Camron Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Kult. Tenkte å spørre om nettsider med fint utvalg av briller, men jeg vil gjerne prøve brillene før jeg kjøper den. Derimot hadde det vært fint med nettsider der man kan finne favoritter, for så å finne dem igjen i butikkene! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 http://unitedshades.com/ har vært en gjenganger her i hvert fall. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Og www.otticanet.com Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Uhm, jeg kjøpte meg Lacoste Carnaby akkurat. Er de greie? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 "Greie" er faktisk veldig passende =P Har sett en milliard styggere sko, men en del penere og, særlig fra Lacoste. Men for all del, de er fine Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 De er vel strengt tatt litt saann som "alle" har... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Ja, de var litt standard. Kjøpte meg nettopp disse skoene, ganske fornøyd med kjøpet. Fikk de riktignok litt billigere enn på siden der. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 JoachimR: Er nok sant det, men det har faktisk ikke sett noen med de skoa i min omgangskrets. Lurer på å kjøpe meg enda et par sko, slik at jeg har noen par å bytte på. Har alltid hatt bare ett og ett par. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Lurer på å kjøpe meg enda et par sko, slik at jeg har noen par å bytte på.Har alltid hatt bare ett og ett par. 8193828[/snapback] Du og Sneakerholic. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Kjøpte meg nettopp disse skoene, ganske fornøyd med kjøpet. Fikk de riktignok litt billigere enn på siden der. Huff, de var rett og slett fæle. Men, hver sin smak ... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Slit egentlig litt med å finne sko for tida, spesielt dagligdagssko. Føler meg ikkje komfortabel i joggesko, og heller ikkje i pensko (til daglig). Har gått for Le Coq ganske så lenge no, men dei begynner også å bli litt for "sportslige". Ideer? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Boots-ish type sko? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Boots-ish type sko? 8195612[/snapback] Ikkje heilt det heller, dessverre. Dette er dei beste skoa eg har hatt i mitt liv, trur eg. Ein utdatert modell av Le Coq Sportif, og usedvanlig utslitt. Dei står derfor berre på hylla. Vil gjerne ha noko lignande igjen. Endret 20. mars 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Du og Sneakerholic. 8195150[/snapback] Jeg har tatt brevkurs hos anonyme sneakerholikere og jeg har ikke kjøpt sko på over 1mnd. Neste paret blir ikke før nærmere sommeren, så det så Endret 20. mars 2007 av Sneakerholic Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Kan vel spørre om noen har forslag til hvilke sko jeg kan kjøpe? De må ikke være for lik de Lacoste Carnaby-skoene. Forresten, skal til syden i påsken, er det noe vits å kjøpe sko og klær der nede? Endret 20. mars 2007 av KristianG Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Hvor i Syden skal du? Tror utvalget er mye større der nede enn her i Norge, men tror ikke det er penger å spare Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Hihi, noen andre her som har sett "sy-på-din-egen-boxer" av Moods of Norway? 299kr var litt stiv pris, men måtte bare prøve. Følger med tråd og nål og det er bare å begynne å sy. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Har sett det ja, på Moods' hjemmeside. Kan du forklare litt om det? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Eh, det er en boxer i samme stil som BB og CK, men selvfølgelig med Moods navnet rundt hele den tykke strikken øverst. Boxeren er ensfarget, men kommer med et mønster på høyresiden. Dette mønsteret viser hvor du skal sy og hvilke farger du skal bruke. Man trenger mao ikke sy sammen boxeren selv, men kan brodere et motiv etter den malen som er foran på siden eller man kan lage sitt helt eget design. 3 farger og 3 nåler følger med. Edit: typo Endret 20. mars 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Ideer? 8195238[/snapback] Hva med Camper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå