TorbjørnK Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei! Jeg å noen venner tenkte oss på ski til helgen, men så har jeg selvfølgelig ikke noen skijakke.. Så jeg tok turen rundt om på diverse sportsbutikker (g-sport, mx osv.) Men alt jeg fant var sånne tynne fjelltur-jakker som er for tynne, eller boblejakker som ikke er vanntett. Var også en tur innom Plautou (skrevet riktig?), men der hadde de bare klær for sånne "hardcore" skiere, og blir skikkelig teit å komme med proffe skiklær med mine ski-skills =/ Så jeg lurte på om noen her inne har peiling på hvor jeg får en vanntett og relativt varm jakke som ser litt nøytral ut. Dvs. ikke noe Sweet Protection eller noe i den duren. Trenger bare en butikk i bergensområdet, så er jeg fornøyd, evt. norsk nettbutikk =) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Ned-over eller bort-over ski? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ned-over eller bort-over ski? 8050884[/snapback] ned-over Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Søker fortsatt svarte herrejeans med sleng Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Søker fortsatt svarte herrejeans med sleng 8050979[/snapback] Noe sånnt som dette? Nudie Bootcut Ola Black Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Søker fortsatt svarte herrejeans med sleng 8050979[/snapback] Kommer an på hvor stor boot-cut du er på jakt etter.. Levis 512 har en svart vask hvertfall. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) ed Endret 19. april 2020 av ugotabanana Lenke til kommentar
LasH Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Nye sko ja, men hvilke liker vi best? Vet at LarsP har sett seg ut celtics skoene allerede, men siden han bor i trondheim, og jeg en del lenger nord, tenker jeg at det bryr meg fint lite. 8048430[/snapback] Hvor kjøper du de skoa? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 ACG Jakker er fine de, var på nippet kjøpe en. Dog kjenner jeg en som har'n så det ekke noe fett troppe opp hos han med prikk lik jakke. Fikk en Nordkapp jakke for 1.700 på Follestad stor fornøyd jeg. 8054055[/snapback] Hvilken størrelse og farge? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvor kjøper du de skoa? 8054119[/snapback] Er ikke sikker enda, skal se om jeg finner en butikk som selger dem i Manchester når jeg skal. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ned-over eller bort-over ski? 8050884[/snapback] ned-over 8050972[/snapback] Peak-butikken i kløverhuset har endel fine skiklær... Regn med 4-6000 for en jakke. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Noen som vet om en nettbutikk eller noe som selger de mer sjeldne versjonene av Converse skoa? F.eks de svarte med flammer. Er det de han fyren du såvidt ser skoa på etter 9 sekunder har? http://www.youtube.com/watch?v=f8ZZ1ql9BSM Endret 1. mars 2007 av figure_02 Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvor kjøper du de skoa? 8054119[/snapback] Er ikke sikker enda, skal se om jeg finner en butikk som selger dem i Manchester når jeg skal. 8054379[/snapback] Regner med at de har dem på Footlocker hvis du skal til Manchester! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Regner med at de har dem på Footlocker hvis du skal til Manchester! 8055233[/snapback] Det var det jeg også tenkte, så har sagt til pappa at vi må ta turen innom footlocker når vi kommer dit. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Da var snowboardjakken min kommet fram og jeg tviler på at jeg ville vært mer fornøyd med en annen jekke. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____47165.aspx Eneste som er litt kjipt er at jakken kostet 2499,- da jeg kjøpte den Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Fått tak i kjole til jeg skal på navnefest til tantebarnet. Gleder meg mest til å bruke den i sommer<3 Kjolen er fra Designers Remix Collection. Noen som tror jeg blir fin? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) OT: Er forumet helt skrudd i dag? Hanne: Blir bra det der Sett deg ut noen accessories? Endret 3. mars 2007 av Chris_LoX Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Definitivt. Veldig pen, og sommerlig kjole det der, Hanne. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Vært på shopping i dag. Kjøpt ny dress (jakke og bukse), to skjorter i forskjellige farger, en genser + litt undertøy. Uhm. Jakke og buksen er samme farge, men ser forskjellig ut på bildene. Dårlige mobilkamera Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 OT: Er forumet helt skrudd i dag? Hanne: Blir bra det der Sett deg ut noen accessories? 8069034[/snapback] Jeg kommer til å ha lyse jeans fra Tiger under, og støvletter til. Tror ikke jeg har noen småsko som passer:-/ Siden det er en masse blonder vil jeg ta et litt anonymt sølvsmykke med et lyserosa hjerte. Kanskje ringer i ørene. Og krølle håret, definitivt:-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå