zacka Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Nei, ti-hi, jeg er snart 30, så jeg har heldigvis mitt eget kort Det står på mitt navn ja, men kan det være adressen som gjør at det er satt på "hold"? Hadde det ikke vært for at jeg nettopp hadde kjøpt meg ny mobil hadde jeg nok kanskje kastet meg på muligheten til å "smurfe" inn en iPhone via Jetcarrier Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Skal, skal ikke... 9636615[/snapback] Tja.... Fin nok, men disse jakkene er nesten identiske uansett merke. Hvilke materialer snakker vi om her ? Jeg er vel egentlig blitt dritt lei losjakker allerede, særlig i tradisjonelle mørke farger. Kan ikke huske å ha sett noe særlig av grå eller andre farger i losjakkene som tilbys i oslo nå. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 ToS har en veldig fin losjakke i grå. En kamerat av meg kjøpte den for litt siden. Ligger på 4000,- Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 De t-skjortene jeg kjøpte fra Filippa K i sommer er utrolig gode og ikke minst stilige. Lå på 400,- per stykk. Fikk med meg to, en grå og en i marineblå. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 noen som vet hvor mye de tettsittende t-shirtene til armani koster? de som selges i 2 pack.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som vet om en nettbutikk som sender Oakley Googles til Europa? Oakley.com gjør det hvertfall ikke... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Otticanet har enormt utvalg, og sender til Norge Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Kjører på, og spørr etter vinterjakke igjen. Var i Tønsberg by og kikket litt i dag, og synes da spesielt en jakke jeg fant på Peak Performance var meget lekker. En kamerat har fjorårets modell og han kan bekfrefte at den er varm Finner dessverre ikke noe bilder av den, da jeg ikke husker hva den heter Den kostet 4000, noe som var litt dyrt, men det ville vel være verdt det. Men vet dere om noe andre tøffe jakker, gjerne i litt retrostil, slik som denne var, men jeg synes også snowboard jakker er kult. Var og kikket på intersport og g-sport men der fant jeg meget lite kult.. Så det var en tråd om nye H Miller jakker, jeg synes de forrige var dritkule, har noen bilder av de nye? Også er det noen som vet hva som er "in" når det gjelder belter, det har jo dabbet av med sånne store beltespenner, og jeg er også dritlei Tigerbeltet mitt, som også er det eneste beltet jeg har.. Og har dere noen formeninger om disse buksene? Jeg synes de var litt kule. Men hvordan er det med størrelsene, om jeg bestiller 32 gjelder det både bredde og lengde? Og om den ikke passer, kan jeg sende den tilbake da? Takk Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Ang belter. Alt kommer ann på personlig smak/stil. Jeg har aldri eid et belte med stor beltespenne. Det du må tenke på er at det skal matche skoene dine. Svart sko -> Svart belte. Pene sko -> Pent belte. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Enkle belter som tar til seg hele opperksomheten, men sammtidig ikke er kjedelige. Buksene var forferdelige. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Åtte tusen er vel litt drøyt for en frakk. Lengste jeg kunne ha strukket meg for en jakke, kåpe med min nåværende økonomi hadde vel vært maks 3-4. Da måtte den ha vært dritfin, og bra nok kvalitet til at den varte noen år. Varte noen år? Er du klar over hvor drittlei du hadde blitt av den? Hvis man skal ha noe som kan brukes i flere år, må det være et ekstremt klassisk plagg, samt at man har flere ting å velge mellom. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 buksene var helt tragisk stygge.. men belte kommer ann på stil osv.. har en god del belter, alt fra neon blått JL belte, moods of norway osv spørs hva du liker hva koster forresten Kejo jakkene? like før jeg kjøper en dunjakke til ca 3600-4000 kr.. hva syns dere om dolomite dunjakkene i forhold? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg synes dunjakker er ufattelig stygt uavhengig av merke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg synes dunjakker er ufattelig stygt uavhengig av merke. +1 Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg synes dunjakker er ufattelig stygt uavhengig av merke. vel det får være din mening... er nok ikke alle som liker stilen din heller... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 De holder deg deilig varm da Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Kejo - jakkene er helt fantastisk stygge. Hadde ikke klart det om jeg så hadde prøvd. Men det finnes mange fine andre fine dunjakker, f.eks Peak eller Bergans. Just my 2 cents Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Kjøpte meg ny jakke i dag jeg, var lei av å stå og fryse mens jeg venter på bussen En svart TheNorthFace jakke til 3.4, jeg likte den hvertfall veldig godt! Men er fortsatt åpen for innspill angående belter, og gjerne tips om bukser og, da jeg forstår at de jeg linket til ikke helt fallt i smak. Liker godt bukser som er litt lange, og ikke helt tettsittende. En blanding mellom litt hiphopaktig og bittelitt keeg på en måte da Endret 9. oktober 2007 av ZiroN Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 ZiroN, Jeg liker veldig godt Nudie Jeans med tanke på kvalitet ut og utvalg. Du kan se på ulike modeller på hjemmesiden deres. Prisen ligger på mellom 899,- til 1299,- Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 vel det får være din mening... er nok ikke alle som liker stilen din heller... Kan godt være. Når du kan slenge ut kommentarer om andres bukser, så må du tåle at andre har meninger om dunjakker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå