Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen sko jeg gjerne skulle ha vasket, og lurte egentlig bare på om det går fint med 30-40 grader i vaskemaskin, selv om det ikke bare er stoff skoene er laget av...?

 

(Da tenker jeg på selve skoen. Vet ikke hva stoffet ofte brukt i sneakers heter jeg)

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

ZiroN: Vask den på 30 grader du, ull er så vidt jeg vet ikke veldig glad i varme.

 

Tuslet gjennom byen i dag og endte opp men noen innkjøp:

 

Nudie slim jim, lysvask

lysegrå bommulsbukse fra Tiger

to skjorter fra Fillipa K, en rød og hvit rutete (små ruter) og en med blå og hvite ruter.

Lenke til kommentar
Du forteller meg ikke at en lacoste pique var nedsatt? De er da for klassiske til å bli nedsatt??

8959706[/snapback]

 

20% :) 640,- istedenfor 800,- ... men jeg tror det bare var i dag det var salg på dem. Pga lukket salg. Jeg vurderte og kjøpe to, men klarer meg med en nå

Lenke til kommentar
Du forteller meg ikke at en lacoste pique var nedsatt? De er da for klassiske til å bli nedsatt??

8959706[/snapback]

 

20% :) 640,- istedenfor 800,- ... men jeg tror det bare var i dag det var salg på dem. Pga lukket salg. Jeg vurderte og kjøpe to, men klarer meg med en nå

8959768[/snapback]

 

De klassiske Lacoste Piquene var da vel ikke på salg? Du kunne få en del andre piqueskjorter (f.eks. de med tre knapper) på salg, men ingen av de klassiske - så vidt jeg så.

Lenke til kommentar
Du forteller meg ikke at en lacoste pique var nedsatt? De er da for klassiske til å bli nedsatt??

8959706[/snapback]

 

20% :) 640,- istedenfor 800,- ... men jeg tror det bare var i dag det var salg på dem. Pga lukket salg. Jeg vurderte og kjøpe to, men klarer meg med en nå

8959768[/snapback]

 

De klassiske Lacoste Piquene var da vel ikke på salg? Du kunne få en del andre piqueskjorter (f.eks. de med tre knapper) på salg, men ingen av de klassiske - så vidt jeg så.

8959816[/snapback]

 

Og jau da. Det var 20% på de og :) 2 knapper og helt lik en klassisk pique :)

Lenke til kommentar

Vajacases var utrolig flotte, men prisen var likedan.

 

Trenger en bag som skal kunne romme en 5in1 notatblokk og alt fra 1-4 tekstbøker av variabel størrelse.

 

Det er altså ikke snakk om en "bærbar pc" bag, men en bag som skal ha plass til litt forskjellig av skolebøker o.l.

 

Edge: Har du kjøpt noe i fra vajacases? Erfaringer?

 

Vajacases Messenger Bag Slim fristet... selv om den er i overkant av det jeg hadde tenkt til å bruke.

 

Hvordan gjør dere det med skulderbager og andre klær?

 

Er det essensielt å ha en nøytral farge, slik at den passer inn med resten av klærne, eller er det akkurat det samme hvilken farge man går for?

 

edit: Noen som vet om man får tak i lignende her i Bergen?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...