KimNK Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Likte ikke kragen. 8022593[/snapback] Umulig å finne ei kul skinnjakke med strikk i ermer, liv og hals til ein anstendig pris. :---(( Den der ligg på 1700,- Akkurat passe. 8032170[/snapback] Pokker heller, eg kjøper den. Drittlei av å leite. :---@ Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva synes egentlig folk om bruk av skjerf som en moteting?Bruk av det inne, som en del av stilen. 8033583[/snapback] Er det et kult skjerf er det greit, kjenner mange som bruker skjerf daglig. Selv bruker jeg det bare en gang innimellom. Har et par gensere som jeg bare må ha skjerf til 8033633[/snapback] Hadde du kunnet definert hvordan et kult skjerf? Bilder er et pluss Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva synes egentlig folk om bruk av skjerf som en moteting?Bruk av det inne, som en del av stilen. 8033583[/snapback] Er det et kult skjerf er det greit, kjenner mange som bruker skjerf daglig. Selv bruker jeg det bare en gang innimellom. Har et par gensere som jeg bare må ha skjerf til 8033633[/snapback] Hadde du kunnet definert hvordan et kult skjerf? Bilder er et pluss 8034074[/snapback] Skjerf er bare en liten del av antrekket, og må tilpasses resten. Så utseendet til selve skjerfet er ikke hovedpoenget, men hvordan det passer inn i helheten somm betyr noe (mener jeg da). Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Umulig å finne ei kul skinnjakke med strikk i ermer, liv og hals til ein anstendig pris. :---(( Den der ligg på 1700,- Akkurat passe. 8032170[/snapback] Pokker heller, eg kjøper den. Drittlei av å leite. :---@ 8033962[/snapback] Jeg likte den, men litt enig i det med kragen. Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hva synes egentlig folk om bruk av skjerf som en moteting?Bruk av det inne, som en del av stilen. 8033583[/snapback] Er det et kult skjerf er det greit, kjenner mange som bruker skjerf daglig. Selv bruker jeg det bare en gang innimellom. Har et par gensere som jeg bare må ha skjerf til 8033633[/snapback] Hadde du kunnet definert hvordan et kult skjerf? Bilder er et pluss 8034074[/snapback] Skjerf er bare en liten del av antrekket, og må tilpasses resten. Så utseendet til selve skjerfet er ikke hovedpoenget, men hvordan det passer inn i helheten somm betyr noe (mener jeg da). 8034511[/snapback] Var det jeg prøvde å mene også Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Wee. Skaffet meg en fin-fin Nike ACG jakke i dag. Storfornøyd. =D Kanskje jeg slenger ut bilde også. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Dagens innkjøp: En haug med piquer fra RL. En hvit og en rød enkelt shorts som rekker rett på oppsiden av kneet fra RL. Par tees fra Fillipa K. Fikk i posten i går: sort belte fra DG og et brunt fra YSL. I morgen er det solbrille shopping (de jeg postet et par sider tilbake) Og kanskje denne baggen her jeg akkurat fant =D http://eluxury.com/browse/product_detail.j...tyleid=10976023 Alt i alt en ganske fin dag:) Endret 28. februar 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ligger kansje litt etter ang. skjerfediskusjonen, meen: Bruker selv skjer hver eneste dag. Bruker frakk og da, så det hører nesten til. Samme skjerfet er det og! 'Arve' bestemamma sine Burbery skjerf er kos Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Dagens innkjøp:En haug med piquer fra RL. En hvit og en rød enkelt shorts som rekker rett på oppsiden av kneet fra RL. Par tees fra Fillipa K. Fikk i posten i går: Hvitt belte fra DG og et brunt fra YSL. I morgen er det solbrille shopping (de jeg postet et par sider tilbake) Og kanskje denne baggen her jeg akkurat fant =D http://eluxury.com/browse/product_detail.j...tyleid=10976023 Alt i alt en ganske fin dag:) 8039511[/snapback] Du hadde ikke giddet å slenge opp et bilde av beltene? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Dagens innkjøp:En haug med piquer fra RL. En hvit og en rød enkelt shorts som rekker rett på oppsiden av kneet fra RL. Hva betalte du for disse? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 RL piqueskjorter har vel alltid kostet ca. 100 + mindre enn Lacoste, så jeg tipper han betalte 699 for dem? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 RL piqueskjorter har vel alltid kostet ca. 100 + mindre enn Lacoste, så jeg tipper han betalte 699 for dem? 8042223[/snapback] Ville jeg ogsaa tippe. Tror en RL pique ligger paa rundt 60-70 dollar i US, en Lacoste blir vel en rundt 80 hvis jeg husker rett. Og lacoste i No blir jo gjerne 800... Med RL paa syv hundre paa Tatler/Ferner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kjøpte ACG-jakke for et par uker siden for 1k jeg, opprinnelig pris var 3k. Snedig at det var 50% prosent på tilbudsprisene i et opphørssalg på den lokale sportsbutikken Jeg kjøpte den eneste jakken som var satt ned 1k. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 ACG= All Conditions Gear? Saa en sportsjakke for hiking eller sant? Eller er planen og bruke den til hverdags? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 ACG= All Conditions Gear? Saa en sportsjakke for hiking eller sant? Eller er planen og bruke den til hverdags? 8042635[/snapback] Acg står for All Conditon Gear, men at det er sportsjakker for hiking er ikke helt riktig. ACG er en stor del av Nike, og man finner blant annet dunjakker (i nordkappstil, mer eller mindre) i Nike ACG. Så en acg-jakke kan være så mangt! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Den ACG-jakken jeg kjøpte passer ganske godt som snowboard-jakke, eller, vanlig utejakke. Kanskje ikke det man går med på skolen, litt tykkere enn det. Min er blå og brun, fine farger. (: Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Dagens innkjøp:En haug med piquer fra RL. En hvit og en rød enkelt shorts som rekker rett på oppsiden av kneet fra RL. Par tees fra Fillipa K. Fikk i posten i går: sort belte fra DG og et brunt fra YSL. I morgen er det solbrille shopping (de jeg postet et par sider tilbake) Og kanskje denne baggen her jeg akkurat fant =D http://eluxury.com/browse/product_detail.j...tyleid=10976023 Alt i alt en ganske fin dag:) 8039511[/snapback] Jeg surret forresten litt på den handlelisten, var sort DG belte ikke hvitt;p Men skal se om jeg får slengt opp et par bilder i kveld, bare vente til pappa kommer hjem fra jobb med kamera. Men er disse beltene: DG belte YSL belte Betalte 699kr (tror jeg) for RL piquene ja. Ble desverre ikke bag denne gangen, få se litt nærmere sommeren når økonomien er tilbake Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Flotte belter Likte særlig det fra D&G. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har kjøpt meg ei ny snowboard/hverdagsjakke inntil det blir for varmt, Helly Hansen Viceroy: http://www.hellyhansen.com/W06/index.php?m...&action=product Likte egentlig best Helly Hansen Virtue men XXL hadde den ikke på lager på nettbutikken: http://www.hellyhansen.com/W06/index.php?m...&action=product Så da skal alt være klart til skidagen i neste uke! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Nye sko ja, men hvilke liker vi best? Vet at LarsP har sett seg ut celtics skoene allerede, men siden han bor i trondheim, og jeg en del lenger nord, tenker jeg at det bryr meg fint lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå