Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg kjøpte telefonen utelukkende basert på utseende og design, dermed var den et godt valg.
Har man en fet lommebok og et ønske om å skille seg ut er 8800 et godt valg - vi andre bør heller se etter en annen telefon, eller vente til modellen kommer på salg.

 

:p

 

Noen som vet hvor mye det koster å få skiftet batteri i en klokke? Har en CK-klokke jeg gjerne ville fått til å fungere igjen.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mye det koster å få skiftet batteri i en klokke? Har en CK-klokke jeg gjerne ville fått til å fungere igjen.

Da jeg tok med mormor sin til drammen for å skifte så kostet det 130 kr.. men det varierer jo etter hvilket batteri den bruker osv. Mne da vet du ca. hva det koster. :)

Lenke til kommentar

Da kom jeg hjem fra en bitteliten tur med Kiel-ferga. Trodde jeg kom til å kjede ræva av meg, men det viste seg at de hadde en del fete butikker i Kiel.

 

Resultatet ble:

 

- En rosa RL-pique med grønn hest

- En lyseblå Lacoste-pique

- En lys hugo boss-bukse

- En D&G genser

 

Piquene kostet rundt 400 hver, buksa kostet 700 og genseren kostet tusen spenn.

 

Jeg er godt fornøyd, i alle fall :)

Lenke til kommentar
Lacoste til 400,- er særs rimelig. Sist jeg sjekket så koster de vel 900-1100 her til lands. :)

Dette var de "gamle", altså. Ikke stretch-piquene.

 

Koster 800 spenn for tilsvarende på Next man, tror jeg?

 

Er uansett skammelig fornøyd. Spesielt med genseren og RL-piquen. Har ikke sett noen av dem her i Trondheim, og jeg tviler på at jeg hadde hatt pengene uansett.

Lenke til kommentar
Sosohal: Fint belte! :) Var det ikke noe lignende Kine kjøpte til typen sin?

 

Kjøpte meg et svart D&G-belte i går og sa til søss at vi kunne dele det,hu hoppa rundt i to min og sang " Dolce-og-Gabbana Dolce-og-Gabbana Dolce-og-Gabbana" Yey :ermm: Var utrolig irriterende..

Det stemmer :) Jeg kjøpte et svart et med litt mindre blank beltespenne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...