thrice Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Så får meg jakt i afrika jeg også hehe. Den var fin den. Hvor mye ga du? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Haha, jeg syns også den minnet meg om en vest man bruker på safari i Afrika. Tror faktisk at bestefar har en som er nesten helt lik (bare som vest, og ikke jakke), siden han bodde et par år i Afrika. Ihvertfall, veldig pen Robbie. Hvem lager den, og hva måtte du ut med? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Kanskje Robbie skal til Afrika? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 I dag fikk jeg med meg en Sort WESC Hood og en brun-ish Volcomcap når jeg var en snartur i byen. Aldri vært no veldig fan av WESC, men genserene er jo faktisk ganske behagelige, så er godt mulig at det blir flere plagg. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Hehe, skal nok ikke til Afrika med det første. Den kostet $750 og er fra Boss, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Korleis er Filippa Ks sko størrelsesmessig? Falt ganske så pladask for desse, men eg trur ikkje eg finn nokre butikkar i nærleiken som fører Filippa K. Må derfor bestille, og da er det fint å finne korrekt størrelse. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Kule de da. Vet ikke helt om jeg hadde gått med skoletter selv da Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Noen som vet hvor (om) de selger Roberto Cavalli i Oslo? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Bukkestadveien (?), vet ikke om det er riktig skrevet Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Bogstadvegen tror jeg det er. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Ja, det var det sikkert ^^ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Nei. De førte Roberto Cavalli på Kamikaze frem til 2005/06 (ca). Tror ikke man får kjøpt Roberto Cavalli herreklær i Oslo lenger? Lenke til kommentar
weirdo Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Hei. Jeg vil ha nye t-sjorter. Jeg søker da helt plain i alle slags farger. Trenger ikke være helt plain, men mest mulig. Jeg liker heller ikke det stretch stoffet som H&M selger mye av. Noen ideer om flere plasser hvor jeg kan kjøpe plain t-sjorter i min beskrivelse? Bor i Stavanger område. Lenke til kommentar
edds Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Nei. De førte Roberto Cavalli på Kamikaze frem til 2005/06 (ca). Tror ikke man får kjøpt Roberto Cavalli herreklær i Oslo lenger? 9537200[/snapback] Eneste jeg har sett av Cavalli i Oslo i det siste er noen Just Cavalli-sko på Follestad i bogstadveien. Vet dog ikke hva forholdet mellom Roberto Cavalli og Just Cavalli er - noen som vil utdype? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Just Cavalli er vel den "billige" kolleksjonen. Noe á la DG og D&G. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Haha, er du dum ? :!: Just Cavalli t-skjorte koster 2000 og en dress jakke bare koster 6000 sier jo litt? Og bare en hvit tynn gjennomsikitg skjorte koster 2000. Just Cavalli er dyrt merke. D&G blir jo bare billig forhold. Endret 20. september 2007 av Raste Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Nei, jeg er ikke dum. Just Cavalli serien er en mer "affordable" linje enn Roberto Cavalli, det er vel bare å Google - evt. prøve http://men.style.com for å utdype. D&G og DG eksempelet var for å illustrere; en D&G bukse koster gjerne under 2.000 kr mens en DG bukse godt kan koste 6.000 kr. Forstår du nå? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Raste: Husk at billig stod i hermetegn. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Nå blei du burna så hardt Raste. Robbie vet hva han snakker om Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Å, jeg ble ikke burna. Jeg vet hva jeg snakker om, er ikke dum heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå