Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lacoste sneakers er kjedelig og å se på annen vær "keeg"-person på sommerne..  Likte heller ikke de skoene du postet Onyx, syns sålen var litt for massiv.

8011617[/snapback]

 

Har du noe bedre forslag til ett par greit utseende sko til sommeren til under 2 lapper er jeg Åpen for det =) bare ikke nike, addidas, puma ol. for jeg liker ikke å gå rundt som en annen fotballspiltlr

Lenke til kommentar
Lacoste sneakers er kjedelig og å se på annen vær "keeg"-person på sommerne..  Likte heller ikke de skoene du postet Onyx, syns sålen var litt for massiv.

Tracker fungerer helt ypperlig til baggy bukser. Den ''massive'' sålen vil kanskje se ut litt rart med trange bukser. Jeg likte de veldig godt, spesielt de svarte. Akkurat min stil. Men skulle ønske Hesperus var i sort helt ned til sålen.

Lenke til kommentar
Lacoste sneakers er kjedelig og å se på annen vær "keeg"-person på sommerne..  Likte heller ikke de skoene du postet Onyx, syns sålen var litt for massiv.

8011617[/snapback]

 

Så du liker ikke Lacoste-sko fordi det er mange som bruker dem? Mens Converse-sko er helt greit? Merkelig. Man må forresten ikke være keeg for å bruke skoene fra Lacoste.

Lenke til kommentar

FredricC: Jeg er ikke fan av Lacoste skoene fordi jeg synes dem er kjedelig og selv prøver å unngå sko som som er å se på annen vært person. Jeg buker heller ikke converse, enkelt og greit fordi det overhode ikke er min stil, men jeg mener at Conversesko passer til et rocka antrekk akkurat som Lacost passer til et "keegt" antrekk..

Lenke til kommentar
Styrer unna både converse (som forsåvidt er helt latterlig overbrukt nå for tiden - telte 12 par i klasserommet her om dagen) og lacoste sneakers jeg, enkelt og greit. Finnes andre, mer kreative valg.  :)

8015407[/snapback]

Er tåpelig mange som bruker converse. Er selv dritlei de skoene.

Kjøpte forøvrig nye sko her forleden:

1087_0.jpg

Nike Court Force (Blue/brown)

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen butikker i Oslo som fører noen merker som har noen gode hettegensere? Leter spesielt etter noen som ikke er for store, tykke og vide, men heller litt mer slim-fit og medium/tynt stoff. Alt fra helt plaint til masse skrift o.l. på er aktuelt, noen forslag?

Carhartt har jo masse forskjellige typer.

 

carhcarluxnavy_front.jpg

 

carhartt_hood2.jpg

 

osv.

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen butikker i Oslo som fører noen merker som har noen gode hettegensere? Leter spesielt etter noen som ikke er for store, tykke og vide, men heller litt mer slim-fit og medium/tynt stoff. Alt fra helt plaint til masse skrift o.l. på er aktuelt, noen forslag?

8015677[/snapback]

 

Juicy Co. Har noen dødskule hettegensere, akkurat som du beskriver. Hvor de selges er en annen sak. :hmm:

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen butikker i Oslo som fører noen merker som har noen gode hettegensere? Leter spesielt etter noen som ikke er for store, tykke og vide, men heller litt mer slim-fit og medium/tynt stoff. Alt fra helt plaint til masse skrift o.l. på er aktuelt, noen forslag?

8015677[/snapback]

Du kan jo alltids se etter noen WESC-hoods. Selv syns jeg disse er fete :)

Eks:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
l_we_tm_hooded_sweat_teak.jpg
Endret av Chris_LoX
Lenke til kommentar
FredricC: Jeg er ikke fan av Lacoste skoene fordi jeg synes dem er kjedelig og selv prøver å unngå sko som som er å se på annen vært person. Jeg buker heller ikke converse, enkelt og greit fordi det overhode ikke er min stil, men jeg mener at Conversesko passer til et rocka antrekk akkurat som Lacost passer til et "keegt" antrekk..

8014743[/snapback]

 

Greit nok, da er vi vel ganske enige da :) Utenom Lacoste-skoene. Jeg synes fortsatt de er veldig pene.

 

Chris_Lox: Fete sko :)

 

Var på Sandvika Storsenter i dag, og gjorde et kupp - Lindeberg Peo i min størrelse til 350,-

Kjøpte også en Nudie Thin Finn Dry Comfort, som ikke er så slim som den høres ut som :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...