Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Det burde du vel ha skjønt nå, vel? ;)
Ja, har vel egentlig skjønt det for en god stund siden. =D
Det er jo ikke snakk om Louis Vuitton, da. ;)

Samsonite'n var ikke så dyr og Booq sleeven tror jeg kostet 30€ eller 40€.

Allikevel, du har nok penger, virker det som. =)

8028987[/snapback]

 

Det er vel egentlig ikke det som er temaet i tråden? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, går med skjorter på skolen. Liker skjorter, mørk bukse og en kul skjorte slår alt  :cool:

 

Neon som vet om noen kule? Har sett litt på Moods og Norway, hva med Skjorte 1 eller Skjorte 2??

 

Trenger litt hjelp fra dere som er profesjonelle  :cool:

8031984[/snapback]

 

De så relativt spesielle ut begge 2, men har du spesiell stil fra før passer der jo =) likte nr 1 best jeg da. (har nesten lik, bare i grønn/blå/turkis ;) )

Lenke til kommentar
http://www.raffaello-network.com/item_imag...4e1595nerop.jpg

 

Er dette noe sko som kan brukes til hverdags og fest? (eksempel på antrekk en enkel fest om sommern; Grå Cardigan, Hvit Skjorte, sort rett slips, hvite jeans)

8003613[/snapback]

 

De skoene der var jo kjempekule! En stilig dongeribukse, hvit skjorte og en hettegenser med glidlås og solbriller, og dette ordner seg :)

Lenke til kommentar
Hei, går med skjorter på skolen. Liker skjorter, mørk bukse og en kul skjorte slår alt  :cool:

 

Neon som vet om noen kule? Har sett litt på Moods og Norway, hva med Skjorte 1 eller Skjorte 2??

 

Trenger litt hjelp fra dere som er profesjonelle  :cool:

8031984[/snapback]

 

Overhode ikke noe jeg ville brukt selv ihverfall, den første hadde stygg fargekombinasjon og den andre var rett og slett harry. Gå for noe enklere uten mye dilldall og sære fargekomboer.

Lenke til kommentar

:blush: Hehe.. Enig i at de er litt spesielle begge to, er det som er litt kult :p

Gidder ikke gå i ensfargede skjorter, må ha enten striper eller noen ruter eller no.

Må være litt "liv" i den vis dere skjønner :!:

 

Har dere noen andre forslag da?

Endret av Christensen
Lenke til kommentar
Kva med ei skjorte fra Banana Republic? Passforma er iallfall heilt superb.

br252945-00p01v01.jpg

http://www.bananarepublic.com/browse/produ...&scid=252945002

8033336[/snapback]

 

Noen av de stripete/rutete var fete. Kan ikke gå i ensfargede skjorter uten mønster som sagt, vil ikke virke for nerdete :!:

Men selvfølgelig finnes det ensfargede skjorter som er kule :)

Vet ikke helt den lommen der :hmm: Skeptisk...

Lenke til kommentar
Noen av de stripete/rutete var fete. Kan ikke gå i ensfargede skjorter uten mønster som sagt, vil ikke virke for nerdete  :!: 

8033434[/snapback]

Eg kan iallfall love deg at om du hadde sett nerdete ut i den skjorta hadde det ikkje vore skjorta som hadde gitt deg den karakteristikken. ;)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Noen av de stripete/rutete var fete. Kan ikke gå i ensfargede skjorter uten mønster som sagt, vil ikke virke for nerdete  :!: 

Men selvfølgelig finnes det ensfargede skjorter som er kule :)

Vet ikke helt den lommen der  :hmm:  Skeptisk...

8033434[/snapback]

 

 

Er ikke en lomme, men armen som stikker fram ;D

Lenke til kommentar

Noen av de stripete/rutete var fete. Kan ikke gå i ensfargede skjorter uten mønster som sagt, vil ikke virke for nerdete  :!: 

Men selvfølgelig finnes det ensfargede skjorter som er kule :)

Vet ikke helt den lommen der  :hmm:  Skeptisk...

8033434[/snapback]

 

 

Er ikke en lomme, men armen som stikker fram ;D

8033471[/snapback]

 

Okei, hehe. Ikke veldig ofte jeg ser på klær på nettet som dere sikkert skjønner :p

Blir mest å gå i butikken for å se :)

Hehe, men når du sier det, så ser jeg det;)

Lenke til kommentar

Jeg så meg litt rundt på kolleksjonene til moods når Christensen først linket dertil, og min konklusjon er at de spiller på at klærene skal være ekstremt harry og spesielle. Men fant en ok shorts da :)

images%5Cproducts%5Css7%5Cmen%5CCocktail%5C4127.JPG

Skal kjøpes så snart jeg finner den i butikk =)

men har problemer meg å tenke meg hvilken/mønster farge jeg skal ha på overkroppen til noe sånnt, forslag?

Endret av TorbjørnK
Lenke til kommentar
Hva synes egentlig folk om bruk av skjerf som en moteting?

Bruk av det inne, som en del av stilen.

8033583[/snapback]

 

Er det et kult skjerf er det greit, kjenner mange som bruker skjerf daglig.

Selv bruker jeg det bare en gang innimellom.

Har et par gensere som jeg bare må ha skjerf til :p

Lenke til kommentar
Jeg så meg litt rundt på kolleksjonene til moods når Christensen først linket dertil, og min konklusjon er at de spiller på at klærene skal være ekstremt harry og spesielle. Men fant en ok shorts da :)

images%5Cproducts%5Css7%5Cmen%5CCocktail%5C4127.JPG

Skal kjøpes så snart jeg finner den i butikk =)

men har problemer meg å tenke meg hvilken/mønster  farge jeg skal ha på overkroppen til noe sånnt, forslag?

8033573[/snapback]

 

Hehe, fet skjorts da :cool:

Alle klærne som de "lager" er spesielle. Derfor de er så kule, er nesten ingen som har lik genser eller skjorte. :thumbup: Men er mange av genserene som blir kjøpt av bortskjemte unger som ikke klarer å skjønne at du må ha skjorte under zip-genseren eller skjerf eller annet.

Tar på seg genseren fordi den er dyr, også finner de en dyr (men stygg) t-skjorte under og helst en stygg "sægge" bukse for å toppe det hele :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...