tigerdip Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Huff... Den jakken var virkelig ikke pen. Knappene var veldig forstyrrende, og merke rett og slett fæl. Sømmene ble også litt vel lyse for min smak. Fin form dog. 9468489[/snapback] Herre, der snakker vi direkte stygg jakke. 9469792[/snapback] :!: Det er en oilskin jakke, samme modell som Che brukte på sin legendariske motorsykkeltur. Den er litt røff, men det skal den også være. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Plukket med meg en casual blazer fra Bruun Bazar i dag. Fikk snakka til meg et pent avslag på prisen Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Hvordan klarer du å prute? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Medfølelse av fellesstudent tror jeg. Kan godt hende den kommer på salg snart da. Den lå på 2600, men fikk den for 1300 Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Hvordan klarer du å prute? 9471850[/snapback] det går ann å prute på enkelte butikker hvis du kjøper dyrere varer. som f.eks da jeg kjøpte tiger dressen min på follestad til 4200 kr + tiger skjorta til 800 så fikk jeg gratis kenzo slips til 600 kr... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Vel. En annen mulighet Robbie, selvom både du og jeg liker å ha forbruket på cc, er jo cash..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Hvordan klarer du å prute? 9471850[/snapback] Åpne munnen og si at prisen er urimelig? Er ikke særlig vanskelig. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Ny jakke, hva synes dere? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Hvordan klarer du å prute? 9471850[/snapback] Dette er faktisk noe du kan gjøre uansett hvor du handler. Jeg gjør det OFTE, når jeg kjøper f. eks bøker, klær og elektronisk utstyr. Det er faktisk overraskende enkelt å prute i Norge, selvom det ikke er VELDIG vanlig. 10-30% her og der, det blir mye penger etterhvert. Finner jeg f. eks et klesplagg jeg kunne tenke meg og sett det i flere butikker koster det meg lite gå bort til betjeningen og si "Jeg tar denne for 500,-" Sier de nei, så går jeg, og da kan det fort være de roper etter deg og faktisk tilbyr gjenstanden til den prisen du har foreslått. Dog må du være obs på kunne gå fra ting uten at de blir kjøpt om du absolutt vil prute. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Og hvilken butikker er det på?^^ Jeg syns det er kjempefrekt når folk prøver å prute. Står det en pris får de godta den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Jeg syns det er kjempefrekt når folk prøver å prute. Står det en pris får de godta den. 9490878[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Eneste gangene jeg syntes det er liksom greit å prute er vist du har kjøpt veldig mye på et sted, gjerne flere ganger. Betjeningen ser at du er en kunde som har brukt mye penger. Flere tusen liksom. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Jeg har aldri prutet i Norge. Jeg har riktig fått tilbud om det noen ganger når jeg betaler med AmEx - sikkert pga. gebyrene butikken må betale ved hver transaksjon. Det har aldri vært snakk om mye heller, eks bukse til 2800 ble jeg spurt om jeg hadde 2500 cash (på en elegant måte, riktignok). Jeg synes også det kan oppfattes som "frekt" å prute - jeg opplever det som ubehagelig... (I B2B-verdenen derimot pruter jeg så ofte jeg kan! ). Endret 14. september 2007 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Jeg syns det er kjempefrekt når folk prøver å prute. Står det en pris får de godta den. 9490878[/snapback] Hvorfor det? 9490990[/snapback] Fordi det er en grunn til at det er den prisen som står. Får en kunde til å prute ned prisen, og andre kunder får høre det vil de også begynne å prute. Får de ikke til det, vil det kanskje gi butikken en dårlig rykte. Kan gi litt rabatt til kunder som handler veldg mye av ordinære varer, men that's it. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Prisene er nok ganske mye løsere i de fleste butikker enn det man får inntrykk av. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Trenger boxertips, innen en rimelig pris, da jeg både skal klippe håret og kjøpe andre plagg i morgen Preferanse: Ikke altfor tighte, men de skal heller ikke være løse, og de skal helst ikke koste mer enn 250 kroner stykket. Noen forslag? PS: I Bergen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Har ikke testet dem selv, men jeg har klokketro på Bula-boksere. De koster 199,- stk. og selges på G-Sport. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Noen produkter er det direkte idiotisk å ikke prute på. Kjøper du en fullprisklokke til 3000-4000+ f.eks. er du nærmest garantert å få den billigere om du spør. Endret 14. september 2007 av Ingar Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Trenger boxertips, innen en rimelig pris, da jeg både skal klippe håret og kjøpe andre plagg i morgen Preferanse: Ikke altfor tighte, men de skal heller ikke være løse, og de skal helst ikke koste mer enn 250 kroner stykket. Noen forslag? PS: I Bergen. 9493499[/snapback] du får en to-pack med bjørn borg boxere for 300 kr eller 250 kr for 1 på carlings. de boxerne er super digge og varer lenge ! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Liker ikke de som ligger to og to, altfor korte, kjøp de heller singel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå