Cucum(r) Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Matinique peacoate Det heter losjakke på norsk btw 9604678[/snapback] takk, men tror jeg holder meg til det engelske. 9606548[/snapback] Da bør du iallfall skrive det riktig. Peacoat, ikkje peacoate. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Heh. leif på G. burn. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Er Thin Finn modellen. Skrik ut hvis noen vet om et sted der det er salg på jeans! Er på utkikk etter noe i den kvaliteten. 9606548[/snapback] Thin Finn er ganske normal i størrelsen, men kommer litt ann på stoffet. De har vel ofte TF på salg på den ene Carlingsen i Oslo, den nermesat Oslo City? Lenke til kommentar
Defo Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) --- Endret 2. januar 2011 av Defo Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 millitær bukser? regner med at de har det på army shop.. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har funnet varer på Nordstrom.com og Bluefly.com jeg har lyst på, men de sender dessverre ikke til Norge. Jeg har lyst på dette: Nike Sprint Sister V Premium Sneaker Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dolce & Gabbana black woven wool logo scarf Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor og Michael Kors black leather studded gloves Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette til nogenlunde samme pris på nettet? På forhånd takk! - zacka - Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Fete Nike-sko. Synd det er damemodell. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Bra for meg Finner dem ikke på noen norske sider. Bare med snøring dessverre. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Finnes det noen gode nettsider med mote for menn? Alt fra jakke til boxershorts? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ta en titt på denne tråden. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) wh1te: Herremodell finnes også. Fordi jeg liker å leke med mitt nye kamera laster jeg opp bilder av mitt par: Sålen på en ene skoen har begynt å løsne etter 5 måneder, enda jeg kun har brukt de i byen. Skoene puster ikke i det hele tatt og jeg anbefaler kun å bruke sko med slik konstruksjon om sommeren i tørt vær hvis du vil at de skal vare litt lengre. Hvis jeg ikke tar helt feil så kan man kombinere hvilke farger man ønske og bestille skoene slik du har desginet dem på hjemmesiden til Nike. Endret 3. oktober 2007 av contaminated Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Sweet. Jeg ender vel opp med å kjøpe dem og aldri bruke dem. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Skal, skal ikke... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Robbie, Digga jakka. Kommer helt ann på prisen vs økonomien din. Hvilket merke? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Den er fra Karl Lagerfeld. Skulle ha to skjorter og en genser i lunsjen i dag da Arve (vår venn på Steen og Strøm) sa han hadde fått en frakk som passet meg utmerket. Prisen er 7999,- og det står vel eeegentlig ikke på økonomien. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 I hvilken butikk jobber Arve i? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Hvis den sitter like bra på deg som på modellen, og du ikke har en frakk i den stilen fra før av hadde ihvertfall jeg tatt den. Endret 4. oktober 2007 av wrangler Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Åtte tusen er vel litt drøyt for en frakk. Lengste jeg kunne ha strukket meg for en jakke, kåpe med min nåværende økonomi hadde vel vært maks 3-4. Da måtte den ha vært dritfin, og bra nok kvalitet til at den varte noen år. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hehe kan vel si det samme om min studentøkonomi. Kjøpte meg nettopp en i den stilen for 2,5k og satser på at den varer en god stund. Men hadde jeg hatt mye penger hadde jeg lett brukt usaklige summer på pene klær. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt cardigans som faktisk sitter pent og ikke koster for mye. De på Dressmann er helt ubrukelige. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Åtte tusen kan liksom forsyne en hel landsby med mat i 1-2 år. Det er mye penger å bruke på en enkel ting. De aller aller fleste ser ikke forskjell på om jakken koster 3-4 tusen eller 7-8. Gjør man det så bruker man enten for mye tid på klær eller for mye tid på å telle penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå