ehs5 Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Javel. Tenkte Oslo-området. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Kjøpte et par Tiger jeans i dag, typen Skogsberg mørkeblå, og Tiger belte. Belte Endret 10. august 2007 av Veronica Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Beste salget mitt dag^^ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Javel. Tenkte Oslo-området. 9252516[/snapback] Det, sa du ingenting om De selger jo av den typen overalt da, gå på en litt classy herre butikk, da finner du iallefall en av god kvalitet og høy pris. Det er jo inn med striper, så det er ikke noe problem å finne striper heller Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 I dag var jeg innom byens Lacoste butikk og fant messenger bagen jeg så etter. Hvis det er noen andre som interesert så kan jeg si at medium/large er grei størrelse, XL blir for stor. (for vanlig bruk) Large koster altså 600 kroner på butikken, XL koster 800. Hvis dere er interessert i andre størrelser, så fikk ikke de ( i hvertfall ikke i Bergen) inn nye før i begynnelsen av september. Tar en liten runde i byn i morgen for å sjekke alternative skulder bager, hvis jeg ikke finner noen bedre kjøper jeg en slik en i large. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Bilder av det nye innkjøpet? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 YSL: Han kjøpte den ikke, han bare så på den. Han skal se etter alternativer i morgen, og så kjøpe den hvis han ikke finner noen andre. kjekt å lese hele innlegget. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Ja. Er litt trøtt etter reise i dag, og lesebriller er noe dritt Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Denne i svart. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Denne i svart. 9277330[/snapback] Tøff den har en lignende lacoste i brungrønn/blå Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Hva slags sko ville dere brukt til en svart cord-bukse? Finner ikke en som connecter ordentlig. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Ville ikkje brukt ei svart cord-bukse. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Strengt talt ikke det som var spørsmålet. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Ville ikkje brukt ei svart cord-bukse. 9278770[/snapback] Må si meg enig der. Har faktisk hatt en selv, men den ble meget lite brukt og tok seg ikke veldig bra ut. Men igjen, det kan jo ta seg bra ut på noen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Hva slags sko ville dere brukt til en svart cord-bukse? Finner ikke en som connecter ordentlig. 9278359[/snapback] Flipflops. Tenk surf. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Heisann Er en stund siden jeg skrev her sist nå merker jeg.. Men jeg har ett lite sko-problem om dagen, og tenkte noen her kan hjelpe Trenger nye sko til skolestarten, og har ikke clue om hva jeg skal kjøpe... Har ett par retningslinjer jeg vil holde meg til: -Bør passe til jeans i mørke farger, som sort og mørkeblå. -Helst sneakers, men er bittelitt åpen for noe med mer litt stil over også. -Går mot vinter så hvite sko er ikke helt tingen, med mindre de er usannsynlg kule -Så tilslutt, prisrammen: Heeelst under 2000, men kan strekke meg litt over det er de skoene. nettbutikker skal ikke være noe problem... Takker for svar =) Endret 14. august 2007 av TorbjørnK Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Denne i svart. 9277330[/snapback] Tøff den har en lignende lacoste i brungrønn/blå 9278043[/snapback] Hvor godt (eller dårlig) takler den regn? Bor i Bergen, så det hadde jo vært greit hvis den hadde tålt litt regn. Trenger ikke ødelagte bøker, spesielt når de koster 3-500kroner stykket. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Denne i svart. 9277330[/snapback] Tøff den har en lignende lacoste i brungrønn/blå 9278043[/snapback] Hvor godt (eller dårlig) takler den regn? Bor i Bergen, så det hadde jo vært greit hvis den hadde tålt litt regn. Trenger ikke ødelagte bøker, spesielt når de koster 3-500kroner stykket. 9285076[/snapback] Den er ikke vanntett, men den har mange fine romslige rom i seg. Jeg har for eksempel et rom med glidlås som peker inn mot låret når jeg har den på. Der kommer det ikke mye rein inn. I tillegg til det har den ett vanntett rom inne i messengeren. Og ikke nok med det så er det en type duk inne i hele messengeren, og den er vanntett , så ja, Regn er ikke noe problem for min bag Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Denne i svart. 9277330[/snapback] Tøff den har en lignende lacoste i brungrønn/blå 9278043[/snapback] Hvor godt (eller dårlig) takler den regn? Bor i Bergen, så det hadde jo vært greit hvis den hadde tålt litt regn. Trenger ikke ødelagte bøker, spesielt når de koster 3-500kroner stykket. 9285076[/snapback] Den er ikke vanntett, men den har mange fine romslige rom i seg. Jeg har for eksempel et rom med glidlås som peker inn mot låret når jeg har den på. Der kommer det ikke mye rein inn. I tillegg til det har den ett vanntett rom inne i messengeren. Og ikke nok med det så er det en type duk inne i hele messengeren, og den er vanntett , så ja, Regn er ikke noe problem for min bag 9286694[/snapback] Godt å høre. Takker Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Moteriktig? Endret 16. august 2007 av Dassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå