Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvor lenge tror du det er "in" å være chav? Personlig tror jeg ikke mer enn 2-3 år til maks, og ser ikke på chavs som noe særlig problem for merket 8356299[/snapback] å være chav er knapt et valg, det er et naturlig resultat av at 14 åringer i den lavre middelklassen får barn. aldri undervurder den engelske welfare og arbeiderklassen 8358395[/snapback] Kanskje det er et knapt valg, men det er fortsatt et valg. Lenke til kommentar
Ayala Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hmm, har aldri hørt om RA-RE. Får titte litt i butikkene. Ang. pannebånd så bruker jeg ganske store pannebånd som dekker ørene, som regel fra snowboardmerker som Oakley og Burton. 7808871[/snapback] Hej. Læste lige Jeres debat herinde om pannebånd. Jeg kommer fra Grønland og søger Oakley pannebånd. Jeg gik på højskole med en Norsker, som hedder Lise. Jeg fik hende til at købe et Oakley pannebånd da hun var hjemme på ferie, men nogen har stjålet det, og det er altså ikke til at skaffe på Grønland (ej heller Danmark), og jeg har ledt OVERALT på nettet, og jeg kan ikke finde det nogen steder. Så var det jeg faldt over Jeres debat herinde og i skriver om Oakley pannebånd osv. Så vil jeg spørge om du kan hjælpe mig med at skaffe nogle pannebånd, måske 10 stykker. Og jeg vil give op til det dobbelte af hvad det koster... Så du altså tjener det samme som det koster for dem. Håber virkelig du kan hjælpe mig. Med venlig hilsen Ajaaja Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Noen som vet når det er salg? Hvilke perioder det som regel er salg Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kamikaze starter rundt den 20. juni, hehe. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Kamikaze starter rundt den 20. juni, hehe. 8393746[/snapback] Oioioi, jeg er jo i Norge paa de tider. Forhaapentligvis ogsaa med norsk forerkort.... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kamikaze starter rundt den 20. juni, hehe. 8393746[/snapback] Tenkte litt mer generelt, men takk, der gav du meg en dato som overhode ikke passet for timeplanen min hehe Men sett; Vinter kolleksjonen går for salg? Vår? Sommer? Høst? men 20.juni er notert. Hvordan ligger prisene i forhold til vanlig da? Har vært lite flink å kjøpe skikkelig klær, og med en god sommerjobb så kan jeg få litt ekstra Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Fjorårets vinterkolleksjon går om høsten før snøen kommer, årets vinterkolleksjon går i mars/april, så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som har forslag til en ny lommebok? Jeg trenger en som er skikkelig tynn og har ikke behov for mer enn 3-4 kortplasser, sted å ha mynter og sted å ha sedler. Vil gjerne ha den så enkel og plain som mulig og gjerne med et pent design. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Paul Smith har kule lommebøker Endret 16. april 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Paul Smith har kuke lommebøker 8397882[/snapback] kule altså? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Noen som har erfaringer med www.dress-for-less.com? Endret 16. april 2007 av Sigga Lenke til kommentar
Hod Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 de hadde verdtfall mye klær:D Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg skal ha en retro skulderveske, og lurer på om noen har noen tips? Takk, jeg er gutt Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Erfaringer med Canadian leaves? Endret 18. april 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen som har erfaringer med www.dress-for-less.com? 8402023[/snapback] var litt mistenkelig billig der... :o Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 hmm.....skulle hatt en fin skjorte. Tenkte på en dress skjorte som er hvit, og kanskje har et mønster i svart på siden f.eks. Skal brukes med jeans og svart belte (beltespennet er sølvblank). Noen som vet hvor jeg kan kjøpe det, eventuelle butikker? Trenger altså ikke å være så dyr...maks. ca. 400,- skal kjøpe den i morra, og bor i Drammen hvis det hjelper. Kan ikke dra til Oslo. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg hadde sjekket Vic ved siden av Magasinet, og kansje Boys of Europe eller Match på Magasinet, tror de har ok skjorter der Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 det skal jeg! kjent i Drammen eller? Skulle ha tatt en tur innom magasinet i dag! er nattåpent. Er Vic butikken relative dyre? Har vært der et par ganger, men prisen stoppet meg for handle det. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen som vet hvor man kan kjøpe armbånd lignende slik Rob Halford har? xD Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 det skal jeg! kjent i Drammen eller? Skulle ha tatt en tur innom magasinet i dag! er nattåpent. Er Vic butikken relative dyre? Har vært der et par ganger, men prisen stoppet meg for handle det. 8425814[/snapback] Er kjent i Drammen, bor 10 min. unna Vic overpriser noen av varene sine litt, men ellers er de nok ikke sånn kjempedyre. Tror det skulle gå ann å finne en skjorte til den prisen du tenkte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå