Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg kommer hjem fra London. :) Fikk med meg 3 piques, genser, 2 bukser og undertøy.

2 nye parfymer ble det også. Escada Sunset Heat og Dior Homme. Pluss 2 nye deo sticks. Ah, deilig med litt ny lukt, selvom jeg ikke har noe serlig mer plass til flere i skapet mitt på badet nå. :p

Lenke til kommentar

Så, hva kommer dere til å bygge sommer-garderoben deres rundt i år da? Sleng opp noen bilder plagg som er essensielle for denne sommeren :)

Selv ser jeg for meg tre farger som kommer til å gå igjen, hvit, blått og rødt.

Kommer nok til å bli en del hvite jeans og shortser, enkle piquer og prøve å gjøre antrekket mer spennende med forskjellige belter, solbriller og sko.

F.eks antrekk:

buksen:

polobukse.jpg

pPOLO2-3433094_standard_v330.jpg

pPOLO2-2401030_standard_v330.jpg

gucsho-161471-ac010-1060-ner-p.jpg

img_mod_GG_1844.jpg

Og en liggneden klokke i sort:

N22505.jpg

*Vil ha seilbåt*

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar

Har sett et par fete antrekk fra Tiger jeg godt kunne tenke meg, egentlig... Shorts, kombinert med skjorte, slips og cardigan :) Kommer selvsagt an på temperaturen.

Ellers kommer det til å bli mye lyse farger, og som kolleckio sa, hvite jeans. Disse kan også byttes ut med farger, rød f.eks.

Pique's er alltid en klassiker, så det funker i sommer óg!

Lenke til kommentar
Bare till opplysning så tipper ikke de DG skoene så oppover når man bruker dem..

Men tror nok det blir de fra Gucci, bare vente til lønninsdag i slutten av måneden nå så =D

Hvor har du planer om å kjøpe de fra?

7995823[/snapback]

Jeg kjøpte mine på Kamikaze. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...