Homme Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Redline: Viss den er kjøpt brukt (f.eks eBay) så er det kanske mulig, men rett fra butikk tror jeg ikke du får den vesken for 2500kr. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Den er nok ikke ekte. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Den er nok ikke ekte. 8157687[/snapback] Antagelig ikke.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har ei bukse til 1100,- kr. Den er fiin da. Volcom og greier. Jeg ser barsk ut i den. 8144775[/snapback] Jeg må si Volcom er mitt favorittmerke, nesten uansett plagg. Jeg digger buksene, blazerne, luene osv. 8144800[/snapback] Lyst til å linke til en pen Volcom-jeans? Synes alle jeans jeg har sett av det merket er ganske kjedelig/grell passform. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg må si Volcom er mitt favorittmerke, nesten uansett plagg. Jeg digger buksene, blazerne, luene osv. 8144800[/snapback] Lyst til å linke til en pen Volcom-jeans? Synes alle jeans jeg har sett av det merket er ganske kjedelig/grell passform. 8160209[/snapback] Jeg kjøper ikke klær på nettet, så jeg har ikke peiling på hvor de selger bra Volcom-jeans. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Noen som vet når www.zneakers.no er oppe igjen? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg må skaffe meg vår-jakke;) pris har ikke noe å si foreløpig Jeg kler meg som regel i: -lyse olabukser (Disel/nudie/levis) -hvitt belte (tiger) -Hvite, blå, grå hettegensere med glidlås - T-skjortene mine er som regel hvite (kommer ann på hvordan genser jeg har på meg) f eks har jeg en hvit genser bruker jeg mørkeblå t-skjorte under ellers går det i hvit. Noen som vet en vårjakke som kan passe? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Nye sko. Kjøpt i dag Endret 17. mars 2007 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Chris_LoX: Overhode ikke noe jeg ville tatt på meg, men gratulerer Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Chris_LoX: Overhode ikke noe jeg ville tatt på meg, men gratulerer 8174418[/snapback] Smaken er som baken Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Kjøpte meg nye sko i dag (Puma Sky ll Demi whithe/metallic gold) Er det noen som kan svare meg på spørsmålet jeg stillte for et par poster siden? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Nye sko. Kjøpt i dag 8174379[/snapback] Stilige Hvor og hvor mye? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Jokkulf: Kikk litt rundt på nettet etter en jakke da vel, titt innom sider som zoovillage.com, revolveclothing.com, stress.no osv. Kan hende jeg slenger opp noen forslag viss jeg kommer over noe.. Dagens bestillinger: http://www.revolveclothing.com/DisplayProd...oduct=PENG-MS16 http://www.revolveclothing.com/DisplayProd...duct=PENG-MS155 http://www.revolveclothing.com/DisplayProd...roduct=JAME-MP4 Endret 18. mars 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Nye sko. Kjøpt i dag 8174379[/snapback] Stilige Hvor og hvor mye? 8179829[/snapback] Kjøpte de på Shoe To Kill i Asker. Er de helt nye fra Dc, så finnes muligens på urban og lignende. Måtte ut med rundt 1000,-, husker ikke helt eksakt. Jokkulf: Kikk litt rundt på nettet etter en jakke da vel, titt innom sider som zoovillage.com, revolveclothing.com, stress.no osv.Kan hende jeg slenger opp noen forslag viss jeg kommer over noe.. Dagens bestillinger: http://www.revolveclothing.com/DisplayProd...oduct=PENG-MS16 http://www.revolveclothing.com/DisplayProd...duct=PENG-MS155 http://www.revolveclothing.com/DisplayProd...roduct=JAME-MP4 8180017[/snapback] Likte nummer 2 godt, nummer 1 ble litt vell mye i kragepartiet, med det hvite og hele den pakka der. Finnes det et bedre bilde av 3? Endret 18. mars 2007 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Fant tips angående spray av parfyme, som vi hadde en diskusjon om: ''Det er fort gjort å ta på for mye parfyme, slik at du blir den som lukter akkurat litt for mye. Du har sikkert stått i en heis og tenkt at det er en eller annen som har gått overboard med sprayen. Det er ikke nødvendig for å få den til å vare. Her kommet et tips som kan hjelpe deg å unngå å bli den personen: Spray parfyme på baksiden av håndleddene, knærne og i nakken. Og aldri gni det! Hvis du gnir parfymen, knuser du molekylene i duften, slik at den ødelegges. Spray gjerne bare på innsiden av albuene og bak ørene. Hvorfor? Parfymen holder seg litt fuktig, og på huden trives den best litt lummert.'' Kilde. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Kanskje en moderator kan opprette en tråd med samme funksjon som "Hvem er du i dag", bare at det er krav om at hver post inneholder et bilde av hva du har på deg. For å holde tråden ryddig er det kjekt hvis det i tillegg kan opprettes en kommentartråd hvor man ikke poster bilder, men kommenterer antrekkene som er postet (gir kritikk). At begge to blir festet i toppen tror jeg er kjekt, så de to trådene holder seg nærme. Er jo fullt mulig å poste antrekk i "Hvem er du i dag", men svært få som gjør det. En egen tråd hvor dette er påkrevd tror jeg hadde vært mye mer interessant. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Kanskje en moderator kan opprette en tråd med samme funksjon som "Hvem er du i dag", bare at det er krav om at hver post inneholder et bilde av hva du har på deg. For å holde tråden ryddig er det kjekt hvis det i tillegg kan opprettes en kommentartråd hvor man ikke poster bilder, men kommenterer antrekkene som er postet (gir kritikk). At begge to blir festet i toppen tror jeg er kjekt, så de to trådene holder seg nærme. Er jo fullt mulig å poste antrekk i "Hvem er du i dag", men svært få som gjør det. En egen tråd hvor dette er påkrevd tror jeg hadde vært mye mer interessant. 8180790[/snapback] Litt stress da, ta bilde hver eneste dag liksom:p men joa, hvis folk gidder det så. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Litt stress da, ta bilde hver eneste dag liksom:p men joa, hvis folk gidder det så. 8180831[/snapback] Er vel ingen som krever at du skal poste antrekk hver dag. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Hva slags briller er "in" i år? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Har allerede kjøpt nye solbriller (fra Gucci), og det er vel omtrent de samme tendesene vi så i fjor som blir "in" i år. Nokså store glass, inspirert av cafébrillerstilen og kanskje også pilotbriller med store brune/sorte/blå glass. F.eks disse: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå