Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gahh det burdte vært en lov mot å gå i bar overkropp i byen, bar overkropp er kun godkjent når man er på gress, sand eller på vannet, IKKE midt i byen.

8796649[/snapback]

 

:!:

 

Og ekstremt feite folk burde holde seg inne om sommeren :p

 

Det er nok ingenting vi kan gjøre med det, er da flott at de også kommer seg ut av huset :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Gahh det burdte vært en lov mot å gå i bar overkropp i byen, bar overkropp er kun godkjent når man er på gress, sand eller på vannet, IKKE midt i byen.

 

Hvorfor?

8797441[/snapback]

 

Usmakelig å dasse rundt i byen med svett overkropp som gjerne dulter borti andre som faktisk bruker klær. Stygt og til tider pinlig.

Lenke til kommentar

Så en utrolig tøff shorts på Insomnia (günerløkka) idag - en linshorts, ganske vid, med tilhørende belte, også i lin. Små-inspirert av sånne samurai-skjørt-greier, bare ikke like bre og posete.

 

Designet var også norskt, men jeg husker ikke navnet. Kan dere nevne norske, mannlige klesdesignere? Skulle gjerne funnet bilder på internett, men husker som sagt ikke navnet.

 

Fant det ut, svaret var: c.øberg

 

Her er skjortsen.

Endret av edds
Lenke til kommentar

Dagens innkjøp:

 

Lyse beige chinos (ToS)

Stripete piquet (RL)

Tynn sommergenser med lyse striper i forskjellige farger (Lacoste)

 

Da nærmer skapet seg fullt igjen, etter fjerning av alt varmt tøy :)

 

 

http://www.dagbladet.no/dinside/2007/06/06/502723.html

Tåpelig av SAS, greit mannen ser ut som, tja jeg vet ikke hva, men det har da cabinpersonalet noen ting med.

 

 

Verten i "Pokerfjes" er forresten et godt eksempel på at skjorten ikke skal være mørkere enn dressen =/

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar

Hei. Jeg mistet en knapp på den ganske dyre volcom buksen min i stad. Det er en dongeribukse med ganske sterke knapper. Kjøpte den i vinter en gang. Skal de tåle så lite? Kan jeg gå til butikken å be de fikse det eller no? Er jo metallknapper så tror ikke jeg kan fikse det selv.

Lenke til kommentar
Angående dresscode og SAS synes jeg forsåvidt godt det kan være en dresskode på fly, ihvertfall foran i kabinen..

8808670[/snapback]

Fordi?

8808692[/snapback]

Fordi sånne som ham ikke så ut som han hadde noe foran i kabinen å gjøre. Bak ville jeg ikke nektet ham noe, men man kan da kle seg ordentlig. Jeg reiser aldri med fly uten blazer.

Lenke til kommentar
Fordi sånne som ham ikke så ut som han hadde noe foran i kabinen å gjøre. Bak ville jeg ikke nektet ham noe, men man kan da kle seg ordentlig. Jeg reiser aldri med fly uten blazer.

8808712[/snapback]

Fly, buss, båt, bil, det er da det samme hva man har på seg. Det er jo bare et fremkomstmiddel man sitter på, ikke akkuratt noe moteshow.

Lenke til kommentar
Angående dresscode og SAS synes jeg forsåvidt godt det kan være en dresskode på fly, ihvertfall foran i kabinen..

8808670[/snapback]

Fordi?

8808692[/snapback]

Fordi sånne som ham ikke så ut som han hadde noe foran i kabinen å gjøre. Bak ville jeg ikke nektet ham noe, men man kan da kle seg ordentlig. Jeg reiser aldri med fly uten blazer.

8808712[/snapback]

Han har da like mye å gjøre der han som hvilken som helst blazerkledd person.

Lenke til kommentar
Angående dresscode og SAS synes jeg forsåvidt godt det kan være en dresskode på fly, ihvertfall foran i kabinen..

8808670[/snapback]

Fordi?

8808692[/snapback]

Fordi sånne som ham ikke så ut som han hadde noe foran i kabinen å gjøre. Bak ville jeg ikke nektet ham noe, men man kan da kle seg ordentlig. Jeg reiser aldri med fly uten blazer.

8808712[/snapback]

Han har da like mye å gjøre der han som hvilken som helst blazerkledd person.

8808752[/snapback]

 

Idd. Uansett hvem du er og hvordan du har kledd deg for annledningen, har du betalt for flyreisen og burde ikke bli tilsnakket dårlig av flypersonell

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...