Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

chris: Jeg skjønner at situasjonen kan virke slik for deg, men du vet ingenting om hun venninen min og hvordan hun oppfører seg, hvordan hun kler seg osv. Jeg kjøpte jakka uten å noensinne ha hørt om Goose. Tenkte egentlig at jeg skulle kjøpe en Peak-jakke, og det er noe folk her har og vet er dyrt. Men så tenkte jeg at jeg ikke skulle ha samme jakken som alle andre så jeg dro til Oslo for å se etter jakke siden de har flere der. Jeg skulle ha en skikkelig og god vinterjakke og valgte derfor den jeg valgte. Det ble en mild vinter og jeg brukte den maks ti ganger, kjøpte en peak jakke senre den vinteren som var tynnere og passa bedre til å stå på slalom med. Så jeg trenger ihvertfall ingen ny vinterjake til neste år :p

Du hadde aldri hørt om Goose men du viste hvor du skulle gå for å finne slike jakker. Du hadde aldri hørt om Goose men du kjøpte en jakke fra et brand du aldri hadde hørt om før til 4 - 5000,- Så du kjøpte noe du ikke viste noe om til 5000,- det nekter jeg å tro. Hvordan kunne du vite at det var en "skikkelig og god vinterjakke " når du ikke hadde hørt om Goose før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chris: Jeg gikk på tatler og så litt rundt, også var det en jakke som fanget blikket mitt. Jeg prøvde en i en farge jeg likte, men fant ikke størrelsen min. Betjeningen beskrev veien opp til Tatler i Bogstadveien og jeg dro dit. Der hadde de kjempeutvalg og jeg fant riktig størrelse og farge. Man kjenner jo gjerne på plagget at det er en varm jakke, det kjennes ut som om man ligger i en sovepose når man har den på. Den er skikkelig slkikkelig digg! HAr ikke fått brukt den mye, men er fortsatt fornøyd. Kanskje det blir en kald vinter til neste år, og jeg frøs ikke en eneste gang i vinter. Har stått og venta på bussen med to venniner, hu ene hadde f.eks. en jakke fra h&m som ikke var såpass polstra som min og hold på å fryse ihjel. Jeg stod med hendene i lommene og var varm og god hele tiden. Jeg hater å fryse og kjøpte derfor den varmeste jakka jeg fant som jeg også likte utseendet på.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke hverken fatte eller begripe hvorfor folk ikke kan respektere at det er opp til hver enkelt hvor mye man velger å bruke på klær?? Er det så j*/&&%)/(% vanskelig da?

 

Noen liker å bruke endel penger på klær, meg inkludert, mens andre ikke skjønner hva poenget med dette er... And so what? Let it be! Det kommer alltid til å være slike forskjeller, enten folk vil det eller ei!

 

Det virker som det er mange her på denne tråden som har veldig mye i mot at folk bruker en del penger på klær... Hvorfor ikke respektere at folk prioriterer forskjellig?

Endret av OShea
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke hverken fatte eller begripe hvorfor folk ikke kan respektere at det er opp til hver enkelt hvor mye man velger å bruke på klær?? Er det så j*/&&%)/(% vanskelig da?

 

Noen liker å bruke endel penger på klær, meg inkludert, mens andre ikke skjønner hva poenget med dette er... And so what? Let it be! Det kommer alltid til å være slike forskjeller, enten folk vil det eller ei!

 

Det virker som det er mange her på denne tråden som har veldig mye i mot at folk bruker en del penger på klær... Hvorfor ikke respektere at folk prioriterer forskjellig?

:yes:

 

La nå folk få gjøre hva de vil.

Lenke til kommentar
:yes:

 

La nå folk få gjøre hva de vil.

Så klart, ikke det jeg sier...

 

Mener bare det at det er noen her inne som burde gå i seg selv når de skriver ting her inne, når det gjelder saklighetsnivå osv...

 

At folk har forskjellig oppfatning om hvor mye man bør bruke på klær, har jeg ikke noe problem med å skjønne eller akseptere, men det er tydeligvis ikke alle som ser det på denne måten, hvis du skjønner hva jeg mener...

 

Og ja, jeg er en av de som velger å bruke "noen eksta mynter" på klær ja...

Lenke til kommentar
:yes:

 

La nå folk få gjøre hva de vil.

Så klart, ikke det jeg sier...

 

Mener bare det at det er noen her inne som burde gå i seg selv når de skriver ting her inne, når det gjelder saklighetsnivå osv...

 

At folk har forskjellig oppfatning om hvor mye man bør bruke på klær, har jeg ikke noe problem med å skjønne eller akseptere, men det er tydeligvis ikke alle som ser det på denne måten, hvis du skjønner hva jeg mener...

 

Og ja, jeg er en av de som velger å bruke "noen eksta mynter" på klær ja...

:dontgetit:

 

Bare sa meg enig med deg, jeg. :p

Lenke til kommentar

Mener eg har sett en eller annen dude med en blazer som var litt "lengre" enn en vanlig blazer/dressjakke. Hvor kan eg få tak i en sånn? Bare se litt hos Dressmann eller noe i den duren?

 

EDIT: Bittebitte litt sånn tryllekunster aktig. :wee:

 

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fattern kom hjem med Von Dutch t-skjorte fra utlandet nå nettopp. Til meg hadde han en Armani t-skjorte og en annen merkelig sak som så helt grei ut.

Lenke til kommentar

Ja, da var jeg stort sett lei av å se det kjipe sortimentet de aller fleste klesbutikkene her i området fører (Bergen), så jeg lurer på om noen vet om en klesbutikk som har litt andre typer klær enn vanlig (fortsatt i Bergen). Jeg er ikke på jakt etter Evil Twin og lignende, heller stikk mortsatt med sterke klare farger, og ikke de matte fargene man finner i den vanlige mote-butikk for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...