weirdo Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har veldig få dongeribukser. Favorittbuksene mine kommer gjerne fra brettmerker som Volcom og DC. Skateindustrien lager veldig mange kule preppy plagg for tiden. Elsker ruter og striper. 9421478[/snapback] Jeg er ganske enig i deg der. Volcom og DC lager veldig kule klær. Er heller ikke i det dyreste laget! Hvilke bukser pleier folket å gå i utenom dongeri? Bare joggebukser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Volcom sine bukser koster rundt 1000,- men i forhold til lignende bukser fra for eksempel Lindeberg, så er det billig. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Har mange bukser fra Volcolm, men må si kvaliteten ikke akkurat er fantastisk. På flere av buksene løsner sømmene og de blir generelt veldig fort slitt. Personlig så syntes jeg buksene fra Replay er best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har aldri slitt ut en Volcom-bukse. Kvaliteten eier. Synes også Ezekiel og Billabong sine bukser er bra. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Fant ut av jeg trenger en høstjakke til, men klarer ikke finne noe jeg liker nå, så da roper jeg ut til dere med et lite håp om et forslag? Helst dobbeltkneppt, helst uten krage, helst sort, men overhode ikke marineblå. Good luck =D Endret 7. september 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 https://www.laredoute.no/Catalog/CatalogRequest.aspx Litt å bla i. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Fant ut av jeg trenger en høstjakke til, men klarer ikke finne noe jeg liker nå, så da roper jeg ut til dere med et lite håp om et forslag? Helst dobbeltkneppt, helst uten krage, helst sort, men overhode ikke marineblå. Good luck =D Filippa K har en mørkegrå høstjakke som selges nå. Den er uten krage. Men husk at vinteren er lengere enn høsten her i Norge. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Onyx: Sett den og er uaktuelt, har nesten maken fra før og var noe med den jeg ikke likte. Vinterjakker har jeg nok av.. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Herregud så utrolig stygge Dsquared beltene er, og til den prisen. :/ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Fikk endelig funnet og kjøpt et par brune Air Max 90 i dag =D Feiret kjøpet ved å kjøpe enda en New Era Fitted, en SWAG-Tee og en WeSC tee. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Gratulerer med sko (skeptisk til resten men ) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Hehe takk Skal nevnes at jeg ikke kjører Hip-Hop stil, men liker capsene. Swag-tee'en solgte de på gata for 50 kroner, og den var så rå at jeg måtte kjøpe en Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i like briller som Kanye bruker? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Av det jeg har lest så er det der custom made Jeremy Scott briller. Men du finner vel kanskje noe lignende.. (Men hvor?) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Men du finner vel kanskje noe lignende.. (Men hvor?) 9463449[/snapback] ...og hvorfor? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Fordi Kanye er helten! Jeg ville ikke gått med de though, men Kanye gjør det med stil. Tviler på at de er veldig behagelige å se igjennom. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Fant ut av jeg trenger en høstjakke til, men klarer ikke finne noe jeg liker nå, så da roper jeg ut til dere med et lite håp om et forslag? Helst dobbeltkneppt, helst uten krage, helst sort, men overhode ikke marineblå. Good luck =D 9445383[/snapback] Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Huff... Den jakken var virkelig ikke pen. Knappene var veldig forstyrrende, og merke rett og slett fæl. Sømmene ble også litt vel lyse for min smak. Fin form dog. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Herre, der snakker vi direkte stygg jakke. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. september 2007 Rapporter Del Skrevet 11. september 2007 Jeg må ha meg ny frakk denne vinteren. Den skal være kashmir og helst svart. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå