Roberto Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg trenger meg et par nye tynne gensere til sommeren. Jeg godtar mange farger bortsett fra brun, camogrønn, rød og helst ikke rosa (kan funke på noen klesplagg, men genser blir for voldsomt) Noen som vet om noen aktuelle? Prisen bør ligge på mellom 300,- og 1000,- Takker på forhånd 8742243[/snapback] Quoter meg selv pga mangel på svar/tips på forrige side 8782437[/snapback] Jeg er fan av Ralph Lauren sinne tynne bomullsgensere. Har vel denne genseren i sort sett alle farvene som finnes, passer til stort sett det meste. Kan kjøpes på Ferner eller Steen og Strøm, men prisen er noe høyere enn 1.000 (du kan riktignok finne visse modeller itl 999,- om du er heldig, men de ligger gjerne på 1.399 +). Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Takk skal sjekke ut de, men var det ikke noe RL opplegg på S&S denne uken... noe tilbud? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jo, de viser Ralph Lauren's Wimbledon kolleksjon. Men dette betyr nok ikke tilbud, dessverre. Tips; Ferner pleier å være noe billigere enn Ralph Lauren-butikken på Steen og Strøm. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet om hvor jeg kan få tak i noen knelange+ shorts til sommern? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg har to par som er ganske kule, begge fra Bruuns Bazaar. Kan kjøpes på Bruuns Bazaar-butikken på Majorstuen, eller Ferner Jacobsen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hugo Boss har også pene kneelange shorts Og genserene som Robbie postet er nydelige, lurer selv på om jeg skal gå til innkjøp av den hvite neste gang jeg er i Oslo Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Fant det ut (SLETTET) Endret 4. juni 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 http://kart.gulesider.no/kart/map.c?ps=3&c...llX=0&scrollY=0 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Wimbledon-kolleksjonen er klar på Ferner også? Får stikke inneom i morgen. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hugo Boss har også pene kneelange shorts Og genserene som Robbie postet er nydelige, lurer selv på om jeg skal gå til innkjøp av den hvite neste gang jeg er i Oslo 8783768[/snapback] Tror jeg er ute etter noe mer baggy enn Hugo og RL, men skal sjekke ut. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Wimbledon-kolleksjonen er klar på Ferner også? Får stikke inneom i morgen. 8785123[/snapback] Noen som vet om det er store forskjeller på årets og fjorårets kolleksjon? Så ikke de helt store endringene på rl.com Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Var på Steen og Strøm i dag for å se Ralph Lauren Wimbledon-kolleksjonen - mye fint der. Går nok innom i morgen for å kjøpe en og annen vintage pique pluss et par hvite jeans. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvor mye koster det for pique-skjortene der? Har kjøpt en del av dem fra USA, de er sannelig deilige å bruke i disse sommerdager. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvor mye koster det for pique-skjortene der? Har kjøpt en del av dem fra USA, de er sannelig deilige å bruke i disse sommerdager. 8788593[/snapback] ' Jeg tror det er 800, men jeg er usikker Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Var på Steen og Strøm i dag for å se Ralph Lauren Wimbledon-kolleksjonen - mye fint der. Går nok innom i morgen for å kjøpe en og annen vintage pique pluss et par hvite jeans. 8788578[/snapback] Ja, jeg sjekket det ut på ferner i dag, dog ikke fryktelig imponert. Tror ikke Ferner hadde tatt inn så mye, men de hvite jeansene fikk jeg også lyst på.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hastesak: Nokon som selger Cheap Monday i Bergen? Har leita ræva av meg etter CM-bukser, men er pokker ta meg ingen som har. Har høyrt at dei skulle ha på Carlings, men der hadde dei berre Fuzzy, som forøvrig hadde den mest elendige passforma eg nokon gong har vore borti. o_O Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hastesak:Nokon som selger Cheap Monday i Bergen? Har leita ræva av meg etter CM-bukser, men er pokker ta meg ingen som har. Har høyrt at dei skulle ha på Carlings, men der hadde dei berre Fuzzy, som forøvrig hadde den mest elendige passforma eg nokon gong har vore borti. o_O 8793937[/snapback] Pepper Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Gjøre seg klar til sommeren shopping: JP Pique blå Beige capribukse Shorts, blend og Ray-Ban Aviator Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Gahh det burdte vært en lov mot å gå i bar overkropp i byen, bar overkropp er kun godkjent når man er på gress, sand eller på vannet, IKKE midt i byen. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hastesak:Nokon som selger Cheap Monday i Bergen? Har leita ræva av meg etter CM-bukser, men er pokker ta meg ingen som har. Har høyrt at dei skulle ha på Carlings, men der hadde dei berre Fuzzy, som forøvrig hadde den mest elendige passforma eg nokon gong har vore borti. o_O 8793937[/snapback] De har Cheap Monday på Tillsammans i Kong Oscars gate. For øvrig er Dr. Denim ganske like i passform; disse selges på Zaphari på Kløverhuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå