henrikmain Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Selv tusler jeg rundt i en Berkley og en Yale genser, skaffet fra respektive steder. Føler det blir litt som å gå i Oslo Handelsgym-genser når man er/har vært elev på Ål videregående. (Med forbehold om at du faktisk har studert på nevnte universiteter). Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Selv tusler jeg rundt i en Berkley og en Yale genser, skaffet fra respektive steder. Føler det blir litt som å gå i Oslo Handelsgym-genser når man er/har vært elev på Ål videregående. (Med forbehold om at du faktisk har studert på nevnte universiteter). 7916161[/snapback] Støtter den! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Selv tusler jeg rundt i en Berkley og en Yale genser, skaffet fra respektive steder. Føler det blir litt som å gå i Oslo Handelsgym-genser når man er/har vært elev på Ål videregående. (Med forbehold om at du faktisk har studert på nevnte universiteter). 7916161[/snapback] Ja, tenk hvor dumt det er med alle som har Liverpool trøyer uten å ha spilt på laget! :!: Men fra spøk til alvor, kjøpe en UCLA genser på Bik Bok blir kanskje litt feil mht. til at genserne ofte selges for å støtte universetet økonomisk. I tillegg har jo mange av universitetene i USA bygd opp en merkevare, og således blir det jo som å kjøpe en falsk Adibas eller Nyke genser. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 http://www.threadless.com/product/574/Some_College_Somewhere Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Selv tusler jeg rundt i en Berkley og en Yale genser, skaffet fra respektive steder. Føler det blir litt som å gå i Oslo Handelsgym-genser når man er/har vært elev på Ål videregående. (Med forbehold om at du faktisk har studert på nevnte universiteter). 7916161[/snapback] Enig med deg på punktet om at det er teit å gå OHG-genser dersom du ikke har gått der, men så er jo det også bare en liten Oslo-skole. Poenget er som Robbie sier at de har bygd opp en sterk, verdenskjent merkevare på lik linje med andre store selskaper. Et eksempel er Caterpillar. I utgangspunktet et selskap som driver med sånne: men hvor deres støvler har blitt populære og var en stund sterkt på motefronten. Selv om du synes støvlene er kule betyr ikke det at du jobber hos Cat eller at du digger å kjøre rundt i enorme gravemaskiner (siste påstand kan forsåvidt kanskje diskuteres...Link) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Haha, håpløst eksempel. Å gå med skolegensere hvor man ikke har gått er rett og slett dumt. Det blir som å gå rundt i politiuniform selv om man ikke er politi. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Blir det samme som å gå med Liverpool-trøye når man ikke spiller på laget (som Robbie sa så fint ovenfor) eller å gå med en kjeledress med "Tine Meierier" på ryggen; når man ikke jobber hos Tine Meierier. Noen som har noen gode nettbutikker ala Stress.no? Endret 11. februar 2007 av EvenT Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Nei, det er ikke det samme. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg syns vi tenker unisont her dere, bare uenighet om detaljene... Skolegensere er forbeholdt de som faktisk går der, right? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Nope, enhver kan kjøpe en skolegenser/annet stæsj, uavhengig om man går på skolen eller ei. Jeg synes det er latterlig å gå med en Harvard-genser (f.eks) om man ikke går der. Det blir på mange måter som å gå med en Mr. Big Dick-skjorte selv om man kommer fra øst-Asia. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Nope, enhver kan kjøpe en skolegenser/annet stæsj, uavhengig om man går på skolen eller ei. Jeg synes det er latterlig å gå med en Harvard-genser (f.eks) om man ikke går der. Det blir på mange måter som å gå med en Mr. Big Dick-skjorte selv om man kommer fra øst-Asia. 7918978[/snapback] jupp, helt enig med deg. to nye gensere. Litt dårlig kvalitet på bildene gitt men dog. Endret 11. februar 2007 av brutti Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Den nederste likte jeg. Hvilket merke er det? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Begge er Hugo Boss. Endret 11. februar 2007 av brutti Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg lurer litt på om dere vet om noen norske nettbutikker der man kan kjøpe militære identitsmerker (halsbånd). Helst amerikansk look, og det er det samma hva som står på dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg lurer litt på om dere vet om noen norske nettbutikker der man kan kjøpe militære identitsmerker (halsbånd). Helst amerikansk look, og det er det samma hva som står på dem. 7921015[/snapback] http://www.topsecret.no/wsp/topsecret2/web...c_id=DT1&open=6 Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg lurer litt på om dere vet om noen norske nettbutikker der man kan kjøpe militære identitsmerker (halsbånd). Helst amerikansk look, og det er det samma hva som står på dem. 7921015[/snapback] http://www.topsecret.no/wsp/topsecret2/web...c_id=DT1&open=6 7921237[/snapback] Noen alternativer der man slipper å måtte betale over 300,- per bestilling? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg lurer litt på om dere vet om noen norske nettbutikker der man kan kjøpe militære identitsmerker (halsbånd). Helst amerikansk look, og det er det samma hva som står på dem. 7921015[/snapback] http://www.topsecret.no/wsp/topsecret2/web...c_id=DT1&open=6 7921237[/snapback] Noen alternativer der man slipper å måtte betale over 300,- per bestilling? 7921462[/snapback] Ebay Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Drev ikke McDonalds og gav ut saant?? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Haha, håpløst eksempel. Å gå med skolegensere hvor man ikke har gått er rett og slett dumt. Det blir som å gå rundt i politiuniform selv om man ikke er politi. 7918085[/snapback] Helt enig. Jeg solgte mine to OHG-gensere for 400 kroner hver, så tydeligvis er det noen som synes det er kult å gå med skolegensere fra et sted man ikke har gått. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Haha, håpløst eksempel. Å gå med skolegensere hvor man ikke har gått er rett og slett dumt. Det blir som å gå rundt i politiuniform selv om man ikke er politi. 7918085[/snapback] Helt enig. Jeg solgte mine to OHG-gensere for 400 kroner hver, så tydeligvis er det noen som synes det er kult å gå med skolegensere fra et sted man ikke har gått. 7927878[/snapback] Og du ser ingen forskjell på ohg og feks Berkeley? Edit: Endret 12. februar 2007 av Hefla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå