Capiche Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har kjøpt en del plagg fra WESC på Stress. Prisene er ikke så ille og utvalget er bra. Hvis jeg ikke tar helt feil har de begynt å selge WESC på JC også. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Det stemmer. Vår lokale JC-butikk selger Wesc, men utvalget er til å le av. Derimot er det en smule billigere der enn hos Stress. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Noen som vet hvor man bør kjøpe Wesc t-skjorter/gensere? Både med tanke på pris og utvalg. 9556142[/snapback] Laundry på strømmen Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Noen som vet hvor i Trondheim man får kjøpt svarte "vesker" for menn? Sånne med bag-strap som man kan bruke til skolebøker osv. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Heisann, På tide med ny jakke denne vinteren og har tenkt meg en North Face-jakke fra USA. Det blir helt uaktuelt å kjøpe en slik jakke i Norge som koster 5000-6000 NOK, når jakkene starter på $100 og oppover i statene. Her er det penger å spare. Det står mellom disse tre: $229: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor $149: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor $139: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Legg merke til prisen. Dagens kurs på dollaren er ikke mer enn 5,5 NOK per 1 dollar. Hva synes dere, hvilken burde jeg gå for? Den jakka i midten falt jeg for med en gang. Hvis noen av dere er interessert i å bestille, så kan det ordnes på en bestilling. Ellers har dere hele jakkeoversikten her. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Syns den i midten var penest og kulest, ville ha gått for den jeg. Men ditt valg da selfølgelig Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Jepp, jeg synes den i midten er penest. Angående størrelse: Er målene i tommer? Ser i alle fall sånn ut. Da vil medium passe akkurat for meg. Endret 27. september 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Ingen av de jakkene koster 5-6000kr i Norge... Vil heller gjette på rundt 2500-3000kr. For 5000kr får du Summit og for 6000kr får du Himalayan . Ville ihvertfall ikke hatt noen store forventninger til de jakkene du har listet opp, de er av det heller tynne slaget i forhold til de skikkelig digge jakkene man forbinder North Face med. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Summit fra USA i svart koster 2800 NOK ($499). Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Summit fra USA i svart koster 2800 NOK ($499). 9588349[/snapback] Et mye lurere kjøp! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Jepp! Frakt og omkostninger til Norge kommer på 400 NOK. Må nok få med meg en person til som vil bestille, men ellers er det ingen upris. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Hvor bestiller du ifra da? Hørtes interessant ut, vurderer en skikkelig god, stor og varm jakke i år. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Fint med litt oppmerksomhet. Har gjort en researsch nå, og av alle nettbutikkene som fører North Face i USA, ser det ut til at Backcountry.com tar seg best ut. Scroll deg helt nederst på siden og se priser (awards) nettbutikken har fått. Frakt kommer på ca. 390 NOK om vi velger ekspress. Meld fra om videre interesse. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Er bergans jakker noe å satse på? har funnet noen jeg liker, men de var litt vel dyre. Finnes det noe mulighet å spare penger om jeg kjøper fra andre land? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 var på triaden å kjøpte boxershortser nå.. en JBS boxer.. fantastisk gode, 300 kr men de er på 50% off nå så da gikk de for 150 kr. en rosa moods of norway boxer.. kosta 300 for denne og, men var 50% off så da gikk den også for 150 kr den er DRIT GOD!! utrolig behagelig.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Noen som har peil på hvilke briller han har på seg ? Om det kan være til noen hjelp så er det David Lacote som er avbildet i en annonse for Peak Performance. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Det nærmeste man kommer på Lacoste.com er disse Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Hvor får du Lacoste fra? Synes ihvertfall at solbrillene fra _Peak_ reklamen var litt Tom Ford-aktige. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Driver å funderer på å kjøpe meg en Matinique peacoate i dag. Noen som har erfaringer med merket? Må ta den i dag siden de har hengt av den siste i min størrelse. Setter pris på raske svar! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Har en skjorte og en genser fra Matinique, kan ikke klage på de i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå