Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet vi ikke skal rette på gramatiikk, men YSL, waist, ikke waste...

8825559[/snapback]

 

Jo, bare gjør det. Pleier å gjøre det selv, hvertfall når det kommer til engelske ord :) Burde hvertfall ikke være vanskelig for en som snakker engelsk hver dag :p

Lenke til kommentar
Noen som kan annbefale noen hvite bukser? slim fit helst

8824611[/snapback]

Prøv de nye Polo RL Wimbledonbuksene... Jeg turte ikke prøve dem på riktignok, fordi jeg allerede var forelsket. Men de så meget gode ut..

8824746[/snapback]

 

De er dessverre ikke slim fit. Men Polo har noen andre kule hvite jeans som jo er slim fit, men de hadde ikke 31 i livet (33 var det minste de hadde igjen på Steen og Strøm).

8825478[/snapback]

Det pleier å være problemet med Polo. Tror den minste de hadde på Ferner var 30, som fortsatt er litt i meste laget for meg. Og som sagt, Robbies mistanke ang. slim fit er nok korrekt.

8825522[/snapback]

 

OT: Hvor høy er du?

Lenke til kommentar

Det pleier å være problemet med Polo. Tror den minste de hadde på Ferner var 30, som fortsatt er litt i meste laget for meg. Og som sagt, Robbies mistanke ang. slim fit er nok korrekt.

8825522[/snapback]

 

OT: Hvor høy er du?

8826220[/snapback]

Meg du spør? Jeg snakket i utgangspunktet om at 30 inch waist er litt i meste laget.. Jeg er 184-85 høy.

Lenke til kommentar

Hva syns dere om å gå med dressbukse/skjorte og pensko til vanlig? Syns dere det bare ser dumt ut?

 

Jeg går med det, men har ikke spurt om andres meninger på det før. Har fått høre at jeg har kul stil og blabla, men selvfølgelig forteller jo alle bare det positive i sannheten, så hva syns DERE? Både positivt og negativt.

 

Går også med en klassisk hatt :p

Lenke til kommentar

Det pleier å være problemet med Polo. Tror den minste de hadde på Ferner var 30, som fortsatt er litt i meste laget for meg. Og som sagt, Robbies mistanke ang. slim fit er nok korrekt.

8825522[/snapback]

 

OT: Hvor høy er du?

8826220[/snapback]

Meg du spør? Jeg snakket i utgangspunktet om at 30 inch waist er litt i meste laget.. Jeg er 184-85 høy.

8826249[/snapback]

 

Var deg jeg siktet til ja. Bare lurte, siden jeg synes 30 hørtes veldig lite ut, men kommer jo helt an på merke og modell da.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på noen lette, ikke allt for dyre sko til sommeren. Da tenker jeg på sko jeg kan bruke frem og tilbake fra stranden osv. Hva synes folket om Vans slip ons? Funker det, eller er det helt ut i år? Jeg synes spesielt disse her var tøffe

 

Jeg fant ikke riktig model, men jeg likte dette mønsteret på noen slipp-ons uten lisser

 

utennavnoh1.png

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar
Jeg har small "midje", på rundt 29 inches. Det er et veldig stort problem å finne bukser str. 29-34..

8846719[/snapback]

 

Det skjønner jeg. Hadde samme problemet før jeg også, men har startet å trene styrke og praktisk talt slutta å gå med slimme og tighte bukser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...