bortevekk Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg har vurdert g-streng en stund nå.. Jeg er generelt ikke veldig anti-homofob, men det der er nasty :!: tror jeg hadde fått vanskligeheter viss typen plutselig sto der i g-streng. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg har vurdert g-streng en stund nå.. Jeg er generelt ikke veldig anti-homofob, men det der er nasty :!: tror jeg hadde fått vanskligeheter viss typen plutselig sto der i g-streng. Spørs jo fra hvilken side du ser han..? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg har vurdert g-streng en stund nå.. Jeg er generelt ikke veldig anti-homofob, men det der er nasty :!: tror jeg hadde fått vanskligeheter viss typen plutselig sto der i g-streng. Spørs jo fra hvilken side du ser han..? Nei, uansett! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Noen av de ser jo ut som vanlige truser foran. Nå forsvarer jeg ikke vanlige truser heller da. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Jeg har vurdert g-streng en stund nå.. Jeg er generelt ikke veldig anti-homofob, men det der er nasty :!: tror jeg hadde fått vanskligeheter viss typen plutselig sto der i g-streng. Ja, sikkert! Tror ikke du hadde klart å holde deg unna meg i G-streng! EDIT: Jeg tror faktisk ingen av dere hadde klart det! Endret 31. juli 2005 av mads89 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 http://www.string-emil.de/ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) ... Endret 31. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 WTF? g-streng på gutter er jo kult Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 WTF? g-streng på gutter er jo kult String-Emil for president! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg har vurdert g-streng en stund nå.. Jeg er generelt ikke veldig anti-homofob, men det der er nasty :!: tror jeg hadde fått vanskligeheter viss typen plutselig sto der i g-streng. Spørs jo fra hvilken side du ser han..? Nei, uansett! Så han har ikke noe fin rumpe Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Så han har ikke noe fin rumpe Pass deg... Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Så han har ikke noe fin rumpe Pass deg... pass deg og.. er du typen til hun? Andreas_ har fin rumpa, har sett sjalu? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Så han har ikke noe fin rumpe Pass deg... pass deg og.. er du typen til hun? Andreas_ har fin rumpa, har sett sjalu? jeg har fin og stram rumpe ja .... Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 men ikke så stram som min... synd! for jeg kan jo ikke se på min egen, bare Andreaz_ sin Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 G-streng er tvilsomt hvis kjønn er mann. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) G-streng er tvilsomt hvis kjønn er mann. Nå må du gi deg! Vi med g-streng har følelser vi også Endret 31. juli 2005 av mads89 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 G-streng er tvilsomt hvis kjønn er mann. Nå må du gi deg! Vi med g-streng har følelser vi også RPP! RPP! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Jeg har vurdert g-streng en stund nå.. Jeg er generelt ikke veldig anti-homofob, men det der er nasty :!: tror jeg hadde fått vanskligeheter viss typen plutselig sto der i g-streng. Ja, sikkert! Tror ikke du hadde klart å holde deg unna meg i G-streng! EDIT: Jeg tror faktisk ingen av dere hadde klart det! vi hadde sannsynligvis dødd på stedet så hadde du kommet med den gylne halvmeter og "underholdt" oss editzzz: da kom den i mine innlegg... faen Endret 31. juli 2005 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå