Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Godt inngått ihvertfall ... hvem trenger nye sko ?¿

Jeg synes et minimum burde være to par sko i året, noe mer så begynner det å bli ganske stusselig. Kan ikke gå rundt i filler på beina som stinker akkurat. Når sokken blir møkkete av å bruke skoa synes jeg det er på tide å skaffe seg noe nytt... Selv har jeg kjøpt et par sko i mnd de siste 4mnd, men det blir igjen litt sært med mindre man er litt småfanatisk som jeg er. :blush:

Har vinter sko og et annet par (som jeg nesten ikke bruker) :wee:

 

tenkte forresten på å gå innom skobutikken i dag, men ... Bergen eier ikke butikker - er håpløst å finne noe her :blush:

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Var og kikket litt på sko idag. Så at inni de Puma "racing-skoene" stod "Not flameproof" eller noe sånn. Som om noen skulle finne på å sette fyr på dem. Anyway...noen som et hvor de selger Ferrari-skoene?

Det står at de ikke tåler flamme fordi de brukes av samtlige Formel 1-team og deres er flammesikre.

 

Edit: Må huske at i USA saksøkes folk for ingenting.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det skal jeg kjøpe med en gang! Kusinen min led av det, og en av bestevenninnene mine led også av det.

Lider...

 

Edit: Om de ikke har "passed away".

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
noen som et hvor de selger Ferrari-skoene?

 

De har jeg ;)

Kjøpte de på puma butikken i london.

 

Av sånne bånd så har jeg; livestrong og et rosa "hope" :cool:

 

Noen som vet hvordan jeg kan få flere bilder i samme posten?

post-63-1122324895_thumb.jpg

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar
noen som et hvor de selger Ferrari-skoene?

 

De har jeg ;)

Kjøpte de på puma butikken i london.

 

Av sånne bånd så har jeg; livestrong og et rosa "hope" :cool:

 

Noen som vet hvordan jeg kan få flere bilder i samme posten?

Du kan kun laste opp et...skal du ha flere må du bruke :)

 

Vet de selger skoene på Gatebil, men gidde rikke å ta turen opp der for et par sko. Skal kanskje til england så får vel ta en titt der.

Lenke til kommentar

Okey, pumabutikken i london kan være litt vanskelig å finne. Du går inn på en sånn liten sidegate rett før du kommer til Hamleys, også går du innover den gata litt, også til venstre når det åpner opp og det kommer en god del butikker. Det er også Converse butikk der ;):p

 

Kanskje litt dårlig beskrivelse men :whistle:

Lenke til kommentar

Bedre beskrivelse: Ned til høyre innover i Regent Street fra Oxford Street, ta til venstre før Liberty, trask et bittelitte stykke, og vips, du er fremme i riktig gate.

 

Fikk forresten tidenes tilbehør i dag; Nokia 8800. Kjøpte også et par Paul Smith sko (modell 'Bunny' for spesielt interesserte) for en liten stund siden, Paul Smith har en del vanvittige saker.

Lenke til kommentar
Bedre beskrivelse: Ned til høyre innover i Regent Street fra Oxford Street, ta til venstre før Liberty, trask et bittelitte stykke, og vips, du er fremme i riktig gate.

 

Fikk forresten tidenes tilbehør i dag; Nokia 8800. Kjøpte også et par Paul Smith sko (modell 'Bunny' for spesielt interesserte) for en liten stund siden, Paul Smith har en del vanvittige saker.

8800 fikk jo omtrent slakt på amobil. :p

 

Jeg selv ville heller hatt K750i. Sorry for off-topic.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte telefonen utelukkende basert på utseende og design, dermed var den et godt valg. Jeg har bærbar PC som er liten nok til å ta med overalt hvor jeg kan finne på å trenge noe mer.

 

Det er egentlig på tide med en liten diskusjon av tilbehør her uansett. Hva bruker dere? For min del går det lite i armbånd, halskjeder og annet, om jeg bruker noe særlig tilbehør så er det stort sett skjerf, silketørkler eller noe annet tilsvarende. Mansjettknapper kommer selvfølgelig i tillegg (men, vær så snill, dropp slipsnålen -- det ser ikke særlig bra ut).

Lenke til kommentar

Selv har jeg en Motorola Razr V3 som er ekstremt lite brukervennlig, men også for meg ble den kjøpt utelukkende på bakgrunn av utseende.

Så lenge man er bevisste på hva man kjøper, så gjør det ikke så mye om en telefon scorer dårlig på en eller annen test. ;)

 

Når det gjelder accessories, bruker jeg nesten alltid klokke. En relativt rimelig DKNY "firkantet" stålklokke har hatt plassen på venstre håndledd det siste årete.

 

Ellers har jeg i sommer brukt noen litt brede skinnarmbånd, og til tider en rosenkrans. Mørkebrune/transparente Dior Homme solbriller, om solen er tilstedeværende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...