Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Visste ikke at det var Carlings på bystasjonen og på Sundt. Mulig det stemmer for Sundt, dog. Jeg vet de drev og bygde om noe der for en god tid tilbake.

 

Companys er verdt å besøke, ja. Ikke alltid de har så veldig stort utvalg de gangene jeg har vært der, men nå skal jeg ikke akkurat lyve på meg at jeg har vært der i det siste ;)

 

Hvis man vil spasere litt, kan man også ta seg en tur innom Pepper hvor de har både sko og klær :)

 

Bystasjonen tror jeg ikke at jeg hadde giddet å besøke hvis jeg var gutt/mann og først VAR på f.eks torgallmenningen. Jeg synes det er langt å gå for lite. Senteret har ikke så veldig mange herrebutikker som er verdt å besøke. Er man derimot allerede der, så er det noe annet - men jeg ville først og fremst heller besøkt Galleriet, butikkene rundt Torgallmenningen, Xhibition, Kløverhuset, Sundt og Telegrafen :)

Lenke til kommentar
To spørsmål:

 

Er det noen Butikker fra Kr.Sand til Oslo som selger The Hundreds klær?

 

Link til den siden der man kan lage egene klær? Altså sette på egen tekst og bilde på gensere osv.

7967198[/snapback]

Ingen i Norge selger The Hundreds, og tviler sterkt på at de noen gang kommer til å gjøre det. Cheap Monday er så ekstremt som det blir :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...