Roberto Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Hvor i Oslo kjøper du Burberry jakke? Kolleckio leter jo etter en høstjakke, og Burberry er vel midt i blinken da? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Denne ble kjøpt i USA, men jeg så en lignende jakke på Steen & Strøm i høst. Endret 10. mars 2007 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Pris på Burberry jakke? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg mener den kostet mellom 2.500 og 3.000 da jeg så den på Steen & Strøm. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Oi, så billig? :O De fleste jakkene jeg har sett på ligger på i hvert fall 5.000 + (frakker er vel omtrent dobbelt så dyrt). Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Kan godt hende det var tilbud eller noe.. Snakker vi om samme type jakke, da? Helt tynn nylon-jakke uten noe som helst fôr. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Noen forslag til vårjakke jeg kan kjøpe? Har en litt rocka stil, så ikke no armani hvit frakk EDIT: Pleier oftes å gå i hettegenser, og liker at jakka er ganske tynn og kort uten hette, så hetta i genseren kan ligge på utsiden. Brukte en hvit jean paul jakke i fjor, men da var jeg jo soss. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Og når ble Jean Paul sossemerke? Nå orker jeg ikke åpne profilen din for å se hvor du bor, men Carlings, Urban og Stress er vel bra steder å lete? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Og når ble Jean Paul sossemerke? Nå orker jeg ikke åpne profilen din for å se hvor du bor, men Carlings, Urban og Stress er vel bra steder å lete? 8123509[/snapback] Nei dere som kjøper Armani og Gucci tenker vel ikke det, menmen, syns hvertfall jakka var litt soss. Har endel butikker i nærheten, men lurte på om dere hadde noen forslag, er ikke så mange vårjakker her ennå. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg har hverken klær fra Armani eller Gucci. ;P Men du får ha dine meninger, så kan jeg ha mine. Forslag til spesifikke jakker? Eller til merker? Vårkolleksjonene begynner vel å rulle inn i butikkene de nærmeste ukene, så det er bare å følge med. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg har ikke peiling på noen merker jeg så det er vel greit, men ikke no dyrt, kjører en litt rocka stil så noe i den duren. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 I mine øyne så er shaun paul klær jeg finner på de gode utlendingsgjengene på oslo s:p Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 I mine øyne så er shaun paul klær jeg finner på de gode utlendingsgjengene på oslo s:p 8123803[/snapback] Det er vel Ola og Kari som voldtar det merket. Det er bare å ta en runde på Jernbanetorget og se. Og btw. Det heter Jean Paul. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 I mine øyne så er shaun paul klær jeg finner på de gode utlendingsgjengene på oslo s:p 8123803[/snapback] Det er vel Ola og Kari som voldtar det merket. Det er bare å ta en runde på Jernbanetorget og se. Og btw. Det heter Jean Paul. 8124008[/snapback] hah:P ja det gjør det:D Nei det er vel ali og mohammed som voldtar det merket desverre. Det er alle der hvor jeg bor klar over:P Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Så, så. Vi vet alle hvor elendig Jean Paul er. Over til noe annet, mitt TUMI-mania har tatt helt over! Etter å ha kjøpt en trillebag har jeg nå gått til innkjøp av Tumi Generation 4.4 Backpack, liksom trillbagen er denne sekken the shit. Anbefaler alle som ønsker en ny sekk/bag/koffert å se på Tumi, selv om det er et nokså ukjent/undervurdert merke i Norge. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Robbie: Kan trillebaggen taes med på flyet som handbaggasje (altså innanfor 23x40x55 cm)? Har sjølv sett litt på Tech21 On-Board-trilleveske, kva trur dykk? Den er littegrann for stor, men eg har skjeldent opplevd at dei hakker på éin centimeter. Endret 10. mars 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Oh yes, målene er bare 33x40,5x20,5 cm (H x B x D). Men hva gjelder større carry-ons så spørs det hvilket flyselskap du reiser med, samt om du har et bonuskort m/status (og for all del, unngå British Airways). Selv har jeg hatt stor Wilson tennis-bag, ryggsekk samt liten laptop-veske uten problemer som carry-on, men som sagt så hjelper det å kunne "triksene". Men de sier det skal bli strengere ila. våren, så vi får se. Men du trenger ikke å bekymre deg for Tumi'en, den vil alltid være liten-nok... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Thomas_H : Prada har noen veldig like ihvertfall, samme har Versace. 8116850[/snapback] Takker, fant noen Versace som var nesten eller helt like. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Oh yes, målene er bare 33x40,5x20,5 cm (H x B x D). Men hva gjelder større carry-ons så spørs det hvilket flyselskap du reiser med, samt om du har et bonuskort m/status (og for all del, unngå British Airways). Selv har jeg hatt stor Wilson tennis-bag, ryggsekk samt liten laptop-veske uten problemer som carry-on, men som sagt så hjelper det å kunne "triksene". Men de sier det skal bli strengere ila. våren, så vi får se. Men du trenger ikke å bekymre deg for Tumi'en, den vil alltid være liten-nok... 8125059[/snapback] Noen tips til en god skulderveske til å bruke som carry-on? Er så utrolig bjarne å bruke sekk når man feks har på blazer, og laptopvesken min er litt for liten for å få med et par plagg også. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Noen tips til en god skulderveske til å bruke som carry-on? Er så utrolig bjarne å bruke sekk når man feks har på blazer, og laptopvesken min er litt for liten for å få med et par plagg også. 8125607[/snapback] Hvorfor ikke en liten trillebag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå