Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har handlet 5 poloskjorter på nett til 400kr (lagersalg).

 

Edit: dere som vet, var det et bra kjøp? Men nå legger jeg meg.

Poloskjorter i poser... hmmm...

"ja, ÆSJ poser asså"

 

 

 

 

 

:ermm:

 

Har ingen poloskjorter jeg, bortsett fra arbeidsskjorten min. Liker bedre t-skjorter og skikkelige skjorter. :)

Poloskjorter som blir solgt pakket i poser på QXL er vel ikke akkurat det jeg forbinder med "original vare"... ;)

Lenke til kommentar

Var og shoppa med lillesøss igår :D

 

Kjøpte rosa D&G t-skjorte, Hvit Tommy Hilfiger pique og blå Tommy Hilfiger genser :)

 

Alltid irriterende å lese vaskelapper etter man har kjøpt noe, for ting må alltid vaskes eller tørkes på spesielle måter. D&G t-skjorten må handvaskes, piquen må vaskes kaldt og alene og tørkes i skyggen osv.. Og jeg glemmer alltid å se på vakselapper når jeg shopper. Ikke det at jeg vasker klærne mine selv, men er redd for at mamma skal ødelegge de fordi hu ikke lese skikkelig på lappene..

Lenke til kommentar

Piquet-skjorte = Det som dere referer til som Polo-skjorter.

Polo-skjorte = Piquet-skjorte av merket Ralph Lauren Polo.

 

Selv mener jeg at en piquet-skjorte SKAL være den orginale - Polo. Alt annet er "pirat" i mine øyne.

 

Eier en god del av dem selv. (Jeg må faktisk innrømme at jeg eier noen piquet-skjorter fra Marlboro Classic's (jau.. flaut, men sant)

Lenke til kommentar

Korrekt -- Polo er en "serie", som består av alt fra jakker til boksere. Akkurat som Dolce & Gabbana har: Dolce & Gabbana, D&G og & +++

 

Men du har rett.. Det skulle stått (for å spissformulere det) Ralph Laurens Polo Ralp Lauren.

 

Når det gjelder om de oppfant det - sikkert ikke, men det var vel de som fikk "gjennombruddet".

Lenke til kommentar
Piquet-skjorte = Det som dere referer til som Polo-skjorter.

Polo-skjorte = Piquet-skjorte av merket Ralph Lauren Polo.

 

Selv mener jeg at en piquet-skjorte SKAL være den orginale - Polo. Alt annet er "pirat" i mine øyne.

 

Eier en god del av dem selv. (Jeg må faktisk innrømme at jeg eier noen piquet-skjorter fra Marlboro Classic's  (jau.. flaut, men sant)

polo-skjorte kommer vel av at de som spiller polo bruker sånne?

Endret av h3nrik
Lenke til kommentar

Godt inngått ihvertfall ... hvem trenger nye sko ?¿

Jeg synes et minimum burde være to par sko i året, noe mer så begynner det å bli ganske stusselig. Kan ikke gå rundt i filler på beina som stinker akkurat. Når sokken blir møkkete av å bruke skoa synes jeg det er på tide å skaffe seg noe nytt... Selv har jeg kjøpt et par sko i mnd de siste 4mnd, men det blir igjen litt sært med mindre man er litt småfanatisk som jeg er. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...