Sneakerholic Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 hvis du ikke bor et annet sted vet jeg at de har det på retro, var det bedre? Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg er keen på å kjøpe to par sko.. et par sneakers og et par flate sko type lacoste eller satan jeg husker ikke, sånne rutete lave sko.. har to par fra før latterlig at jeg ikke husker det:P ... har dere noen forslag? gjerne link. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Converse du tenker på? (rutete lave sko). Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Van vil jeg tro er det han har i tankene. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Ja, jeg som roter. Vans er det selvfølgelig. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Kjøpte meg et par nye sko i går, noen som har noen kommentarer til de? Modellen er Ipath Watson Pro Suede Shoe. Etterhvert håper jeg å få skaffet et par nye converse, et par lacoste paris og et par vans slip-ons. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Vans ja, herregud:P Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Synes de er litt småfine jeg, har liksom "pensko" så det holder, så er ute etter litt til sommer og fritidsbruk, som jeg bare kan slenge på meg et par jeans til. Anbefalinger av andre sko mottas gjerne. Endret 9. mars 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Synes de er litt småfine jeg, har liksom "pensko" så det holder, så er ute etter litt til sommer og fritidsbruk, som jeg bare kan slenge på meg et par jeans til. Anbefalinger av andre sko mottas gjerne. 8115495[/snapback] Vans blir jo jævlig tøffe da. Jeg har et par rutete bukser så jeg klarte liksom ikke å ikke kjøpe vans. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Hehe. Tror det blir klassiske svarte converse, lacoste paris og vans svartrutete slipons da. Får vel bli et litt mer stilfult par med sko etterhvert også. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 skoene er helt sikkert fete, men ikke akkurat min type. Disse skoene synes jeg er RÅE! kjøpes straks jeg ser de:P http://www.esfootwear.com/footwear/jasper/black-white-red/ Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Vil ha disse: Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 De der var jo drit fete Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Noen som vet hva jeg må regne med å betale i frakt når jeg kjøper sko fra http://www.stress.no eller 50-50.no? Endret 9. mars 2007 av mummi-pappa Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Så disse solbrillene i Entourage sesong 3, episode 4 og 5.. Noen som har noe peiling på hvilket merke / modell det kan være ? Endret 9. mars 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Vil ha disse: 8116018[/snapback] det er de fineste av one-piece dunkene synes nå jeg, likevel er det snodig uten sømmer Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Thomas_H : Prada har noen veldig like ihvertfall, samme har Versace. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Dagens kjøp ble disse Nike dunk sb air force 1 med semsket skinn: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Forøvrig: one-piece dunk; vil det si at det som virkelig ser ut som sømmer bare er helt flatt og at sømmene er malt på? Endret 9. mars 2007 av kjaks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Fete sko. Kjenner jeg må ha noen nye snart. Får ta meg en titt i byen neste uke. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Ble jo et par par til i dag da.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lacoste Paris: Svarte Allstars: Vans Slip on: Alt i alt var alle meget gode sko, nå har jeg litt å variere i også. Beklager moderatorer, jeg hadde helt glemt spoiler(men nå er spoiler på plass). Endret 10. mars 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå