Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres ut som en god ide det..

 

Når jeg først poster; tenker å bestille noe på net, og siden jeg ikke er 18 har jeg ikke visa el. og ingen har lyst å låne meg sitt heller :hm:

så jeg lurer på, er "Money order" det samme som postoppkrav?

8077816[/snapback]

Nei. Money Order er en slags forhaandsbetalt sjekk. I motsetning til en sjekk, som trekkes fra konto naar noen hever den, gaar du til en bank og "kjoper" en money order. Tror det er det som heter bankremisse paa norsk. For aa faa tak i en internasjonal money order tror jeg du maa gaa til Western Union i Oslo, og du maa deretter sende money orderen i posten til den du skal betale.

 

Stotter dessuten Robbies siste innlegg. :)

Lenke til kommentar
Stotter dessuten Robbies siste innlegg.  :)

8078177[/snapback]

Precis. Vanlige olabukser under en fin kjole er virkelig faux pas. Hvorfor ødelegge et ellers fint antrekk?

8079653[/snapback]

Siden kjolen var såpass gjennnomsiktig så var det greit med jeans under, men bare slapp av, kjolen var så lang og støvlettene så høy at buksa syntes ikke :ph34r:

Lenke til kommentar
Stotter dessuten Robbies siste innlegg.  :)

8078177[/snapback]

Precis. Vanlige olabukser under en fin kjole er virkelig faux pas. Hvorfor ødelegge et ellers fint antrekk?

8079653[/snapback]

Siden kjolen var såpass gjennnomsiktig så var det greit med jeans under, men bare slapp av, kjolen var så lang og støvlettene så høy at buksa syntes ikke :ph34r:

8080192[/snapback]

 

Da kan det vel ikke bli pent bak? Vil jo tro at buksen vil synes igjennom.

Lenke til kommentar

Mulig det er nevnt på en av de andre 146 sidene, men jeg spør i så fall igjen. Hva skal jeg bruke dersom jeg er en såkalt "mann" og har hårvekst på ryggen? Vil gjerne fjerne dette, siden det er litt i overkant. Har hørt om barbermaskiner med langt håndtak som er laget for å barbere på ryggen. Er det noen som vet hvor disse kan skaffes? Har sjekket sidene til elkjøp og expert, uten hell. Klær og velvære-produkter kjøper jeg aldri på nettet, så det klarer jeg sikkert å finne selv. Ryggbarbermaskin er stikkordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...