tror det skal funke ganske bra, da hun har foreldre som betaler frakt når hun sender ting til Norge. Endret 13. oktober 2007 av TeggY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå