Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg en Lee-bukse her om dagen ... meget fornøyd med stoffet og kvaliteten, men jeg tror den var litt for stor. Angrer. Håper den krymper litt i vask. (:

8002715[/snapback]

 

Lever den til en skredder så kan han sy den inn, koster vel rundt 200kr, eller prøv å sleng de i tørketrommelen :)

 

Tips til neste gang: Jeans skal alltid kjøpes så "små" som mulig, da de utvider seg endel og mye lettere å utvide jeans enn å krympe :)

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
Hmm får sjekke da, men er litt skeptisk til Diesel, har hatt en bukse fra dem før og kan ikke si jeg ble overasket over god kvalitet og den satt rart på meg =/. Men det er lenge siden nå da, så får gi dem en sjanse til :)

8002696[/snapback]

 

Hmm, merkelig.. Jeg har aldri hatt noe problem med Diesel når det gjelder kvalitet. Du kan jo hvertfall prøve en fin modell og se hvordan den sitter. Blir du overbevist er det jo ikke noe i veien for å prøve seg ;)

Lenke til kommentar
Ikke mørkeblå skjorte inni sort cardigan :)

 

Hmm ute etter et par nye jeans jeg, er det noen butikker i Oslo fortiden som importer japansk denim? Lite trolig, men må høre for å være på den sikre siden.  Kikker også på April77, noen som har erfaringer med dem?

8001524[/snapback]

Filippa K på Steen og Strøm hadde japansk denim for en uke siden iallefall.

Lenke til kommentar
http://www.raffaello-network.com/item_imag...4e1595nerop.jpg

 

Er dette noe sko som kan brukes til hverdags og fest? (eksempel på antrekk en enkel fest om sommern; Grå Cardigan, Hvit Skjorte, sort rett slips, hvite jeans)

8003613[/snapback]

 

ser ut som en blanding av Sneakers og pensko da,

men om det er "politisk" korrekt i begge sammenhenger må du spørre noen andre om =)

Lenke til kommentar

ekke lett finne passende sko til det antrekket, need advice ;>

 

 

http://www.raffaello-network.com/item_imag...4e1595nerop.jpg

 

Er dette noe sko som kan brukes til hverdags og fest? (eksempel på antrekk en enkel fest om sommern; Grå Cardigan, Hvit Skjorte, sort rett slips, hvite jeans)

8003613[/snapback]

 

ser ut som en blanding av Sneakers og pensko da,

men om det er "politisk" korrekt i begge sammenhenger må du spørre noen andre om =)

8003658[/snapback]

Det var det som slo meg også..

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte mine på Kamikaze. :)

Kjøper et par Gucci-sko til sommeren. :)

 

Det ble litt sent i fjor med tanke på årstid, hvis du husker den samtalen Robbie.

7996205[/snapback]

Husker godt det. :)

 

Men jeg vet ikke om jeg hadde ventet til sommeren med å kjøpe sko, de fleste vår- og sommersko er jo ute nå, til sommeren kommer høst- og vinterkolleksjonen inn. :p

Lenke til kommentar
Noen som har en god voks å annbefale til kort hår, som man får kjøpt på bunnpris, rema ?

8008010[/snapback]

Kommer litt ann på hva du ser etter :)

Man anbefaler ofte gele til kort hår, da denne ikke skal arbeides så mye inn i håret. Men av voks synes jeg at en liten orange boks fra Sunsilk er bra. Den har ikke så mye hold, men funker bra. Billig er den og. Ellers er Gelwax fra H&M overlegen i pris/ytelse. Define Flexible paste er også grei, litt blanding mellom voks og gele.

 

Om du vil prøve gele, egner voksen til Wella Shockwaves seg veldig bra. Denne er bedre enn det meste L'oreal har i butikkene. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...