PlatinumFlyer Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 700? 800? Noe deromkring. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Angående menexpert, jeg anbefaler dere å ligge unna den lille men expert greia som jeg ikke husker hva heter nå, er en sånn liten rund boks med trykk dispenser. Både jeg og brodern fikk kviser av den, akkurat det den skal motvirke. Har ikke merket noe jeg.. Noe som fungere bra mot kviser er, uff hva heter den nå igjenn? Oil Tee Trea? Grønn er den vertfall, funker kjempebra, men blir lit tørr i huden av den. Jeg liker Menexpert-serien fra L'oreal. Har kjøpt barberskum og Hydra Energi ((afterbalm)ikke den som motvirker kviser). Så kan trygt anbefale disse to i alle fall. Det jeg mangler nå er fuktighetskremen fra serien. Hvor kjøpte du din, LasH (eller dere andre)? 8494583[/snapback] Den fuktighetskremen fra L'Oreal (Men Expert) er for sterkt parfymert, sier da jeg. Men den fungerte helt greit, mtp dens virke som en fuktighetskrem. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Dermalogica har dei beste hudprodukta, sånn generelt sett. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Dermalogica har dei beste hudprodukta, sånn generelt sett. 8503931[/snapback] Sant, så lenge man bruker de produktene som er beregnet for din type hud Ansiktsrenseren og Active Moist er kjempebra. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Jeg har snart brukt om* min Vichy-ansiktskrem, så kunne like greit prøve ut noe nytt. Men det høres ut som Men Expert-kremen er for mye parfymert og det irriterer huden i mere eller mindre grad. Uansett, Dermalogica kan jeg prøve ut. Edit: opp* Endret 30. april 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg brukte Vichy før, funket grei, men jeg foretrekker en veldig fet apotekskrem etter barbering så bruker jeg i tillegg en spesialkjøpt aloe vera til vedlikehold. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har selv hamstret inn Biotherm Homme produkter den siste tiden bedre kremer finnes ikke. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Noen som har erfaringer med nettbutikken La Redoute? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Bruker for det meste Clinique's hudprodukter. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Dermalogica/Biotherm Homme i Bergen, noen som har peiling? (spurte i en annen tråd, men fikk ikke svar) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Dermalogica/Biotherm Homme i Bergen, noen som har peiling? (spurte i en annen tråd, men fikk ikke svar) Du kan bestille fra ManKind.co.uk da. Etter det jeg ser så er det et bredt utvlag av Botherm-produkter der, for menn. Brutti står bak dette tipset. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Biotherm har de vel på 9/10 parfymerier bergen over? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er det noen som kan anbefale parfyme til en tenåring, og hvor man kan få kjøpt den? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er det noen som kan anbefale parfyme til en tenåring, og hvor man kan få kjøpt den? 8523731[/snapback] Den parfymen jeg for mest komplimenter for for tiden er Hugo dark blue. Den får du vel kjøpt på det fleste parfymerier. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg prøvde i skotråden, men den er ikke så aktiv. Vet noen om andre steder enn companys som fører Tretorn? Nå har jeg ikke vært på companys på en stund, så det kan jo hende de har fått inn flere modeller nå. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 http://www.lillevinkelsko.no/ Lenke til kommentar
ccx164 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er det noen som kan anbefale parfyme til en tenåring, og hvor man kan få kjøpt den? 8523731[/snapback] Hugo Dark Blue er ikke dum. Ellers er Chanel Allure Sport, samt den nyeste til DKNY (husker ikke navnet) veldig friske og ungdommelige dufter. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Badmatz, vi har en egen parfymetråd, en del tips der Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Handlet inn et par nye piqueer i går (for aldri nok piqueer) fra Lyle&Scott, overraskende gode til å være såpass rimelige Så viss man ikke vil bruke penger på piqueer, så er Lyle&Scott et godt alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå