Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv tusler jeg rundt i en Berkley og en Yale genser, skaffet fra respektive steder.

Føler det blir litt som å gå i Oslo Handelsgym-genser når man er/har vært elev på Ål videregående. (Med forbehold om at du faktisk har studert på nevnte universiteter).

7916161[/snapback]

Støtter den!

Lenke til kommentar
Selv tusler jeg rundt i en Berkley og en Yale genser, skaffet fra respektive steder.

Føler det blir litt som å gå i Oslo Handelsgym-genser når man er/har vært elev på Ål videregående. (Med forbehold om at du faktisk har studert på nevnte universiteter).

7916161[/snapback]

Ja, tenk hvor dumt det er med alle som har Liverpool trøyer uten å ha spilt på laget! :!:

Men fra spøk til alvor, kjøpe en UCLA genser på Bik Bok blir kanskje litt feil mht. til at genserne ofte selges for å støtte universetet økonomisk. I tillegg har jo mange av universitetene i USA bygd opp en merkevare, og således blir det jo som å kjøpe en falsk Adibas eller Nyke genser.

Lenke til kommentar

7916161[/snapback]

Enig med deg på punktet om at det er teit å gå OHG-genser dersom du ikke har gått der, men så er jo det også bare en liten Oslo-skole. Poenget er som Robbie sier at de har bygd opp en sterk, verdenskjent merkevare på lik linje med andre store selskaper. Et eksempel er Caterpillar. I utgangspunktet et selskap som driver med sånne:

MWLFeature_MidSize.jpg

men hvor deres støvler har blitt populære og var en stund sterkt på motefronten.

cat_boots.gif

Selv om du synes støvlene er kule betyr ikke det at du jobber hos Cat eller at du digger å kjøre rundt i enorme gravemaskiner (siste påstand kan forsåvidt kanskje diskuteres...Link)

Lenke til kommentar

Nope, enhver kan kjøpe en skolegenser/annet stæsj, uavhengig om man går på skolen eller ei.

Jeg synes det er latterlig å gå med en Harvard-genser (f.eks) om man ikke går der. Det blir på mange måter som å gå med en Mr. Big Dick-skjorte selv om man kommer fra øst-Asia.

Lenke til kommentar
Nope, enhver kan kjøpe en skolegenser/annet stæsj, uavhengig om man går på skolen eller ei.

Jeg synes det er latterlig å gå med en Harvard-genser (f.eks) om man ikke går der. Det blir på mange måter som å gå med en Mr. Big Dick-skjorte selv om man kommer fra øst-Asia.

7918978[/snapback]

jupp, helt enig med deg.

to nye gensere.

post-84486-1171207469_thumb.jpg

post-84486-1171207500_thumb.jpg

Litt dårlig kvalitet på bildene gitt men dog.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Haha, håpløst eksempel. Å gå med skolegensere hvor man ikke har gått er rett og slett dumt. Det blir som å gå rundt i politiuniform selv om man ikke er politi.

7918085[/snapback]

Helt enig. Jeg solgte mine to OHG-gensere for 400 kroner hver, så tydeligvis er det noen som synes det er kult å gå med skolegensere fra et sted man ikke har gått.

Lenke til kommentar
Haha, håpløst eksempel. Å gå med skolegensere hvor man ikke har gått er rett og slett dumt. Det blir som å gå rundt i politiuniform selv om man ikke er politi.

7918085[/snapback]

Helt enig. Jeg solgte mine to OHG-gensere for 400 kroner hver, så tydeligvis er det noen som synes det er kult å gå med skolegensere fra et sted man ikke har gått.

7927878[/snapback]

Og du ser ingen forskjell på ohg og feks Berkeley?

Edit: :blush:

Endret av Hefla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...