Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv tusler jeg rundt i en Berkley og en Yale genser, skaffet fra respektive steder.

 

Føler det blir litt som å gå i Oslo Handelsgym-genser når man er/har vært elev på Ål videregående. (Med forbehold om at du faktisk har studert på nevnte universiteter).

7916161[/snapback]

Støtter den!

Lenke til kommentar
Selv tusler jeg rundt i en Berkley og en Yale genser, skaffet fra respektive steder.

 

Føler det blir litt som å gå i Oslo Handelsgym-genser når man er/har vært elev på Ål videregående. (Med forbehold om at du faktisk har studert på nevnte universiteter).

7916161[/snapback]

Ja, tenk hvor dumt det er med alle som har Liverpool trøyer uten å ha spilt på laget! :!:

 

Men fra spøk til alvor, kjøpe en UCLA genser på Bik Bok blir kanskje litt feil mht. til at genserne ofte selges for å støtte universetet økonomisk. I tillegg har jo mange av universitetene i USA bygd opp en merkevare, og således blir det jo som å kjøpe en falsk Adibas eller Nyke genser.

Lenke til kommentar
Selv tusler jeg rundt i en Berkley og en Yale genser, skaffet fra respektive steder.

 

Føler det blir litt som å gå i Oslo Handelsgym-genser når man er/har vært elev på Ål videregående. (Med forbehold om at du faktisk har studert på nevnte universiteter).

7916161[/snapback]

 

Enig med deg på punktet om at det er teit å gå OHG-genser dersom du ikke har gått der, men så er jo det også bare en liten Oslo-skole. Poenget er som Robbie sier at de har bygd opp en sterk, verdenskjent merkevare på lik linje med andre store selskaper. Et eksempel er Caterpillar. I utgangspunktet et selskap som driver med sånne:

MWLFeature_MidSize.jpg

men hvor deres støvler har blitt populære og var en stund sterkt på motefronten.

cat_boots.gif

 

Selv om du synes støvlene er kule betyr ikke det at du jobber hos Cat eller at du digger å kjøre rundt i enorme gravemaskiner (siste påstand kan forsåvidt kanskje diskuteres...Link)

Lenke til kommentar
Nope, enhver kan kjøpe en skolegenser/annet stæsj, uavhengig om man går på skolen eller ei.

 

Jeg synes det er latterlig å gå med en Harvard-genser (f.eks) om man ikke går der. Det blir på mange måter som å gå med en Mr. Big Dick-skjorte selv om man kommer fra øst-Asia.

7918978[/snapback]

jupp, helt enig med deg.

 

to nye gensere.

 

post-84486-1171207469_thumb.jpg

 

post-84486-1171207500_thumb.jpg

 

Litt dårlig kvalitet på bildene gitt men dog.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på om dere vet om noen norske nettbutikker der man kan kjøpe militære identitsmerker (halsbånd). Helst amerikansk look, og det er det samma hva som står på dem.

7921015[/snapback]

 

http://www.topsecret.no/wsp/topsecret2/web...c_id=DT1&open=6

7921237[/snapback]

 

Noen alternativer der man slipper å måtte betale over 300,- per bestilling?

7921462[/snapback]

 

Ebay

Lenke til kommentar
Haha, håpløst eksempel. Å gå med skolegensere hvor man ikke har gått er rett og slett dumt. Det blir som å gå rundt i politiuniform selv om man ikke er politi.

7918085[/snapback]

Helt enig. Jeg solgte mine to OHG-gensere for 400 kroner hver, så tydeligvis er det noen som synes det er kult å gå med skolegensere fra et sted man ikke har gått.

Lenke til kommentar
Haha, håpløst eksempel. Å gå med skolegensere hvor man ikke har gått er rett og slett dumt. Det blir som å gå rundt i politiuniform selv om man ikke er politi.

7918085[/snapback]

Helt enig. Jeg solgte mine to OHG-gensere for 400 kroner hver, så tydeligvis er det noen som synes det er kult å gå med skolegensere fra et sted man ikke har gått.

7927878[/snapback]

 

Og du ser ingen forskjell på ohg og feks Berkeley?

 

Edit: :blush:

Endret av Hefla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...