bortevekk Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Driver å funderer på å kjøpe meg en Matinique peacoate i dag. Noen som har erfaringer med merket? Må ta den i dag siden de har hengt av den siste i min størrelse. Setter pris på raske svar! 9592397[/snapback] Go for it. Det er ingenting å si på kvaliteten i hvert fall=) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Kom nettopp hjem etter å ha kjøpt den. Slenger opp et bilde, så får folket gi meg dommen EDIT: Kvaliteten på mobilkameraet er ikke allverden i det dårlig lyset i gangen.. Endret 28. september 2007 av wrangler Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Jeg likte den veldig godt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Tusen takk. Da er det verdt å kutte ned på matbudsjettet mitt i en ukes tid Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Hvor får du Lacoste fra? Synes ihvertfall at solbrillene fra _Peak_ reklamen var litt Tom Ford-aktige. 9591559[/snapback] Synes å ha sett dem i en Lacoste kolleksjon, så jeg gikk inn å fant de jeg hadde sett. Det er der jeg fikk dem fra.... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Er det like størrelser på f.eks Nudie jeans over hele verden? Skal by på e-bay nå. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Noen som kan anbefale et par merker som fører noen kule skjorter samt kjeder de selges på? Har kjøpt en del fra G-Star og Ben Sherman som jeg likte godt, men sistnevnte føres jo omtrent ingen steder lenger. Liker tettsittende, røffe modeller, men øgletrykk på baksiden og svære rutemønstre er no no. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Noen som kan anbefale et par merker som fører noen kule skjorter samt kjeder de selges på? Har kjøpt en del fra G-Star og Ben Sherman som jeg likte godt, men sistnevnte føres jo omtrent ingen steder lenger. Liker tettsittende, røffe modeller, men øgletrykk på baksiden og svære rutemønstre er no no. Hvor i landet bor du? The Shirt Factory har masse utvalg av skjorter og som er kule. Endret 28. september 2007 av Onyx Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Takk for tipset! Bor i osloområdet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Takk for tipset! Bor i osloområdet. Da kan du jo ta deg en tur til Sten & Strøm. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Noen som vet av noen butikker som selger en form for armbånd for gutter i en slags rock/metal-stil? Av skinn f.eks? Som er ca. 3,4,5 cm lange? Har lett mye on the interwebz, men der finner jeg bare jalla-varer... Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 er det noen som vet om hvilke dunjakker Follestad fører?? jeg var der i dag og prøvde en UTROLIG fet dunjakke til 3500 kr.. husker såklart ikke merket men det var italiensk og det stod noe med sølv skrift på ryggen. du fikk den i brun og blå.. sikkert ikke så lett med denne beskrivelsen men noen som vet om hva merket heter? det er ikke kejo eller moncler.. fikk bare så sinnsykt lyst på den jakka men de hadde ikke fått den inn i min størrelse.. Lenke til kommentar
Lettmel Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Noen som vet av noen butikker som selger en form for armbånd for gutter i en slags rock/metal-stil? Av skinn f.eks? Som er ca. 3,4,5 cm lange? Har lett mye on the interwebz, men der finner jeg bare jalla-varer... 9597684[/snapback] Rockshop.no har vel ett lite utvalg av armbånd: Link Er det aktuellt å handle fra utlandet, så er EMP.de en grei, men litt dyr butikk: Link (Minimumgrense på hvor mye du handler for på EMP, men husker ikke grensa akkurat nå, men står i "Shipping Costs" eller no sånnt.) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Er det like størrelser på f.eks Nudie jeans over hele verden? Skal by på e-bay nå. 9596126[/snapback] Kommer ann på modellen. Hvilken modell er det? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Noen som vet av noen butikker som selger en form for armbånd for gutter i en slags rock/metal-stil? 9597684[/snapback] Bodymap selger en del armbånd. De har også butikk på Arkaden i Oslo. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Matinique peacoate Det heter losjakke på norsk btw Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2007 Rapporter Del Skrevet 30. september 2007 Matinique peacoate Det heter losjakke på norsk btw 9604678[/snapback] takk, men tror jeg holder meg til det engelske. Er det like størrelser på f.eks Nudie jeans over hele verden? Skal by på e-bay nå. 9596126[/snapback] Kommer ann på modellen. Hvilken modell er det? 9603730[/snapback] Er Thin Finn modellen. Skrik ut hvis noen vet om et sted der det er salg på jeans! Er på utkikk etter noe i den kvaliteten. Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Tja, de vanlige H.Miller Kejo jakkene er da ikke så gale. Antar du ikke liker merket siden du skrev ''grufulle'' Likte ikke denne fargen, men er vel ca den samme modellen. 9360573[/snapback] den var nice Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Noen som har peil på hvilke briller han har på seg ? Om det kan være til noen hjelp så er det David Lacote som er avbildet i en annonse for Peak Performance. 9591057[/snapback] Fant det ut, det er Initium Eyewear's Admiral's Club. Sendte mail til PR dama dems, og hun svarte faktisk. Hun visste tilogmed hvilke briller det var, ganske imponert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå