SumSar Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Takker. Er bare å komme med flere forslag de som har. Har mye tid å slå i hjel, så jeg besøker nok det meste. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Companys kan jo være verdt ett besøk... Pleier å ha en del bra der til tider. Tror faktisk det er 3 Carlings-butikker i sentrum, hvis jeg ikke tar helt feil? En på by-stasjonen, en på Sundt og en i Strandgaten.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hm. Visste ikke at det var Carlings på bystasjonen og på Sundt. Mulig det stemmer for Sundt, dog. Jeg vet de drev og bygde om noe der for en god tid tilbake. Companys er verdt å besøke, ja. Ikke alltid de har så veldig stort utvalg de gangene jeg har vært der, men nå skal jeg ikke akkurat lyve på meg at jeg har vært der i det siste Hvis man vil spasere litt, kan man også ta seg en tur innom Pepper hvor de har både sko og klær Bystasjonen tror jeg ikke at jeg hadde giddet å besøke hvis jeg var gutt/mann og først VAR på f.eks torgallmenningen. Jeg synes det er langt å gå for lite. Senteret har ikke så veldig mange herrebutikker som er verdt å besøke. Er man derimot allerede der, så er det noe annet - men jeg ville først og fremst heller besøkt Galleriet, butikkene rundt Torgallmenningen, Xhibition, Kløverhuset, Sundt og Telegrafen Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 To spørsmål: Er det noen Butikker fra Kr.Sand til Oslo som selger The Hundreds klær? Link til den siden der man kan lage egene klær? Altså sette på egen tekst og bilde på gensere osv. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 *zip*butikkene rundt Torgallmenningen, Xhibition, Kløverhuset, Sundt og Telegrafen 7967099[/snapback] Der bor jeg hver gang jeg får lønning =) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hehe. Tror det er litt vanesak det der. Tidligere kunne jeg gå flere timer på shopping. Nå får jeg vondt i hodet bare av å gå gjennom butikkene i Galleriet Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 To spørsmål: Er det noen Butikker fra Kr.Sand til Oslo som selger The Hundreds klær? Link til den siden der man kan lage egene klær? Altså sette på egen tekst og bilde på gensere osv. 7967198[/snapback] Ingen i Norge selger The Hundreds, og tviler sterkt på at de noen gang kommer til å gjøre det. Cheap Monday er så ekstremt som det blir Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Noen som vet om sider på nett der jeg kan bestille WESC gensere? Uten Stress, og 50-50. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 karmaloop.com iaf. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ingen Norske? *fjortentegn* Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 kommer ikke på noen... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Får dra denne tråden opp fra gjørmen igjen da Hvilke av disse skoene er peneste (til sommerbruk)? Sliter litt med valget =/ Eller Endret 20. februar 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 øverste var min favoritt Lenke til kommentar
edds Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Må si jeg heller litt mot de øverste jeg og, men begge var stilige. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Kolleckio: De svarte Gucci-skoene er freshere, de har også en nesten rett tupp, men med en liten bue (sett ovenfra). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 De nederste minnet meg litt om bunadsko, av en eller annen grunn. Tror det var kombinasjonen av sort og rød. Sett bort i fra den røde fargen (om de kommer i helt sort), synes jeg de nederste var finest. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Bare till opplysning så tipper ikke de DG skoene så oppover når man bruker dem.. Men tror nok det blir de fra Gucci, bare vente til lønninsdag i slutten av måneden nå så =D Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ahh, bursdagsgaver til meg selv; et stk Lindeberg stripet genser med rund hals og disse skoene fra Adidas: Ahh, Celtics! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 De skoene var seriøst tøffe! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Bortsett fra at Celtics er et drittlag var skoene veldig fete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå