Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Nei, ti-hi, jeg er snart 30, så jeg har heldigvis mitt eget kort :) Det står på mitt navn ja, men kan det være adressen som gjør at det er satt på "hold"?

Hadde det ikke vært for at jeg nettopp hadde kjøpt meg ny mobil hadde jeg nok kanskje kastet meg på muligheten til å "smurfe" inn en iPhone via Jetcarrier ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal, skal ikke...

9636615[/snapback]

Tja.... Fin nok, men disse jakkene er nesten identiske uansett merke. Hvilke materialer snakker vi om her ?

Jeg er vel egentlig blitt dritt lei losjakker allerede, særlig i tradisjonelle mørke farger. Kan ikke huske å ha sett noe særlig av grå eller andre farger i losjakkene som tilbys i oslo nå.

Lenke til kommentar

Kjører på, og spørr etter vinterjakke igjen. ;) Var i Tønsberg by og kikket litt i dag, og synes da spesielt en jakke jeg fant på Peak Performance var meget lekker. En kamerat har fjorårets modell og han kan bekfrefte at den er varm :) Finner dessverre ikke noe bilder av den, da jeg ikke husker hva den heter :p Den kostet 4000, noe som var litt dyrt, men det ville vel være verdt det. Men vet dere om noe andre tøffe jakker, gjerne i litt retrostil, slik som denne var, men jeg synes også snowboard jakker er kult. Var og kikket på intersport og g-sport men der fant jeg meget lite kult.. Så det var en tråd om nye H Miller jakker, jeg synes de forrige var dritkule, har noen bilder av de nye? :)

Også er det noen som vet hva som er "in" når det gjelder belter, det har jo dabbet av med sånne store beltespenner, og jeg er også dritlei Tigerbeltet mitt, som også er det eneste beltet jeg har..

Og har dere noen formeninger om disse buksene? Jeg synes de var litt kule. Men hvordan er det med størrelsene, om jeg bestiller 32 gjelder det både bredde og lengde? Og om den ikke passer, kan jeg sende den tilbake da?

Takk :)

Lenke til kommentar
Åtte tusen er vel litt drøyt for en frakk. Lengste jeg kunne ha strukket meg for en jakke, kåpe med min nåværende økonomi hadde vel vært maks 3-4. Da måtte den ha vært dritfin, og bra nok kvalitet til at den varte noen år. :roll:

Varte noen år? Er du klar over hvor drittlei du hadde blitt av den? Hvis man skal ha noe som kan brukes i flere år, må det være et ekstremt klassisk plagg, samt at man har flere ting å velge mellom.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg ny jakke i dag jeg, var lei av å stå og fryse mens jeg venter på bussen :p En svart TheNorthFace jakke til 3.4, jeg likte den hvertfall veldig godt! Men er fortsatt åpen for innspill angående belter, og gjerne tips om bukser og, da jeg forstår at de jeg linket til ikke helt fallt i smak. Liker godt bukser som er litt lange, og ikke helt tettsittende. En blanding mellom litt hiphopaktig og bittelitt keeg på en måte da ;):p

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...