Den Røde Tsar Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg har et litt teit sp0rsmaal, som sikkert en eller anne shopping ad kan svare paa. Jeg vil ha tak i goggles med r0de glass, altsaa, solbriller med beskytte ting paa sia og runde glass. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg har et litt teit sp0rsmaal, som sikkert en eller anne shopping ad kan svare paa. Jeg vil ha tak i goggles med r0de glass, altsaa, solbriller med beskytte ting paa sia og runde glass. er det "goggles" eller "sunglasses" du er ute etter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg kjøpte telefonen utelukkende basert på utseende og design, dermed var den et godt valg. Har man en fet lommebok og et ønske om å skille seg ut er 8800 et godt valg - vi andre bør heller se etter en annen telefon, eller vente til modellen kommer på salg. Noen som vet hvor mye det koster å få skiftet batteri i en klokke? Har en CK-klokke jeg gjerne ville fått til å fungere igjen. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Noen som vet hvor mye det koster å få skiftet batteri i en klokke? Har en CK-klokke jeg gjerne ville fått til å fungere igjen. Da jeg tok med mormor sin til drammen for å skifte så kostet det 130 kr.. men det varierer jo etter hvilket batteri den bruker osv. Mne da vet du ca. hva det koster. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Da kom jeg hjem fra en bitteliten tur med Kiel-ferga. Trodde jeg kom til å kjede ræva av meg, men det viste seg at de hadde en del fete butikker i Kiel. Resultatet ble: - En rosa RL-pique med grønn hest - En lyseblå Lacoste-pique - En lys hugo boss-bukse - En D&G genser Piquene kostet rundt 400 hver, buksa kostet 700 og genseren kostet tusen spenn. Jeg er godt fornøyd, i alle fall Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Lacoste er sinnsykt mye billigere i Tyskland enn i Norge.. Ihvertfall oppdaget jeg det da jeg sjekket prisene på noen lacosteplagg på ferner på lørdag. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jepp. Kiel er kanskje ikke det billigste stedet, men 900 spenn for en -topp- kashmere-genser er genialt. Skal vedde på at den kostet 4 - 5000 i Norge. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tror Kiel er ganske billig hvis du fikk en Lacoste-pique til 400, jeg betalte rundt 6-7 hundre for min i Hamburg. Men det var med det nye strech-greiene da. De tradisjonelle var billigere.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Lacoste til 400,- er særs rimelig. Sist jeg sjekket så koster de vel 900-1100 her til lands. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Lacoste til 400,- er særs rimelig. Sist jeg sjekket så koster de vel 900-1100 her til lands. Dette var de "gamle", altså. Ikke stretch-piquene. Koster 800 spenn for tilsvarende på Next man, tror jeg? Er uansett skammelig fornøyd. Spesielt med genseren og RL-piquen. Har ikke sett noen av dem her i Trondheim, og jeg tviler på at jeg hadde hatt pengene uansett. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kjøpte nye jeans nylig, et par Nudies, modell Straight Sven. Må nok få lagt dem opp litt... Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg kjøpte en motorola v3 black edition forrige uke. Alle kompisene ønsker at de var meg nå. Og jentene vil ha masse sex med meg fordi mobilen min er så rå. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Endret 4. november 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 http://universitas.uio.no/petit/ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) dddddddddddddddd Endret 23. november 2010 av danilovic Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Sosohal: Fint belte! Var det ikke noe lignende Kine kjøpte til typen sin? Kjøpte meg et svart D&G-belte i går og sa til søss at vi kunne dele det,hu hoppa rundt i to min og sang " Dolce-og-Gabbana Dolce-og-Gabbana Dolce-og-Gabbana" Yey Var utrolig irriterende.. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Kjøpte nye jeans nylig, et par Nudies, modell Straight Sven.Må nok få lagt dem opp litt... Stilig bukse og gitar. Sistnevnte har jeg nå på fanget. Prikk lik. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 jeg sier bare! Ha din egen stil. Kjøp det du synes er kult! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 ehe, mote ; jeg har siemens? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Sosohal: Fint belte! Var det ikke noe lignende Kine kjøpte til typen sin? Kjøpte meg et svart D&G-belte i går og sa til søss at vi kunne dele det,hu hoppa rundt i to min og sang " Dolce-og-Gabbana Dolce-og-Gabbana Dolce-og-Gabbana" Yey Var utrolig irriterende.. Det stemmer Jeg kjøpte et svart et med litt mindre blank beltespenne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå