Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det kommer til ansiktsmasker har jeg funnet ut at de på h&m funker faktisk bedre enn alle de dyre merkene! Jeg får finest hud etter å ha brukt de fra h&m så de anbefalles på det sterkeste :yes:

 

I kveld blir det "gudinnetid" for min del. En kamerat mobber meg for det..men det er fordelen med å være jente..vi kan tillate oss å bruke timer i badekaret med ansiktsmaske og lakke neglene og bare kose oss;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
I kveld blir det "gudinnetid" for min del. En kamerat mobber meg for det..men det er fordelen med å være jente..vi kan tillate oss å bruke timer i badekaret med ansiktsmaske og lakke neglene og bare kose oss;)

8267561[/snapback]

 

Stryk lakke neglene, så er jeg "gudinne" fra tid til annen også. Jeg fikk pes her i basen først, så utfordret jeg alle som bjeffet til å prøve en maske. They've been silent ever since..

Lenke til kommentar
Stryk lakke neglene, så er jeg "gudinne" fra tid til annen også. Jeg fikk pes her i basen først, så utfordret jeg alle som bjeffet til å prøve en maske. They've been silent ever since..

8267615[/snapback]

 

Det er jo digg da:) avslappende og bra for huden på en gang ;) Jeg syns flere gutter burde gjøre det...er utrolig mange som driter i utseende sitt men forventer at jenter skal sørge for å være fine for dem! Det er mange gutter som burde bruke fuktighetskrem og slikt. Må jo gjøre en liten innsats;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg hadde ikke overlevd uten fuktighetskrem, enkelt og greit. Har 5 forskjellige som jeg bruker for tiden. Jeg gjør det ikke nødvendigvis for å se bedre ut, men det er litt mer behagelig med myk og gyllen hud enn en som er tørr, sviende og stygg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hmm, ansiktsmaske har jeg ikke prøvd. Noen tips til hva jeg bør prøve først? Ser H&M er anbefalt. :)

8267824[/snapback]

 

Peeling fra Nivea Visage.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Må jeg på parfymerier for å kjøpe dette, eller selges det i matvarebutikker også?

8267843[/snapback]

 

Matvarebutikker stort sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...