Scotty Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 De holder deg deilig varm da +1 Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 ZiroN,Jeg liker veldig godt Nudie Jeans med tanke på kvalitet ut og utvalg. Du kan se på ulike modeller på hjemmesiden deres. Prisen ligger på mellom 899,- til 1299,- Har to par, og de er fine de ja Det som står på hjemmesiden dems om å ikke vaske buksene på et halvt år er bare tull ikkesant? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hvis det er RAW/RÅ denim skal du helst ikke vaske de på et par mnd. Det vil si at de ikke har fått noen behandling overhode. Når du ikke vasker de vil de formes etter kroppen din og få en perfekt fasong i forhold til deg. Så hvis du kjøper ei RAW bukse så ikke bruk den på fylla osv før etter et par mnd når du har fått gått den inn. EDIT: Det pleier å stå om det er ei RAW bukse på lappen i buksa. Ikke alle modellene til Nudie er det. Endret 9. oktober 2007 av wrangler Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Kjøpte meg tre YvesSaintLaurent t-skjorter i Manchester i helga, fikk de for 25 pund per stk. Kan komme med bilde vis noen ønsker det : ) ? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 yepp, bilder er obligatorisk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Jess. Med nye kjøp er man nødt. Jeg vil ihvertfall se. Liker å få inspirasjon av andre menneskers kjøp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Da kommer de... Kjøpte meg også en annen t-skjorte på Bertoni før jeg dro til Manchester som kostet 400 kr, kan komme med bilde senere på den t-skjorten. Gjerne gi tilbakemelding om hvordan de ser ut fra dere, liker å få tilbakemelding. Mvh Raste Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Likte ikke så godt den med teksten, men de andre to var fine. Den siste var litt gøyal Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Ok, fint å høre andres meninger å Det var den lilla/rosa du ikke likte? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Den var ikke stygg, det var ikke det. Jeg likte ikke den lilla/rosa pga det er så tydelig logoflash/tekst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Logoflashing trenger ikke være negativt så lenge logoen ser bra ut. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Tekst er og forblir tekst uansett, mener jeg. Selve logoen som er på høyre tskjorte synes jeg ikke var ille. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Er vanligvis veldig glad i YSL, men likte ikke nr.1 fra venstre på første bildet Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Ser at du er glad i YSL pga nicket Selv likte jeg best den første som ikke dere likte, men nå har vi kanskje forskjellige smak Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Er vanligvis veldig glad i YSL, men likte ikke nr.1 fra venstre på første bildet Jeg har også stor sans for YSL, men da helst ekte plagg fra YSL. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har også stor sans for YSL, men da helst ekte plagg fra YSL.At varen er ekte, er en selvfølge, men jeg ser veldig dårlig detaljer uten briller :)Når jeg nevnte briller, kom jeg på at jeg skal ha nye. Noen som vet om noen kule innfatninger? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Otticanet har enormt utvalg, og sender til Norge Jeg ser disse selger solbriller, men det var ikke det jeg var på jakt etter... Googles, altså alpinbriller hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 De YSL t-skjortene mine er ekte bare så dere/du vet det Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 okey, detter er kansje feil sted å poste.. men ser ikke no grunn til å lage en tråd om ent belte. anyway, hvor er det jeg kan få kjøpt belter med tagger på, hehe ikek akkurat tagger men sånn småe firkanta gjern ruter som er på beltet? :OOOO Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Du mener naglebelte? Du får det på H&M, Carlings, Bodymap og et drøss av andre butikker. Det på H&M går i alle fall ekstremt fort i stykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå