Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan personlig ikke se at det skal være til "sjenanse". Klessmak er uansett subjektivt. Personlig foretrekker jeg casual klær som er litt orginale fremfor f.eks. "sosseuniform".

 

Hvorfor ikke heller konsentrere seg om oppførsel som virkelig er til sjenanse for medpassasjerer? Overstadig berusede blir jo allerede nektet adgang på fly, og bra er det fordi de kan stelle istand bråk. Ellers setter jeg også pris på ikke måtte sitte 8 timer ved siden av en som ikke har dusja på to uker :p

 

Men å henge seg opp i hva slags klær folk har på ombord i flyet ser jeg ikke poenget med. Jeg trenger jo ikke sitte og stirre på vedkommende heller.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Jeg kler meg ganske casual når jeg flyr. Mørke jeans, litt pene sneakers eller skinnsko, hvit T-skjorte og en litt pen skjorte som "jakke" utpå T-skjorten. Dette er både komfortabelt og ser helt ok ut.

 

Jeg bryr meg ikke om andre som kommer i kortbukse, singlet, palmesolbriller og fiskerhatt. Det får være deres problem.

Lenke til kommentar
Funker fett det, og det er behagelig å gå med.

Folk som kommer i joggebukse, slaskete genser, slitte sko og hår til alle kanter (les: ustelt) har ingenting å gjøre på business og economy plus, imho.

8818323[/snapback]

Hvorfor ikke? De har jo mest sannsynlig betalt like mye som deg.

Lenke til kommentar
Noen som kan annbefale noen hvite bukser? slim fit helst

8824611[/snapback]

Prøv de nye Polo RL Wimbledonbuksene... Jeg turte ikke prøve dem på riktignok, fordi jeg allerede var forelsket. Men de så meget gode ut..

8824746[/snapback]

 

 

Tiger Idol i hvitt, nydelig bukse.

8824805[/snapback]

 

Takk :) Får se om det blir en tur til Oslo til uka

Lenke til kommentar
Noen som kan annbefale noen hvite bukser? slim fit helst

8824611[/snapback]

Prøv de nye Polo RL Wimbledonbuksene... Jeg turte ikke prøve dem på riktignok, fordi jeg allerede var forelsket. Men de så meget gode ut..

8824746[/snapback]

 

De er dessverre ikke slim fit. Men Polo har noen andre kule hvite jeans som jo er slim fit, men de hadde ikke 31 i livet (33 var det minste de hadde igjen på Steen og Strøm).

Lenke til kommentar
Noen som kan annbefale noen hvite bukser? slim fit helst

8824611[/snapback]

Prøv de nye Polo RL Wimbledonbuksene... Jeg turte ikke prøve dem på riktignok, fordi jeg allerede var forelsket. Men de så meget gode ut..

8824746[/snapback]

 

De er dessverre ikke slim fit. Men Polo har noen andre kule hvite jeans som jo er slim fit, men de hadde ikke 31 i livet (33 var det minste de hadde igjen på Steen og Strøm).

8825478[/snapback]

Det pleier å være problemet med Polo. Tror den minste de hadde på Ferner var 30, som fortsatt er litt i meste laget for meg. Og som sagt, Robbies mistanke ang. slim fit er nok korrekt.

Lenke til kommentar
Noen som kan annbefale noen hvite bukser? slim fit helst

8824611[/snapback]

 

Jeg tror Acne Max kommer i hvitt, men er ikke helt sikker. Hvis den gjør det, er den et utmerket valg. :)

8825462[/snapback]

 

Det var litt for low waist... Eller kanskje det bare ser sånn ut

Endret av YvesSaintLaurent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...