Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har handlet litt klaer i dag. To piratbukser, i henholdvis marine bla og beige, Giovani pique og to Giovani skjorter med kort erme.

 

Kommer nok til å ikle meg for det meste pique eller skjorte med shorts/piratbukse i sommer. Er sa deilig a ga i :)

 

 

EDIT: Trenger bag. Anbefalinger? Så på Paul Smith sine, men likte ikke de noe serlig. Evt. denne, men liker ikke at et er camo.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Nå har jeg kjøpt klær på; Urban, Swag, HM, Brandstand i snart 2 år, er 17, men nå har jeg sett meg lei av stilene de fører, kan noen her anbefale andre butikker med stilrene klær i Oslo?

8860170[/snapback]

 

Ta deg en tur på Sten & Strøm... Der har de noe for en hver smak

Lenke til kommentar
Hva kan prisen på bagen være?

8857039[/snapback]

 

Har ikke noe spesiell prisklasse, men hadde ikke tenkt å bruke mer enn 2-3k. Kan godt koste mindre. :)

8860002[/snapback]

 

Hva skal den brukes til?

8862071[/snapback]

 

Jeg lurer også på hva bagen skal brukes til? Puma har noen fine bager i år. Baggene passer både til trening og reise, de er enkle, men fine! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva skal den brukes til?

8862071[/snapback]

 

Litt klær til og fra trening, evt. noe skolemateriell. Noe som jeg kan reise med også, med plass til t-shirt, undertøysskift og bukse.

 

 

Så forresten er kul på Steen og Strøm i oslo her forleden. Helt svart i skinn. Lurer på om det var Filippa K, men usikker.

Lenke til kommentar
Hva skal den brukes til?

8862071[/snapback]

 

Litt klær til og fra trening, evt. noe skolemateriell. Noe som jeg kan reise med også, med plass til t-shirt, undertøysskift og bukse.

 

 

Så forresten er kul på Steen og Strøm i oslo her forleden. Helt svart i skinn. Lurer på om det var Filippa K, men usikker.

8863728[/snapback]

 

Du burde ta en titt på Puma baggene, men det kan kanskje hende du syns de har litt for sterke farger. Hvis du er ute etter noe mer diskre som skinn bagger så har Hugo Boss mange fine. Sjekk ut hugoboss.com :)

Lenke til kommentar
En i klassen min som har en rosa pique-skjorte med en Lacoste krokodille som er en del mindre enn den "vanlige".

8863815[/snapback]

Den kvinnelige modellen har mindre krokodille. :)

8864445[/snapback]

 

Han er en gutt, men det er jo enkelte gutter som bruker kvinnemodeller. (kjenner ikke mangen, men noen)

 

Føler det blir litt teit å spørre om den er fake eller ikke, lar være jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...