Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Jeg trenger meg et par nye tynne gensere til sommeren. Jeg godtar mange farger bortsett fra brun, camogrønn, rød og helst ikke rosa (kan funke på noen klesplagg, men genser blir for voldsomt) Noen som vet om noen aktuelle?

Prisen bør ligge på mellom 300,- og 1000,-

Takker på forhånd

8742243[/snapback]

Quoter meg selv pga mangel på svar/tips på forrige side

8782437[/snapback]

Jeg er fan av Ralph Lauren sinne tynne bomullsgensere. Har vel denne genseren i sort sett alle farvene som finnes, passer til stort sett det meste. Kan kjøpes på Ferner eller Steen og Strøm, men prisen er noe høyere enn 1.000 (du kan riktignok finne visse modeller itl 999,- om du er heldig, men de ligger gjerne på 1.399 +). :)

pPOLO2-3295132_standard_v330.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

pPOLO2-3295127_standard_v330.jpg

pPOLO2-3402295_standard_v330.jpg

pPOLO2-3402300_standard_v330.jpg

pPOLO2-3364112_lifestyle_v330.jpg

pPOLO2-3402285_lifestyle_v330.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hugo Boss har også pene kneelange shorts :)

Og genserene som Robbie postet er nydelige, lurer selv på om jeg skal gå til innkjøp av den hvite neste gang jeg er i Oslo

8783768[/snapback]

Tror jeg er ute etter noe mer baggy enn Hugo og RL, men skal sjekke ut.

Lenke til kommentar
Wimbledon-kolleksjonen er klar på Ferner også? Får stikke inneom i morgen.

8785123[/snapback]

Noen som vet om det er store forskjeller på årets og fjorårets kolleksjon? Så ikke de helt store endringene på rl.com

Lenke til kommentar
Var på Steen og Strøm i dag for å se Ralph Lauren Wimbledon-kolleksjonen - mye fint der. Går nok innom i morgen for å kjøpe en og annen vintage pique pluss et par hvite jeans. :)

8788578[/snapback]

Ja, jeg sjekket det ut på ferner i dag, dog ikke fryktelig imponert. Tror ikke Ferner hadde tatt inn så mye, men de hvite jeansene fikk jeg også lyst på..

Lenke til kommentar

Hastesak:

Nokon som selger Cheap Monday i Bergen? Har leita ræva av meg etter CM-bukser, men er pokker ta meg ingen som har. Har høyrt at dei skulle ha på Carlings, men der hadde dei berre Fuzzy, som forøvrig hadde den mest elendige passforma eg nokon gong har vore borti. o_O

Lenke til kommentar
Hastesak:

Nokon som selger Cheap Monday i Bergen? Har leita ræva av meg etter CM-bukser, men er pokker ta meg ingen som har. Har høyrt at dei skulle ha på Carlings, men der hadde dei berre Fuzzy, som forøvrig hadde den mest elendige passforma eg nokon gong har vore borti. o_O

8793937[/snapback]

Pepper

Lenke til kommentar
Hastesak:

8793937[/snapback]

De har Cheap Monday på Tillsammans i Kong Oscars gate. For øvrig er Dr. Denim ganske like i passform; disse selges på Zaphari på Kløverhuset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...