jacoP Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Jeg trenger en genser til sommeren... jeg vil ikke ha hettegenser, men mer en genser jeg kan bruke på de varme kveldene osv.. gjerne hvit Noen som vet om noen? Endret 21. april 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Hva heter merket til Pharrel? Edit: Fant det ut, noen som vet om en nettbutikk som selger merket? Endret 25. april 2007 av wolfenkill Lenke til kommentar
LasH Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Lurte på hvilken fuktighetskrem dere bruker? Har dere noen og anbefale? Selv bruker jeg L'oreal menexpert atm.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Angående menexpert, jeg anbefaler dere å ligge unna den lille men expert greia som jeg ikke husker hva heter nå, er en sånn liten rund boks med trykk dispenser. Både jeg og brodern fikk kviser av den, akkurat det den skal motvirke. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Angående menexpert, jeg anbefaler dere å ligge unna den lille men expert greia som jeg ikke husker hva heter nå, er en sånn liten rund boks med trykk dispenser. Både jeg og brodern fikk kviser av den, akkurat det den skal motvirke. 8472641[/snapback] Har ikke merket noe jeg.. Noe som fungere bra mot kviser er, uff hva heter den nå igjenn? Oil Tee Trea? Grønn er den vertfall, funker kjempebra, men blir lit tørr i huden av den. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Lurte på hvilken fuktighetskrem dere bruker? Har dere noen og anbefale?Selv bruker jeg L'oreal menexpert atm.. 8472553[/snapback] Det er ikke bra å bruke fuktighetskrem. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Lurte på hvilken fuktighetskrem dere bruker? Har dere noen og anbefale?Selv bruker jeg L'oreal menexpert atm.. 8472553[/snapback] Det er ikke bra å bruke fuktighetskrem. 8473502[/snapback] Hvorfor er ikke dét bra? Kanskje begrunne utsagnet ditt også, eller? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Jay! Var akkurat på posten å hentet Renati voksen jeg bestilte fra balsam.no. Fikk med en visorlue med Renati-logo Lenke til kommentar
jammi Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Fint om du poster hvordan den er i Voks og gele-tråden Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Fint om du poster hvordan den er i Voks og gele-tråden 8478882[/snapback] Skal få testa den i morgen tidlig Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Noen som vet hvor de selger WESC Jeans i Oslo/Drammensområdet? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Tror kanskje Stress i Oslo har WESC klær hvertfall. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Lurte på hvilken fuktighetskrem dere bruker? Har dere noen og anbefale?Selv bruker jeg L'oreal menexpert atm.. 8472553[/snapback] Det er ikke bra å bruke fuktighetskrem. 8473502[/snapback] Hvorfor er ikke dét bra? Kanskje begrunne utsagnet ditt også, eller? 8474960[/snapback] Fordi huden til slutt vil bli avhengig. Mao, du blir nødt til å bruke det HELE tiden. Dette vil jo skje over tid og hvor mye man bruker vil jo selvsagt ha mye å si. Overdreven bruk vil virke mot sin hensikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Kilde takk. Jeg bruker og har brukt fuktighetskrem hver dag siden ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 RL piquéskjorter i Bergen, hvor? Og hvor mye koster de? (circa) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Koster vel likt over hele Norge, 699 kr +/- Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Aha... takk skal du ha. Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Fordi huden til slutt vil bli avhengig. Mao, du blir nødt til å bruke det HELE tiden. Dette vil jo skje over tid og hvor mye man bruker vil jo selvsagt ha mye å si. Overdreven bruk vil virke mot sin hensikt. 8489418[/snapback] Det er vitenskapelig bevist at huden ikke blir avhengig, lest det flere steder som i helseblader osv.... fuktighet trenger huden uansett så dersom den hadde kunne blitt avhengig er vel det ikke så farlig...for det er jo bare å huske å smøre seg. blir som en rutine. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Angående menexpert, jeg anbefaler dere å ligge unna den lille men expert greia som jeg ikke husker hva heter nå, er en sånn liten rund boks med trykk dispenser. Både jeg og brodern fikk kviser av den, akkurat det den skal motvirke. Har ikke merket noe jeg.. Noe som fungere bra mot kviser er, uff hva heter den nå igjenn? Oil Tee Trea? Grønn er den vertfall, funker kjempebra, men blir lit tørr i huden av den. Jeg liker Menexpert-serien fra L'oreal. Har kjøpt barberskum og Hydra Energi ((afterbalm)ikke den som motvirker kviser). Så kan trygt anbefale disse to i alle fall. Det jeg mangler nå er fuktighetskremen fra serien. Hvor kjøpte du din, LasH (eller dere andre)? Endret 28. april 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 RL piquéskjorter i Bergen, hvor? Og hvor mye koster de? (circa) 8491594[/snapback] Vinicci selger RL i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå