Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan ikke hverken fatte eller begripe hvorfor folk ikke kan respektere at det er opp til hver enkelt hvor mye man velger å bruke på klær?? Er det så j*/&&%)/(% vanskelig da?

 

Noen liker å bruke endel penger på klær, meg inkludert, mens andre ikke skjønner hva poenget med dette er... And so what? Let it be! Det kommer alltid til å være slike forskjeller, enten folk vil det eller ei!

 

Det virker som det er mange her på denne tråden som har veldig mye i mot at folk bruker en del penger på klær... Hvorfor ikke respektere at folk prioriterer forskjellig?

Om det er meg du sikter til med det innlegget, jeg har så langt der fra noe imot at folk kjøper dyre klær. Jeg bruker selv mange kroner på klær og sko, kjøper noe som ikke alle andre har. liker å se bra ut. Jeg har også faktisk hatt Goose jakke, riktig nok par år siden.

 

Slik jeg mente var det overhode ikke dette jeg kritiserte litt. Jeg oppfattet som om Anette opplyste at hun også hadde Goose jakke samtidig som hun bortforklarte hvorfor hun hadde kjøpt seg Goose. Hun opplyste og bortforklarte på samme tid og la heller ting over på venninen som vist nok var misunnelig på den dyre jakken hennes som hun var den første på skolen som hadde. Det siste der var viktig å få frem. Virket som det kanksje ble prøvd litt hardt.

 

Så til deg Anette: Beklager, men hva var det du ville fortelle?

Lenke til kommentar
Om det er meg du sikter til med det innlegget, jeg har så langt der fra noe imot at folk kjøper dyre klær. Jeg bruker selv mange kroner på klær og sko, kjøper noe som ikke alle andre har. liker å se bra ut. Jeg har også faktisk hatt Goose jakke, riktig nok par år siden.

 

Slik jeg mente var det overhode ikke dette jeg kritiserte litt. Jeg oppfattet som om Anette opplyste at hun også hadde Goose jakke samtidig som hun bortforklarte hvorfor hun hadde kjøpt seg Goose. Hun opplyste og bortforklarte på samme tid og la heller ting over på venninen som vist nok var misunnelig på den dyre jakken hennes som hun var den første på skolen som hadde. Det siste der var viktig å få frem. Virket som det kanksje ble prøvd litt hardt.

 

Så til deg Anette: Beklager, men hva var det du ville fortelle?

Nei da, ikke det spesielt nei.. Gidder ikke nevne nick...

 

Men men, humøret er litt bedre i dag, det skal sies, hehe ;) Ble kanskje postet på et feil tidspunkt, men dog...

 

Som sikkert de fleste har fått med seg, så liker også jeg å bruke en god del penger på klær, synes det er skikkelig kult å kjøpe stilige klær, og bruke litt tid på hvordan man ser ut :)

Lenke til kommentar
Jeg har handlet 5 poloskjorter på nett til 400kr (lagersalg).

 

Edit: dere som vet, var det et bra kjøp? Men nå legger jeg meg.

Stygge poloskjorter, typiske "femtiårig businessmann som går casual"-skjorter. Hvorfor en fjortenåring bestiller gammelmannspoloer over internett er utenfor min fatning.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Jeg har handlet 5 poloskjorter på nett til 400kr (lagersalg).

 

Edit: dere som vet, var det et bra kjøp? Men nå legger jeg meg.

Stygge poloskjorter, typiske "femtiårig businessmann som går casual"-skjorter. Hvorfor en fjortenåring bestiller gammelmannspoloer over internett er utenfor min fatning.

Ouch, you're being harsh on the guy...

 

Synes skjortene var helt OK, jeg.

Hvilken nettbutikk handlet du fra?

5 stk poloskjorter til 400 høres ikke dumt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...