Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen forslag til vårjakke jeg kan kjøpe? Har en litt rocka stil, så ikke no armani hvit frakk :p

EDIT: Pleier oftes å gå i hettegenser, og liker at jakka er ganske tynn og kort uten hette, så hetta i genseren kan ligge på utsiden.

Brukte en hvit jean paul jakke i fjor, men da var jeg jo soss. :ph34r:

Lenke til kommentar
Og når ble Jean Paul sossemerke?  :dontgetit:

Nå orker jeg ikke åpne profilen din for å se hvor du bor, men Carlings, Urban og Stress er vel bra steder å lete?

8123509[/snapback]

Nei dere som kjøper Armani og Gucci tenker vel ikke det, menmen, syns hvertfall jakka var litt soss.

Har endel butikker i nærheten, men lurte på om dere hadde noen forslag, er ikke så mange vårjakker her ennå.

Lenke til kommentar
I mine øyne så er shaun paul klær jeg finner på de gode utlendingsgjengene på oslo s:p

8123803[/snapback]

Det er vel Ola og Kari som voldtar det merket. Det er bare å ta en runde på Jernbanetorget og se. Og btw. Det heter Jean Paul.

8124008[/snapback]

hah:P ja det gjør det:D

Nei det er vel ali og mohammed som voldtar det merket desverre. Det er alle der hvor jeg bor klar over:P

Lenke til kommentar

Så, så. Vi vet alle hvor elendig Jean Paul er. :)

Over til noe annet, mitt TUMI-mania har tatt helt over! Etter å ha kjøpt en trillebag har jeg nå gått til innkjøp av Tumi Generation 4.4 Backpack, liksom trillbagen er denne sekken the shit. Anbefaler alle som ønsker en ny sekk/bag/koffert å se på Tumi, selv om det er et nokså ukjent/undervurdert merke i Norge. :)

tumi_en.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

tumi_to.jpg

tumi_tre.jpg

tumi_fire.jpg

tumi_fem.jpg

tumi_seks.jpg

tumi_syv.jpg

Lenke til kommentar

Oh yes, målene er bare 33x40,5x20,5 cm (H x B x D). Men hva gjelder større carry-ons så spørs det hvilket flyselskap du reiser med, samt om du har et bonuskort m/status (og for all del, unngå British Airways). Selv har jeg hatt stor Wilson tennis-bag, ryggsekk samt liten laptop-veske uten problemer som carry-on, men som sagt så hjelper det å kunne "triksene".

Men de sier det skal bli strengere ila. våren, så vi får se. Men du trenger ikke å bekymre deg for Tumi'en, den vil alltid være liten-nok... :)

Lenke til kommentar
Oh yes, målene er bare 33x40,5x20,5 cm (H x B x D). Men hva gjelder større carry-ons så spørs det hvilket flyselskap du reiser med, samt om du har et bonuskort m/status (og for all del, unngå British Airways). Selv har jeg hatt stor Wilson tennis-bag, ryggsekk samt liten laptop-veske uten problemer som carry-on, men som sagt så hjelper det å kunne "triksene".

Men de sier det skal bli strengere ila. våren, så vi får se. Men du trenger ikke å bekymre deg for Tumi'en, den vil alltid være liten-nok... :)

8125059[/snapback]

Noen tips til en god skulderveske til å bruke som carry-on? Er så utrolig bjarne å bruke sekk når man feks har på blazer, og laptopvesken min er litt for liten for å få med et par plagg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...