Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørs vel litt hva slags plagg det er snakk om gjør det ikke?

 

Har sett flere luer med større krokodiller, men dog er ikke krokodillen i den vante grønne fargen.

8866262[/snapback]

 

Jeg quoter meg selv her.

 

En i klassen min som har en rosa pique-skjorte med en Lacoste krokodille som er en del mindre enn den "vanlige".
Lenke til kommentar
EDIT: Jeg bruker også str. 2. Liker godt å kjøpe det i USA, og lese "XXS" på lappen. :D

8868703[/snapback]

XXS i Lacoste-sammenheng er vel ikkje det samme som XXS hos andre produsenter? Resten av garderoba er meir eller mindre i small, liksom. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at jobben jeg har startet i er man pålagt å bruke sort bukse og sorte sko, og jeg synes dresskoene mine blir for formelle og vonde å gå i og skoene jeg bruker til vanlig er for shabby.

 

Derfor leter jeg etter sorte, stilrene og pene sko som må være veldig gode å gå i. De må også ikke ha noen høy såle, gjerne så lave som mulig. Fordel om de finnes i Oslo/omegn/Ski. Får jeg ingen tips går jeg for et par sorte Lacoste sko ettersom jeg synes Lacoste er ganske gode å ha på seg.

Lenke til kommentar
Glemte også at de bare skal brukes inne og bør ha veldig bra lufting så det ikke blir for varmt. Jeg synes de skoene fra Timberland hadde litt for massiv såle og var litt for "villmark", men takk for forslag. :)

8873503[/snapback]

 

Ecco har gode sko til sånn bruk.

Lenke til kommentar

Jeg skal til Athen i Hellas i sommerferien, og jeg lurer derfor på om det kan være mulighet for at jeg finner Lacoste piqueer på taxfree'en? Jeg har hørt om det før, men jeg er usikker. Jeg har prøvd L&S-piqueer, men de likte jeg ikke så godt, RL ble for vie og baggy (selv i small) og Lacoste satt perfekt. Derfor har jeg tenkt til å skaffe meg en slik pique. Synes 800,- er litt mye i forhold til min økonomi nå, så det hadde vært bra om de fantes på taxfree

Lenke til kommentar
Temmelig sikker på at de selges noen lacoste basicplagg der ja. Om det er billigere? Antagelig ikke veldig mye ihvertfall.

8893599[/snapback]

Er eit lite utvalg av piquet-er på Gardermoen, ja. Prisen er omtrent 800 uansett.

8896954[/snapback]

 

Da så, tror dere det er noe billigere i Hellas enn i Norge da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...